SİTEMİZİ YENİ TASARIM VE ALTYAPIYLA BEĞENİNİZE SUNUYOR, GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUZ.

Weekend 2011 izle

Weekend 2011 izle
Puanla:
0 / 10

-Weekend (Haftasonu) 2011 İngiltere / Türkçe Altyazılı-

Russell, düzenlenen bir ev partisine yakın ilgi duyduğu arkadaşı ile katılır. Buradan çıkışta bir eşcinsel kulübe giden Russell çıkışta Glen ile birlikte tek gecelik bir eşcinsel ilişki yaşayabileceğini düşünür. Fakat, gecelik düşündüğü bu ilişki aralarında duygusal bağlar oluşmasını da tetikler... Toplumda yaşanan eşcinsel ilişkilere farklı bir bakış açısı getiren ve İngiltere'de çeşitli tartışmalara yol açan film, bir o kadar da övgü alıyor. Cesur bir yapım olan ve "genel izleyici kitlesine hitap etmeyen" yapım için yorumlarınızı bekliyor; iyi seyirler diyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

HAK SAHİBİ FİRMADAN GELEN TALEP DOĞRULTUSUNDA FİLM, SİTEMİZDEN KALDIRILMIŞTIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

76
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

73 Yorum sayısı
3 Cevaplar
0 Takipçiler
 
En ilgi çeken yorum
En sıcak yorum başlığı
69 Yorumcu sayısı
  Kaydol  
Bildir
Ömür

Ağladım filmde gerçekten çok etkiledi beni nasıl kurtulucam bunun etkisinden 🙁

ozn

bişey sorucam. kimse bi filmi izlemeye lap diye başlamaz, konusunu okur içinde ne geçiyo onları okur beğenirse izler. peki filmin konusunu bilerek izleyip sonra da burda kuran lut allah hede hödö yapanlar siz rahatsız mısınız? her sitede her gökkuşağı filminin altında saçma yorumlarınız var. Bunu kendinize misyon falan mı edindiniz? homofobiğiz ama böyle filmler izleyip bilip bilmeden kuranı allahı ortaya koyarak insanları bölüp dışlayalım mı diyosunuz yoksa evde? mideniz bulanıyosa izlemeyin kardeşim oturun kıçınızın üzerinde. ve ayrıca ”doğruya yönlendirmek” size mi düştü? eşcinsellik günahsa bile cehennemde beraber mi yanıcaz hayırdır? madem eşcinsellik lanetli allah neden yaratıyo (ve sayımız her geçen… Daha fazlası..

jangmi_87

bunun haram olduğu gerçeğini kimse göz ardı edemez…

senin bakış açına göre değerlendirme yapmaya kalkacaksak! dedikodu da haram, ancak Türk insanının en çok sevdiği ve yaptığı şey çevrelerindeki insanların dedikodularını yapmak.. siyaset de yalan ve aldatmacadan ibaret, ama günümüz islamcıları bunu çok iyi beceriyorlar. yani herkesin kendisine göre bir algısı yaşam tarzı var. ”ahlaksızlık yoktur, ahlakların farklılığı vardır” (freud)
kısaca şunu demek istiyorum : sen kendi işine bak

arteuz

http://www.youtube.com/watch?v=V-gy3ACgZuw soranlar için
john grant marz

hümanıst can

filmi izledim iki erkegın öpüşmesi hatta cogu fılmden daha duygulu sevısmesı benı basta afallattı ama durumun acılı halı toplum baskıalrı kendıne ket vurma hatta haksızlık bu konuda ne kadar da bencıl oldgumu hatırlattı herkes bizimle aynı olmak zorunda mı seçim şansı olan aklını kullanan canlı insan degıl mı bırakalım da herkes ıstedıgını yasasın HARIKA BIR FİLM SADECE AT GÖZLUKLERINI TAKMAYA BIRAZ ARA VERSEK HERSEY BASKA OLABILIR…

GZT

ya şu dini felan ortaya katarak konuşan insanlar (agustos) kafanıza göre yorumlamayın durumu. Bi kere madem Allah günah diyosa ve nasıl yarattıysam öyle yaşamalısın değişemezsin diyosa neden sen kalkıp ameliyatla değişip öyle yaşa diyosun, kim veriyo sana bu yetkiyi acaba :)!

Le Turc

Harika bir başyapıt, film sırasında sanki onlarlaydım. Onlarla oturduk ve biraz sohbet daha sonra bir
tramvaya atladık. Sanat bu değil midir? Toplumun her baskısına ve kendi tabularına karşın hareket etmek, sınırları aşmak değil midir? Çevrendeki sesleri görmezden gelip sen olmak, seni sen yapan şeyi yaşamak değil midir sanat? İngiliz sineması karşısında saygıyla eğiliyorum. Cesareti ve gerçek bir senaryo için.

hseyin

eşcinsellik günah yasak vs diyenler sizin bu aşşağılamalarınız yüzünden biz bu haldeyiz hem pardonda madem öyle sizin bu film altnda ne işnz var yani nye yorm attnz eşcinsellerde bi insan onlarnda duyguları var böyle olmak bizim elimzdemi sanıyorsunz siz

Barış

Eşcinsellerin Tanrı’nın yasakladığı bir şeyi yapıyor. Hadi onlara iğrençsiniz, midemi bulandırıyorsunuz, siz yanlış şeylere yönelmişsiniz diyelim.

Sanki hepimiz Tanrı’nın hiçbir emrine karşı gelmemiş, başkalarına göre yanlış olan şeyleri yapmamışız gibi.

Benciliz, kibirliyiz. Bizim gibi olmayanları ötekileştirmeyi yanlış bulmuyoruz. Dini de tüm bunları yaparken meşru bir savunma aracı olarak kullanmaktan çekinmiyoruz.

Gerçekten doğru olanı yaptığımıza emin misiniz? Kimseyi kendi inandığınız değerler için yargılamaya hakkımız yok. Önce bunu bilelim.

Eşcinseller vardır. Olmalıdır da. Bizim gibi olmayanlarla yaşadığımız müddetçe varız!

furkan

Çok etkilendiğim bir film. Eşcinselim mutluyum çünkü ailem arkadaşlarım sevgilim destek oluyo mutluyum beni anlayan insanlar var. Eşcinsellik sonradan oluşur kişilik bozukluğudur diyen karaktersiz insanlara ne bunu açıklamaya çalışırım nede tartışmaya giderim. lut kavmine gelince ; onlar önlerine gelen herkesle ilişkiye girdikleri ve bu işi sapkınlığa döktukleri için lanetlenmiştir eşcinsel oldukları için değil.. kuranı çok iyi biliyoruz havalarına girmeyin kimse sizi ciddiye almıyo üzgünüm.

hakan kara

bendaha çocukken duygu vee hislerim böyleydi aksine ailem ne yobaz sayulacakkadar dindar nede demokrat denilecekkadar marjinaldi ama ben daha çocukken bile eşcinseldim evet ben buyun lanetliysem lanetli birruhum ama ben budurmdan şikayetçimiyim evet yerine göre şikayetlerim var filmde birkarede yazdıkları nı okurken çocık arkadaşına bişi söledi parkta biriylr evli biriyle yaşadıklarını ondan çok etkilendim ben yapmadım ama bunu yapanlar için birde o açıdan düşündüm gerçekten içler acısı ama şunu söyleye bilirimki gerçekten harika bir filmdi çok etkilendim şarkının sözleri bişiye yaramasada melodi kulağa çok hoş geliyor iki defa izledim hala aynı fikirdeyim çok güzel bir filmdi (ya bunun yasak haram… Daha fazlası..

pistis

burada atıp tutanlar bu filmde ne işiniz var o zaman ne ikiyüzlüsünüz
ki ben bir biseksüelim ama gel arkaya dediğimde hepiniz tıpış tıpış gelirsiniz
günahım sevabım kendime kimse fetvada vermesin!!! mezarımı siz doldurmayacaksınız ne biçim bir düşünce tarzıdır bu kuran kuran bizimde saygımız var ama önce siz bizi eleştirmeden sorun bir kendinize siz ne kadar kurana göre yaşıyorsunuz kadınla zina yapmıyorsunuz tabi tabi komşunuz açken siz toksunuz o yüzden herkes dönüp bir kendisine bakmalı eleştirmeden!!!!!!!!!!!

emir

İzlediklerim arasında 1. sırada diyebilirim çok iyidi bence ne yazık ki hayatımiz boyle daha bir suru görünmeyen yanları olmasına ragmen iyiki eşcinselim ve iyiki sevebiliyorum[sözde heteroseksüellere gelsin)

Taner

Güzel bir filmdi Gey hayatı hep bunun gibi oluyor yani sonuçta hiçbir şekilde bir mutluluğa erişemiyorsun . Straight olanlar şanslı yanlarına kar kalıyor Geyler de hayallerde mutlu olaya mecbur kalıyorlar . Git gide birşeylerin değişmesini izlemek hoşuma gidiyor ama ben çok tan kendi feragetimi çektim. Birşey daha var aslında isteyen istediği gibi yaşar cidden hiçte umursanmaz . Dışarda muzurluk yapmadığın müddetçe . 10/10 güzel basit kısa hikayeli bir film

Emrecikkk

Merhaba bende bir eşcinselim izledim ve çok duygulandm. Siz kabullenmeyen cahilce konuşan insanlar siz kendinize bakın Sizin amacınız sadce s… Bizde aşkta var sizin gibi her önüne gelenle olunmuyor ve ben filmi çook begendim 2 senedir sevgilim var beraber izledik çok duygulandık Admini tebrik ediyorum böle bir film koydugu için.. Herkesin Yaptıgı hatalar kendinedir. . . Cezasını çeken biz olucaz siz deqil sadece saygı göstermeniz gerekiyor ama siz ne anlarsınızki Serseri oldugunuzdan =)) neyse Allahıma şükür beni herkes kabullendi 18 yaşındayım ailemde biliyor sevgilimi tanıyo onun ailesini bende tanıyorum ve çook mutluyuz inş. herkes mutlu olur… Özgür bir ülkede yaşıyoruz…!!… Daha fazlası..

furkan

Kesinlikle katılıyorum , eşcinsel olabilirler her insan özgürdür ve kimsenin kimseye karışma hakkı yoktur . Saygı duymak zorundayız sevmesek bile saygı şart birşey arkadaşlar . Dünya da bütün kötü şeyler bitmiş herşeyi çözmüşüz insanların sevgilerini sorgulayıp suçlayacak kadar aşağılık olmayalım rica ediyorum . O kişinin bileceği iştir o ile Tanrı arasındadır lütfen karışmayalım ve saygı duyalım teşekkürler ..

801

Spoiler olabilir -> Hep sonunu umutla bekledim. Böyle bitmeseydi keşke. Ama gerçekçi olanı da bu.
Tabii İngiltereyi ilgilendiren bir meseleydi bu. Bizde sex bile tabu.

x

Ben de erkeklerle oluyorum çok pişmanım ama bi türlü kurtulamıyorum bu illetten. Lut kavmi erkek erkeye ilşkiye girdiyi için helak edildi kafanıza göre ayetleri yorumlamayın ÇOK büyük bi günahdır.ALLAH beni ve bu çirkin işe müftela olanları kurtarsın çok kötü bişey ya çirkin bi iş gerçekten film kesinlikle normalleştirmeye çalışıyor bu işi.

Biraz okuyun araştırın diyebilmek için kendimizinde okuyup araştırması lazım!

din hassas bir konudur. Mesela harama el uzatmak diyoruz haram nedir? Allahın yapmamamızı istediği her şey haramdır. ayetleri buyrukları kafamıza göre cımbızlayıp çekip kullanmak yada işimize gelen yeri alıp işimize gelmeyene göz kapamak kulak tıkamak doğru değildir. herkes Lut kavmini konu almış Lut kavminin kendilerinden önce hiçbir kavmin milletin yapmamış olduğu bir sapıklık ve ahlaksızlıklarından dolayı helak olduğunu bilmeyen yoktur herhalde! sedum bölgesinde yaşayan lut kavminin yol kenarında meyve bahçeleri varmış ve dışarıdan gelen insanlardan mallarını korumak için kendi aralarında bir karar almışlar eğer bahçelerine yabancı birileri girerse onları soyup ırzına geçeceklermiş böylece bir daha kimse mallarına dokunamaz caydırıcı olur… Daha fazlası..

agustos

bu ne böyle ya kim ne diyo belli deyil eşcinsellik tartışılcak bi konu deyildir Allah yasaklamıştır günahtır konu bitmiştir , kimse normalmiş gibi, çok doğal, onlarda insan , aşkın cinsi olmaz demesin , bırakın bu entel dantel işleri , eşcinsellik piskolojik bir hastalıktır aksini kabul edende hastadır , bunun sanatıda yapılmaz . Allahınızı kitabınızı bu kadarmı unuttunuz yanlışları doğru sanıyosunuz kendini mülüman sananlar.olup olmamakta insanın kendi tercihi kimse karışmıyo zaten ama savunmayın bari. ayrıca insanlar eşcinsel yaratılmaz sonradan olurlar , fiziki bir rahatsızlıklarıda varsa ameliyat olup hangi cinse yatkınsa öyle yaşar.

John Grant & Midlake – I Wanna Go To Marz sonda çalan şarkının adı.

mehmet öz

Arkadaşlar bir bana filmin sonunda çalan müzik için bir link verse yada söylenen şarkının ve söyleyenin ismini yazarsa çok sevinirim. 2 gündür aramadığım yer kalmadı bulamıyorum. takıntı yaptı bende ve mutlaka o şarkıyı bulmam lazım. lütfen yardım 🙁

kesinlikle izlemeye deger, uzun zamandir izledigim en etkileyici filmlerden. Before Sunshine/After Sunset tadinda, ama ondan farkli bir yerde. daha cesur ve sorgulatici diyebilirim. bu filmi
bana kalirsa heteroseksüellerin izlemesi daha yerinde olacaktir. sözümona hosgörülü heteroseksüeller
dahil izleyen herkes yine de kendi icinde farkliliga “tahammül” (pek dogru bir tabir degil de neyse) esigini gözden gecirecektir. Filmi eklediginiz icin tesekkürler. Bir de filme yalnizca escinsel filmi disinda yalansiz, kivirmacasiz bir ask filmi diye de bakmali, nasilsa askin rengi/cinsiyeti/milliyeti yok… iyi seyirler…

godofgays

şuana kadar gördüğüm en ama en salak yorumdu. Eşcinsel doğuştan olan bir şeydir. Araştırmadan eşcinseller hakkında hiç bir şey bilmeden gelip yorum yapmak da neyin nesidir ? Beyniniz dinle yıkanmış kalıplaşmış düşünmek yerine dine göre hareket ediyorsunuz o akıl verilmiş ama kullanmayı bilmeyen olduktan sonra ne işe yarayacak acaba. Ya onu geçtim bir insanın cinsel hayatına karışmak ne zamandan beri böyle hakka sahip oldunuz ? kimsinizde laf söyleyebiliyorsunuz ? Ve bir kez daha diyorum ki Aşkın cinsiyeti olmaz iki beden arasında değil iki kalp arasında gerçekleşir

Oku

ne kadar kolay araştırmadan okumadan izlemeden ona buna çamur atmak. lut kavmin helakı eşcinsel olduklarından değildir. Kur’an’da helak olmalarının nedeni harama el atmalarından ve Allah’a imanı kesmeleri olduğundan bahsedilir. ankebut suresinde ayet 29’da “erkeklere gidiyorsunuz, yol kesiyorsunuz, toplantılarınızda çirkinlikler yapıyorsunuz,öylemi? …” ayetten anlaşıldığı gibi erkek erkeğe ilişkinin yanında kadınlarda zina yapmaktadır. yani bu kavimde erkek erkeğe ilişki değil zinadan bahsedilir. lut kavminin helakının asıl nedeni ahlaki değerleri red etmeleridir. eğer eşcinsel ilişki olsaydı kavmin kadınlarının helak edilmesi saçma olur. çünkü bu topluluktaki kadınların hiç bir suçu yoktur. buda allahın adeletinden uzaktır zaten ayette kesinlikle eşçinsellik kelimesi kullanılmamıştır ve ayette açık… Daha fazlası..