SİTEMİZİ YENİ TASARIM VE ALTYAPIYLA BEĞENİNİZE SUNUYOR, GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUZ.
Puanla:
0 / 10

-Kurtuluş Son Durak 2011 2012 Türkiye / Yerli Film-

Eylem, iyi bir psikolog ve evlilik hayali kurduğu sevgilisi Okan'la mutlu olan bir kadındır. Kurtuluş'ta tuttuğu evinde evliliğe kendini hazırlarken Okan, böyle bir düşüncesi olmadığı gerekçesiyle ondan ayrılır. Büyük bir boşluğa düşen Eylem'e bir darbe de yakın arkadaşı Selin'den gelir. Onu kötü halde bulan komşusu kadınlar da, hayatlarındaki erkeklerden çeşitli baskılar gören insanlardır. Birlik olup, şiddetin her türlüsüne karşı harekete geçeceklerdir. Kara bir mizah ürünü olan ve toplumsal yaralarımızdan birine değinen filmde, erkek egemen bir toplumdaki kadınların birlikteliği konu ediliyor. Birey olmanın verdiği hakların, baskıyla alınmasına karşı duran insanların eğlenceli öyküsünü VizyonFilmizle.org olarak sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

HAK SAHİBİ FİRMADAN GELEN TALEP DOĞRULTUSUNDA FİLM SİTEMİZDEN KALDIRILMIŞTIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

36
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

36 Yorum sayısı
0 Cevaplar
0 Takipçiler
 
En ilgi çeken yorum
En sıcak yorum başlığı
36 Yorumcu sayısı
  Kaydol  
Bildir
hiç

hem hüzünlendim hem de çok güldüm.emeği geçen herkese teşekkürler.

fadoxis

son zmnlardaki en iyi türk filmlerinden bir tanesi bir sürü zırva film çekilirken aralarından sıyrılmayı başarmış hoş bir film.

independency

çok eğlenceli nicedir izlediğim hoş filmlerden birisi . güzeldi gerçektende

berrin

mükemmel güzel bi filmdi bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim bi korku filmi istemiştim 1 yüzyıl geçti

mizgin

filim yok…herkes nasil izledi? bende izlemek istiyorum

nejat küçükbayraktar

beğendim güzel film teşekkürler.

SYN

Arada bir güzel Türk filmleri çıkıyor,bu da öyle bir film,ama çooook arada bir

ferre

yakışıklı adminim özlemişim bu siteyi:))güvenli internet engeline takılıyor site:( oysa aile profiline uygun,başvurup düzeltebilir misin?film adıyla beraber yazınca anca açılıyor. güzel filmler yüklenmiş ama altın koza filmlerini de eklersen çok sevinirim.

malesef tüm kadınların, eşlerimizin veya annelerimizin çektikleri bir çiledir bu.nalet olsun…bir kadına nasıl olurda el kaldırırsın ya,annen de bir kadın deyilmiydi,?O olmasaydı sen olabilirmiydin?bir çiçeyi ona yani eşine veya sevgiline vermek varken o eli kaldırıp O na vurmak neden?sevmek varken…

serraayse

film harika izleyin..boş geçmiyecek ve hoş keyif alacaksınız

esma

Muhteşem ve didaktik bir film,malesef her geçen gün dahada çoğalan kadın şiddetini konu alan bir film,ama nedense buraya yazan erkeklerin beğenmediği bir film,acaba neden beğenmediklerini siz anlayın ….ve siz siz olun size yapılan şiddete ne durumda olursanız olun karşı koyun…

Sonlara doğru senaryoda biraz mantık hatası ve kopukluğu olsa da çok güzel film. Sanki bir Ferzan Özpetek veya İspanyol, İtalyan sinemasından bir senaryo seyreder gibi olduk, umarız senaryosu orijinaldir yani seyredilmiş bir filmden uyarlama değildir, eğer öyle ise çok güzel bir film diyorum…

bennu

güzel filmdi. bi çoğumuz korktuğumuzdan açıklayamıyoruz böyle şeyleri. yada “elalem ne der” kısmı var. çünkü çoğu insanlar kötü durumda olan insanların yanında olmak yerine , hatta kötü olduğunu görünce uzaklaşmayı tercih ediyor. her ne olursa olsun korkmayın. ufak tefekte olsa bi direniş gösterin. bu hayatı bi kere yaşıyoruz…

syma

admin partlar açılmıyo :(((

ADMİN: PARTLI SİSTEMİ KALDIRDIM, MEVCUT ALTERNATİFLERDEN SORUNSUZ İZLEYEBİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER UYARINIZ İÇİN.

memo

yapimci firma bkm olunca Belcim Bilginin rolü abartilmis,,bas karakter Demet Akbag olsaydi tadindan yinmezdi:))bu arada admin Demet Akbagi ilk isim olarak yazmasi dogru bir karar:))bu arada “Radio Days”filmini bekliyorum admin..

re

arasıra saçma sahneleri vardı ama genelinde güldüm ve beğendim.verdiği mesaj gayet açıktı ayrıca konusu açısından fazla örneği omayan bu film izlenmeli bence

kendi

bence süper film izlenmeyi hak ediyor…………

ışıl

Filmi sonuna kadar keyifle izledim. Dikkatimi çeken Belçim Erdoğan’mı Beren Saat’in konuşmasını taklit ediyor, yoksa Beren’mi??? konuşma tarzları tıpatıp aynı ses tonuna kadar.

gugi

cok sacma bir film

ertan

bu ne böyle. saçma sapan bir film. harcanan zamana yazık.

gülümsetirken düşündüren ve gerçekten konuyu çok iyi işleten bır fılmdı. paylaşım için tşkler admın

özcan

çok beğendim.senaryo değişik harika izleyin mutlaka

gülümse

yardım edin lütfen son birkaç haftadır film izleyemiyorum filmler ilk bölümden sonra takılıp donuyor ve asla açılmıyor mozilladanda izlesem aynı sorun bu siteyi çok seviyorum sorun nedir acaba ?

ADMİN: BU DEDİĞİNİZ SORUN BÜYÜK İHTİMALLE BAĞLANTINIZDAN KAYNAKLANAN KESİLMELERDEN OLUYOR.. TEK PART İZLEME SEÇENEKLERİNİ KULLANMANIZI TAVSİYE EDERİM.

tohaisme

filmin mevzuu gzl ancak mantiksiz bi film sonu da iyi mi kotu mu belli degil insanin kendisine kalmis istedigi gibi anlamak izleyin ancak cok fazla bisii beklemeyin

gkf

çok da izlenmeye değer bi film değil, mantıksız..

barbie

cok guzel

iinnsseecctt

sizcede biraz komik olmamış mı?

cnn

Çok beğendim . Keyifli mutlaka izlenmeli …

mura288

inanılmaz güzel ve anlamlıydı…çok duygulandım ve çok hüzünlendim…KADINA ŞİDDETE HAYIR !!!

kurtuluş, benim çocukluğumdada böyleydi şimdide böyle. toplumun entellektüel insamların yaşadığı yer sandığı kurtuluşun halini ve kadınların maruz kaldığı şiddeti yeni nesile anlatan yusuf pirhasan ve barış pirhasan ile oyuncuları kutluyorum.

Dogan Demir

Berbat bir film. Hatta film bile sayilmaz. Burada zamaninizi verip karsiligini fazlasiyla alacaginiz syisiz film var. Onlari izleyin…

evren

KESİNLİKLE İZLEYİN. ÇOK GÜZEL Bİ FİLM SADECE KADIN FİLMİ DEĞİL.

katara

gerçekten çok güzeldi açıkcası çook etkilendim arada komik yerlerde var güldüm.. bu film bni çook düşündürdü gerçekten inşallah izleyen herkes konuyu iyi bir şekilde düşünür.

güneş perisi

konu çok iyi işlenmiş oyuncular süperdi böyle bir konuyu işledikleri için herkese tşk ederim.

sabo

admin holigans 2 ne zaman gelir acaba 🙂

bukavilya

çok güzel :))))) nasıl bitti anlamadım bile…