BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Yerdeki Yıldızlar / Taare Zameen Par (Like Stars on Earth) 2007 Hindistan / Türkçe Altyazılı-

lık oldukça uzun bir sürenin ardından, geride çok şey bırakan ve herkesin izlemesi gereken filmi, kaliteden ödün vermeyen Türkiye'deki tek adresiniz VizyonFilmizle.Net olarak sizlere sunuyoruz. Film için yorumlarınızı bekleriz, iyi seyirler.
NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

481
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

481 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
467 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
qwertonick

mükemmel yaa bayılıyorum bu aamir khanın filmlerine süper bi filmdi uzundu ama nasıl geçtiğini anlamadım doğrusu. aamir khanın bi filmi daha var o da süper ”3 idiots” diye mutlaka izleyin pişöam olmazsınız

EREN

Sayın admin hint filmleri diye ayrı bir kategori yapıp bunları orda mı yayınlasak. Doyamadığınız filmlerden biri olacak bu film.

BOLLYWOOD artik HOLLYWOOD a yetisir oldu bu adamin filimlerini mutlaka izleyin ….

agencol

Bazen duygularını anlatmak güç olur insanın….bırakın da aldığım tadı dinlemeyi filmi izleyin….Filmde emeği geçen herkese sonsuz TEŞEKKÜRLER….

kafkascem

filmi izlerken bir paket sigara bitirdim…Süper ötesi…almıralıgyas

mrvenr

kesinlikle izleyin gtrplyr katılıyorum amir khan filmleri bir başka izlemeyen benim adım khan’ı da izlesin 😉 son bir filmi daha var ama o sitede yok admina dedim umarım getirir :)))

gtrplyr

izleyin. müdavimi olacaksınız:) bu aamir khan filmleri cok ii

egeliefe

10 PUAN.Nefis ötesi bir şaheser.İzleyin hak vereceksiniz.

canaria

o kadar muhteşem bir yapıt ki söylicek birşey bulamıyorum ilk kez bir film için gözyaşlarımı tutamadım..tşk ederim emegi geçenlere

diye biri

tek kelimeyle inanılmaz bi film

yasemin

offff ne filmdi ağlattı beni^^böyle öğretmenlerin olduğuna inanıyorum…

12795

yok böyle bir şey ya ben hiçbir filme yorum yamamiştim ama buna kendimi mecburmuşum gbi hissettim ağlatıyor herkesi MUHTEŞEM …

lobirens

Tek kelime ile mükemmel. Bu sitede izlediğim en güzel filmlerden olduğunu söyleyebilirim. Emeğinize teşekkürler.

Pancuni

cok fazla söze ve reklama hiç gerek yok . ben bugun ve hala bu saatte yatagımdan hala ayrılmış degilim . ve şimdi sokaga özgürlüge gidiyorum. ve sayın admin böyle bir filmi bizlere sundugunuz için çok yürekten teşekkürler . Bundan sonra hollywood la sınırla kalmayacak film arşivim : ) Aamir khan (NOKTA)

zinnur

tek kelimeyle HARIKA

atom karınca

süper bir film di sabırla sonuna kadar izleyin ve inanın ağlamamak için kendinizi zor tutarsınız

neşe

Kesinlikle harika bir film çocuk oyuncu çook iyi iş çıkarmış.İnanın izleyebilmek için çok uğraştım sonunda başardım ama tüm uğraşlarıma değdi normalde hiç bir filmin sonunu bu kadar merak etmem hatta çabucak sıkılırım türkçe dublaj olursa oğluma muhakkak izletirim.Teşekkürler

Seçil

Vaktinize değecek bir film.Çok güzeldi.

ebr

ben bu film cok önce den izlemiştim mükemmel bi fim ama ben ismini her çocuk özeldir diye biliyorum…

melek

bu adamın bütün filmleri bu kadar güzel mi ya …:)

ol iz vell

mükemmel film hikayesi ve oyunculuk harika ..

barış dığan

Güzel film aamir khanın fılmlerı 1o numara filmler trjce dublaj olursa ii olur

MoRdeM73

bu adam ve filmleri hayata olan bakışımı tamamen değiştirdi..hem güldüm hem ağladım bende anlamadım nasıl böyle bi etki yarattı bende bu film.. ama galiba yatılı okuduğumdandır ki bu filmi ömür boyu unutmayacağım 10 üzerinden 9.8 bu filme 8.3 veren imdb yide kınıyorum harika mükemmel ötesi bir film hele bi de yatılı okuduysanız tadı başka oluyo filmin siteye teşkk..

tolga

duygular denizinde yüzmek istiyorsanız vee bir eğitimciyseniz bu film tam size göre…kesinlikle izleyin…

tubii

10 numara bir flimmm bence tüm çacugu olan ailelerin izlemesi lazımmm harika bir baş yapıt benceee çok aglattıı amaa süperrr diyecek kelime bulamıyorumm daha fazla şiddetle izlemenizi tavsiye ederimm

Semih

🙂 çok güzel

isim

herkese izlettirin gözünüzü seveyim yaaa

elodia

filmi indirdim,izledim ve ilk kez bi film için yorum yapma ihtiyacı hissettim…mükkemmel…!

ama

filmin ismini yanlış vermisim arkadaşlar …. pyaar impossible….

ama

romantik film severler size bir hint filmidaha tavsiye ediyorum …impossible love…seyredin

yunus

hayatımda ilk defa duygulandığım bir film oldu …

basri

bu filmin müzikleri bu sitede….http://www.taarezameenpar.com/

BİR İNSAN

sevgili admin böylesine güzel bir filmi bizlere sunduğunuz için çok teşekkür ederim. hint filmlerine daha çok yer vermenizi isterim benim size puan kazandıracak tavsiyem bir hint filmi olan………impossible love………..şahane romatik komedi

her ailenin ve öğretmenlerin izlemesi gerektiğine inandığım bir film …pişman olmayacaksınız ..iyi seyirler.

raskol

ders verici, mesaj yüklü bir sinema filmi.

abdullah akkaya

mükemmel bir filmdi ya herkesin izlemesi lazım

nlgn

Offfffffffffff,yine harika,yine bir numara………bu hintliler bu işi biliyorlar yahu…..3 idiots,my name is Khan veüzerine de bu film ……..şölen gibi mübarek…………….

yardırıcı

film çok güzel izlenmeye değer…

mesutozemir

zevkle seyredilecek harika bir filim, emeğinize sağlık.

berbat diyeceğim.Çünkü; gözlerimin buğusu,yüreğimin sancısı bu film için sizler tarafından linç edilmeye razıyım….şaka bir yana,harkulade bir yapıt…

necdet

kesinlikle müziği ve konusu itibarı ile izlenmesi gereken bir film. tşkler

firat

Mutlaka izlenmesi gereken bir film.Herkes hayata aynı penereceden bakıyor ama herkes farklı şeyler
görüyor.Mükemmel bir film.

süper……emeği geçen herkese teşekkür.

Birisi

Ağladım,güldüm,herkese ve özellikle ebeveynlere çok şey kazandıracağına inandığım bir film olmuş..Tek kelime mükemmel !

lastzany

çok güzel bir filmdi…müziklerde çok güzel…izlenmesini tavsiye ederim….

Kuzey

Kesinlikle izleyin önyargılı olmayın hindistan sinemasının bu denli iyi bir yapıt çıkaracağını hiç düşünmezdim kaç defa gözlerim doldu hatırlamıyorum.. Gözümüzden kaçan muazzam bir pencereden enfes bir film..

BİR İNSAN

8.3 gibi muazzam bir oylama alan DİYOR BENİM HAYATIMDA SEYRETTİGİM EN İYİ EN MUHTEŞEM DRAM VE EN ÇOK ZEVK ALDIĞIM BİR FİLM BENİM BU FİLME VEREBİLECEĞİM EN AZ PUANIM 10 ÜZERİNDEN 10 EMEĞİ GEÇENLERE SONSUZ TEŞEKKÜRLER.TEŞEKKÜRLER ADMİN

bahar

gözyaşlarınızı tutamayıp duygulanacağınız, kesinlikle sıkılmayacağınız özellikle anne baba olanların ya da adayların izlemesini tavsiye ederim. güzel filmdi.

bir baba

bu film siteye yeni eklendi sanırım. ben iki gün evvel Aamir khan ın 3 idiots filmindeki yorumları okuyunca o yorumlara ilaveten bu filmi tavsiye etmiştim . en az o film kadar güzel ve müzikleri gerçekten hafızanızda kalacak kadar şahane. aynı zamanda duygu yüklü bir film .EVET bu film 2 SAAT 45 DAKİKA ve filmin çok kısa bir bölümünde duraganlık var ama size tavsiyem bu filmi sonuna kadar izleyin bana hak vereceksiniz. şunuda söylemeden edemicem arkadaşlar ben bu filmi izinli olduğum üç gün için de tam 6 kez izledim önce tek başıma sonra eşimle daha sonra ablamla arkadaşımla cocuklarımla derken hiç… Read more »

se7en

film kesinlikle harika.. İzlemeniz tavsiya olunur.. ^_^ Hayata bakışınızı bir nebze olsun değiştirebilir.. Filmin adı ”HER ÇOCUK ÖZELDİR” yalnız benim bildiğim kadarıyla.. Paylaşımlar için teşekkürler..

1 2 3 10