BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Örümcek Adam 3 (İnanılmaz Örümcek Adam) / The Amazing Spider-Man 2012 ABD / Türkçe Altyazılı-

Peter Parker, lisede okuyan ve ailesi tarafından yetiştirilmesi için dayısının yanına gönderilen bir gençtir. Okul hayatında silik bir tip olan Peter, çekici bir kız olan Gwen'e aşıktır. Günün birinde babasına ait bir çanta bulan Peter, onlara ne olduğunu araştırmaya başlar ve soluğu Dr. Curt Connor'ın laboratuarında alır ve burada başına gelenler bütün hayatını değiştirecektir. Örümcek Adam filminin son versiyonu olan ve sinemalarda 3 boyutlu olarak gösterime giren film, Peter Parker'in örümcek adama dönüşmesi ve giriştiği mücadeleleri anlatıyor. Merakla beklenen ve çizgi romana sadık kalınarak çekilen bu yapımı VizyonFilmizle.org olarak sizlere sunuyor; iyi seyirler diyoruz. NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

45
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

45 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
45 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
burkan

Bu sayfayı yıllardır beğenerek takip ediyorum ama sırf bu kendini film eleştirmeni zannedip abzürt yorum yapan kişilere uyuz oluyorum . Yani altı üstü film beğendiysen güzel film tavsiye ederim yaz beğenmediysen beğenmedim de arkadaşım bu kadar basit . Uzatmanın bir anlamı yok

SARIZEYBEK

Kim ne derse desin çizgi film özünü bulmuş. Sıkılmadan zevkle izledim.Emek verip de buraya filmi taşıyan admine sonsuz teşekkürler.

seikott

Bu başlangıç bence daha iyi olmuş, salt aksiyonun yanında verilenler iyi.Sonuçta öreümcek adam,süperman vs.. keyif veriyorlar.Ben beğendim..

west

admim arızalı sanırım yükleme arada donuyor acılmıyor ızldım fılmı ama bırsey anlamadım bi yardımcı ol

ADMİN: SAYFAYI YENİLEYİP TEKRAR YÜKLEYEREK KALDIĞINIZ YERDENDEVAM EDEBİLİR YA DA DİĞER İZLEME SEÇENEKLERİNDEN HERHANGİ BİRİNİ KULLANABİLİRSİNİZ.

yusuf sefa

seneryo aynı çizgiromanda ki gbi ve gayet basarılı bence

fabrice

Herkez uzun uzadiya elestirme yapmis yorum yapmis alttarafi fantastik bir film :).Sizi gorende Hollywood’da sinema elestirmeni sanicak ha ha ha :)..

seda

admin kardeş emeğine sağlık bu siteden hep film izliyoruz ailecek yurtçak 🙂 şey ya pek yakında die yani ismi bu bir film var tamam süper film diil ama baştan sona geren hoş bir korku filmi eklersen site arşivinde benim gibi korku filmi tutkunlarının bakabileceği güzel bir alternatif olur die düşünüyorumm 🙂

ülkü yavuz kaya

filmleri izleyemiyorsam. yayınlar mahkeme kararınca engellenmiş gibi görünüyorsa sorun ne olabilir sizce??

ADMİN: DNS AYARLARINIZI DEĞİŞTİRİN.

bence filimi beyenmedim örümcek adam 1.2.3 filimleri daha güzeldi hem örümcek adamı neden değiştirdiki

......

partlar açılmıyodu bnde modovideodan izledim 119 dakikaydı ama 136 dk olması gerekiyor. filmi izledim izledim sonunu göremedim yaa 🙁

LanterNa

Filme iğrenç çizgiromanla uyumsuz diyenler sadece çizgi filmini (spectular spiderman) izleyen kişilerdir. Hiç Spiderman çizgiromanı okumadan konuşmayın çok biliyormuş gibi ben bunu okudumda demeyin.Aksine spidermanın tobey üçlemesi aşırı denecek kadar kötü uyarlanmış bir seridir.Ve bu amazing serisidir.Ultimate yada Avenging gibi ben amcası öldüğünde boksta değildi.Hele ben amcasını hiçte sandman öldürmedi.1. filmde karakterler hem uyumsuz hemde dövüş stilleri uyumsuzdu.Spiderman dövüşürken Daredevili bile kızdırmayı başaran bir kahramandır….

Saygılarla LanterNa…

Vampir

Örümcek adam 4 çıkacak die heyecanlandık çıka çıka bu b.k gibi fil çıktı ortaya gerçek peter parkeri deç ıkarmışlar fil iğren die biliriz . . .

İZLERKEN BAŞIM AĞRIDI, DİĞERLERİNDEN PEK Bİ FARKI YOK BENCE 10 ÜZERİDEN 5 YAPAR İYİ SEYİRLER

kahır

Berbat…..Berbat……Berbat. Zaman kaybı. Bilhassa filmin sonunda Peter’ ın yapışma özelliğine ne oldu da sürüngen onu kurtarıyor. Hangi akla hizmet bu derece İnanılmaz Örümcek Adam yapmışlar. Hayal kırıklığından başka bir şey değil. Hayalinizdeki örümcek adamı yaşatmak istiyorsanız bunu izlemenizi tavsiye etmem.

Nerde Eski Peter Parker…… İçine Etmişler filmin gercekten alkışlıyorum daha elinden bile ağ atmıyo bu ne gardas :DD

Realist

Filmle alakalı çok acımasız yorumlar var kesinlikle kötü bir film değil. Sadece aksiyonu düşük tutup farklı kurgularla filmi harmanlamışlar. İzlenmesini tavsiye ediyorum..

darklist

Leyla ile mecnundaki görüncek adam bile bundan daha iyiydi filmi neden bastan yaparlar anlamam karakterleri bile iticiydi

Bence film diger filmlerine gore daha alt bir aksiyon ve gorsel efektle çekilmiş. Bu yonleriyle eksik kalmış biraz. Ancak şunu söylemeliyim orjinel çizgi romanlarındaki spidermanin ozelliklerini taşıyorç Birincisi ağı kendi yaptıgı makine ile atıyor. İkincisi oscorp endüstiri gezisinde ısırması dogru. İlk filmde oscorp endüstri degildi. Üçüncüsü ilk aşkı mary jane den once gwen karakteridir. Daha sonra kara kedi olarak karsımıza cıkacaktır. Filmin oyuncu kadrosuna baktıgımızda gercekten gelecek vadeder nitelikte. Tek yanlıs doktor curt conner melez bir karakterdi. bu flmedki gibi beyaz bir amerkialı degil afro amerikan yerlisi ve euro amerikan birinin çocuklarıydı… Neyse kısacası eski filmlerine nazaran daha iyi kurgulanmış,… Read more »

chnodbas

Spider Man bizi kurtarmadan önce iyisi mi biz onu aşıkmış gibi yapan Gwen’den ve içine ıvır zıvır doldurduğu sırt çantasından kurtarsak iyi olur.. Spider Man kendini bilimin ve teknolojinin kollarına bıraksada Süperman ve Hulk’dan sonraki..)) süper kahramanlarımız arasında yerini hep alması.. Filmi diğer versiyonlarından ayıran en belirgin özelliği ise onun artık bir örümcek gibi ağ kurması ve üzerinde avını bekleyen bir hayvan gibi zamanı gelene dek bekleyişi… Fazla 3D kullanımı onu gerçekmiş gibi algılanması yerine tamamen bir hayal kahramanı olmasını sağlamış.. Tabii bu yeni nesil için kötü bir şanssızlık… Yine de sevdiğiniz kızı herşeye rağmen okulda bir türlü yanına yaklaşıp… Read more »

film zten berbat ta bu siteye bir yıldan beri girerim artık sitede berbat bu kadar reklam alınmaz ki kardeşim açgözlülüğün lüzumu yok yakışmamış olmamış çok daha kaliteli reklamsız siteler var bu gidişle reklamlarınız la yalnız kalırsınız

umut13

sinemaya verdiğimiz paraya acıdık ! 10/0

ancksunamun

bu filime kötü diyenler şaşırmış :))

hitaf

ses problemi bende mi var acaba

ADMİN: GÖRÜNTÜ SİNEMA ÇEKİM OLDUĞU İÇİN, SES DE DOĞAL OLARAK ARKA PLANDAN GELİYOR.. BİLGİSAYARINIZIN SESİNİ YÜKSELTİRSENİZ PROBLEM KALMAYACAKTIR.

call

Alt yazıda “Evet. Hayırdır?” yazıyor. Gülmekten öldüm 🙂

Sıpaydi

Spider-Man 3 zaten çıkarılmıştı. 4. film bu. Yanlış bilgilendirme olmasın diye şeettik.

REDBUL71

TŞK ADMİN:)

tobey maguire ile devam etseydi bu filmin tadı kaçardı.Bence böylesi daha iyi olmuş sil baştan yapmışlar ve bu seriside bence diğerleri gibi çok tutacak.

egeliefe

Admin’e not: Orjinali çıkana kadar ben izlemeyeceğim. Film başlığı Örümcek adam 3 olmamalı. Sayı verilecekse 4 denebilir. Ya da sadece ‘amazing’

ReD

Gerçekten farklı bir yorum olmuş bence Örümcek Adam filmlerinin en gerçekçisi ve mantığa oturan bir serisi olmuş

okan

henüz filmi izlemedim izleyince yorum yapıcam …..ama izlemeden önceki görüşüm yukardaki yorumları okudum çoğu olumsuz yazmış bi daha düşündümde filmi izlemiycem…yoksa izlesem mi gerçekten bilmiyorum offf çok kararsız kaldım psikoloğumu arıycam saatte geç oldu bu saattede aranmaz ne yapsam bidaha düşündümde filmi izleyeyim bari…..

hamlet

Bülent öyle gerçekten .. ne parker benziyor , ne flash benziyor kitaptakine . Hele osborn kel alaka olmuş ..işin içine bir ağ kartuşu eklemek .. kitaptaki örümcek adama benzemiş anlamına hiç gelmiyor .. Gwen öleceğine babası ölüyor :))) Orjinal kitaplarda yine birsürü olmamış şeyi bu filme koymuşlar … Ben amcası ölürken peter parker güreşiyordu , marketten falan süt almıyordu .. Güreşten sonra serserileri durdurmamış ,kaçan serseride ben amcayı öldürmüştü aslında …
Peter parker en fazla kimliğinin belli olmasından korkan bir çocuktu .. Ama bu filmde daha ilk muhabbette gwene söylüyor 🙂
Sonuçta yine olmamış 🙁

muscooo

Filmi beğenmedim..Daha doğrusu beklentimin altında çıktı… Filmin beklentimi karşılamaması : yetersiz olduğundan ziyade benim beklenti çıtamın yükselmesidir.. Çıtam nasıöl ükselmesin ki!!! artıkbirinci sınıf -a-kalite filmde de dandik seri üretim -dizi- tadındaki 3. sınıf filmlerde de artık aynı teknolojik efektleri kullanılır oldu… Hiç bir film artık.. YENİ BİR ŞEYLER yönünden diğerlerinden farklılık göstermez oldu…. Bu filmde cizgi roman kahramanını guya daha “insancıl” yapmışlar (hata yapmalar.. egosunu tatmin etmeler falan)… filmde.. orumcek adamın maskesi.. zırt pırt habire çıkarılıyor takılıyor falan..gereksiz yani.. filmler eskiden çocuklara yonelık yapılırdı.. yenı bılımkurgu efektleri şu bu falan.. yetişkinlerin de ılgısını çekerdi.. şimdi zamane cocukları farklı demek ki..daha… Read more »

cevap

hayir gokhan ses sorunu bendede var tek sende degil . filmle alakali bisey bence

Bülent ÇÖPÜR

bence toby in örümcek adam filmleri aslına daha uygun örümcek adam yani peter parker eski okuyucular bilir kopyasıydı bu aktörün peter parker la alakası bile yok ve bu kolu eksik olan eskikitaplarındakertenkele adam olan bilim adamıdır yani filmdeki gibi osbornlarla alakası bile yoktur bu eni film örümcek adamı hepten rayından çıkarmıs ben 37 yasındayım ve tüm çocukluğum örümcek adamın kitaplarını okuyarak geçti bu filmin alakası bile yok örümcek adamla flaşh thompsonunda kitaptaki figürle alakası yok bu ne saçma bir film ya

Diğer filmlerden çok küçük ayrıntılar hariç hiçbir farkı yoktu. Yani neyin tartışıldığını anlayamazsınız. Sadece aktörün farklı olması filmi farklı yapmıyor, resmen tıpatıp aynı filmi birkaç başrol ve sahne değiştirerek çekmişler işte.:)

bt.

bence-diğer-örümcek-adamlarından-daha-iyi-(ki-zaten-bir-tane-var-ama-demek-istediğimi-anladınız)
hiç-çizgi-romanını-okumadım-ama-çizgi-filminden-bildiğim-bilgiler-bunda-diğerine-göre-daha-çok-eşleşiyor-ki-baş-rol-kesinlikle-hayal-edebileceğimiz-kişi-(çigi-filmden-hani=))

gökhan gökdemir

ses sorunu bi bende mi var ???

mestozemir

zevkle izlenecek güzel bir filim. emeğinize sağlık.

leito35

süper olmş bence…

tolga

yaptigin yorum cok sacma bence aktor gercekten cok iyi. Obur eleman anca gay filimlerinde iyi onlar…
Asil spiderman boyle olmali gercekten action un disinda drama altinda guzel bir film,. KRisten dunst da biraz kilolu bu rolde oynamak icin bence Emma Stone daha iyi olmus 🙂

mustafa

harika bir film yapmşlar gayet güzel olmuş örümcek adam serisi dışında farklı bir yorum getirilmiş…

bY_oZy

kurgu iyi ama serinin en kötü filmi aksiyon fukarası bi film olmuş daha heyecan verici bi film bekliyorduk oysaki..

gokhan

Filmi sinemada izledim. Küçüklüğümden beri yüzlerce örümcek adam cizgi romanı okumuş ve onlarla büyümüş biri olarak sonunda orjinal örümcek adamı bu filmde görebildim. çünkü çizgi romanında örümcek adamın attığı ağlar ağ kartujundan olurdu burda da öyle ilk aşkı mery jane watsonın olmadığı ve bundan sonra da felicy (kara kedi) karakteri ile akrep ve akbaba karakterinin işleneceğini düşünüyorum. Yine dünyada en fazla okunan karakter olarak örümcek adam güçleriyle değil zekasıyla düşmanlarını yendiği ve her seferinde de bayağıca dayak yiyen bir karakter olarak film orjinal senaryoya (orjinalinde sadece ısıran örümcek radyoaktiftir ve ağlarını parker kendi icat etmiştir) sadık kalınmıştır. karakterin yakışıklı olmaması… Read more »

furkan başer

admin bu sinema çekimleride aldı başını gitti böyle kalitesiz görüntü koymazdın siteye bu aralar artmaya başladı

İlk yorum benden….! 😀 yaa bu filmi mahfettiler uyuzlar 🙁 örümcek adam 4 bekliyorduk filmin içine etmişler… gelde öfkelenmeee peter parker da çıkarmışlar filmi iyice ..k etmişlerrr kimse izlemez artık… kına yaksınlarrr…. 🙁