BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.

Sex Pot Film izle

  • Yıl :
  • İMDB Puanı :
  • Tür : , , ,
  • Süre : 1 saat 30 dk

    Evet, film konusu ve gidişatı itibariyle gayet anlamsız gelebilir ilk başlarda.. Zaten IMDB yorumlarına baktığımızda olumlu eleştiriler aldığı söyleyebilmemiz zor.. Filmde olan olay, bir sürü seks sahnesinin abarti bir şekilde filme konu edilmiş olması. 2 tane kolejli genç ve bir sürü kız ortalıkta birbirleri peşinden koşuyor, sürekli sevişme ve ateşli sahneler.. O kadar yoğun bir film ki konudan uzak kalıyorsunuz zaten .. tarzda bir film denilebilir aslında ama Komedi karışımı bir erotizme evet derseniz bu filmi kaçırmayın deriz. Umarız sizleri hayal kırıklığına uğratmadan hoş vakit geçirmenizi sağlayabiliriz bu filmi sitemize ekleyerek.. Sizlerin de yorumlarını bekliyoruz, iyi seyirler.
  • Dil : Altyazılı
  • Kategori : , , ,
  • Yönetmen :
  • Oyuncular :
  • Etiketler :
Puanla:
0 / 10

-Sex Pot ABD 2009 Türkçe Altyazılı-

Yapım: 2009 ~ ABD Tür: Komedi, Macera, +18 Yönetmen:Eric Forsberg Senaryo:Eric Forsberg Görüntü Yönetmeni:David Mcgrory Süre:1 saat 30 dkEvet, film konusu ve gidişatı itibariyle gayet anlamsız gelebilir ilk başlarda.. Zaten IMDB yorumlarına baktığımızda olumlu eleştiriler aldığı söyleyebilmemiz zor.. Filmde olan olay, bir sürü seks sahnesinin abarti bir şekilde filme konu edilmiş olması. 2 tane kolejli genç ve bir sürü kız ortalıkta birbirleri peşinden koşuyor, sürekli sevişme ve ateşli sahneler.. O kadar yoğun bir film ki konudan uzak kalıyorsunuz zaten .. tarzda bir film denilebilir aslında ama Komedi karışımı bir erotizme evet derseniz bu filmi kaçırmayın deriz. Umarız sizleri hayal kırıklığına uğratmadan hoş vakit geçirmenizi sağlayabiliriz bu filmi sitemize ekleyerek.. Sizlerin de yorumlarını bekliyoruz, iyi seyirler.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

10
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

9 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
okan

admin alt yazı gidiyo :S

harika bir film admin elinize saglık D:D

speedgen

admin filim çok donuyo partlar halinde veya mega video ile falan yapma şansı varsa rica ederiz … teşekkürler ..

admin bunu indirme şansımız yoqmu böle donuyo bende yha

jıhnnn

film yalan olmuş admin

eruha2

güzel beyendim

cazkey

süper bi film herkese onerrım

Mahmut

Cok iyi, begendim (:

Iki arkadas hafta sonunda eglendiler …

herkeze tavsiye edrim çok hoş bi film