BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
  • Yıl :
  • İMDB Puanı :
  • Tür : ,
  • Süre : 1 saat 40 dk

    Bu yılın en müthiş komedi filmlerinden birisiyle beraberiz.. Film o kadar komik ve eğlenceli ki, sonunda kendinizden geçme ihtimaline karşı uyarıyoruz :) Konusu şöyle;
    4 arkadaş, içlerinden birisinin evlilik gününden önce bekarlığa veda partisi için Los Angeles'tan Las Vegas'a yola çıkarlar. Güzel bir gece geçirirler ve hepsi zil zurna sarhoş olmuştur. Sabah uyandıklarında, odanın içindeki manzara çok gariptir. Çünkü, damat ortalıktan kaybolmuştur ve odanın içinde bir kaplan, bir kaç tane tavuk ve dolabın içinde de ağlayan küçük bir çocuk vardır. Bunların nereden geldiklerine ve damadın nereye kaybolduğuna bir anlam veremezler çünkü 3'ü de hiçbir şey hatırlamamaktadır. Asıl macera işte buradan sonra başlar; şimdi hatırlamadıkları o anlara dair ipuçlarını toplayıp bu bilmeceyi çözmeleri gerekmektedir. Çünkü damadı yetiştirmeleri gereken bir düğün vardır.
    Eğlenmek ve stres atmak için bu filmi mutlaka izleyin, günün yorgunluğunu atacağınız çok güzel bir seçim olabilir. Vizyonfilmizle.Net olarak şimdiden keyifli anlar diliyoruz ve yorumları bekliyoruz.

    NOT: Hangover 2 filmini izlemek isterseniz BURAYA TIKLAYIN.
  • Dil : Altyazılı
  • Kategori : , , , , , ,
  • Yönetmen :
  • Oyuncular :
  • Etiketler :
Puanla:
0 / 10

-Felekten Bir Gece / Hangover 2009 ABD / Türkçe Dublaj-

IMDB Puanı: 8.0/10 Sinemalar.com Puanı: 8.1/10 Yapım: 2009 ~ ABD Tür: Komedi, Macera Yönetmen: Todd Phillips Senaryo: Scott Moore, Jon Lucas Yapımcı: Chris Bender, Todd Phillips, Daniel Goldberg Görüntü Yönetmeni: Lawrence Sher Müzik: Christophe Beck Süre: 1 saat 40 dkBu yılın en müthiş komedi filmlerinden birisiyle beraberiz.. Film o kadar komik ve eğlenceli ki, sonunda kendinizden geçme ihtimaline karşı uyarıyoruz :) Konusu şöyle; 4 arkadaş, içlerinden birisinin evlilik gününden önce bekarlığa veda partisi için Los Angeles'tan Las Vegas'a yola çıkarlar. Güzel bir gece geçirirler ve hepsi zil zurna sarhoş olmuştur. Sabah uyandıklarında, odanın içindeki manzara çok gariptir. Çünkü, damat ortalıktan kaybolmuştur ve odanın içinde bir kaplan, bir kaç tane tavuk ve dolabın içinde de ağlayan küçük bir çocuk vardır. Bunların nereden geldiklerine ve damadın nereye kaybolduğuna bir anlam veremezler çünkü 3'ü de hiçbir şey hatırlamamaktadır. Asıl macera işte buradan sonra başlar; şimdi hatırlamadıkları o anlara dair ipuçlarını toplayıp bu bilmeceyi çözmeleri gerekmektedir. Çünkü damadı yetiştirmeleri gereken bir düğün vardır. Eğlenmek ve stres atmak için bu filmi mutlaka izleyin, günün yorgunluğunu atacağınız çok güzel bir seçim olabilir. Vizyonfilmizle.Net olarak şimdiden keyifli anlar diliyoruz ve yorumları bekliyoruz.NOT: Hangover 2 filmini izlemek isterseniz BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
90 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
İlker Torun
7 yıl önce

Abi bu filmi izlemeyenin beyninde sorun vardır o kadar diyorum.

özlemm
7 yıl önce

bu yorumlara aldanıpta izledim o kadar komik sahneler barındırmıyordu bu film en fazla 10
üzerinden 5 alabilir .

ece
8 yıl önce

arkadaslar cok mu sapık??

barbie
8 yıl önce

filmin açıldığı yer nerede

8 yıl önce

tıraşşşşşşşşşşşşşşş

nadide
8 yıl önce

şu videobb izleme seçeneği iğrenç.insanın film izleme zevkini rezil ediyor!!!

CEVAP: DİĞER İZLEME SEÇENEKLERİNİ DE KULLANABİLİRSİNİZ.

gökhan
8 yıl önce

mütiş olmuş gülmekten öldüm 2 sinide izlicem

DOĞUKAN YAVAŞ
8 yıl önce

FİLM mütiş olmuş gülmekten öldüm ellerinize sağlı…

Tuck
8 yıl önce

Harika film.Kesinlikle izleyin.Daha fazlası yazılmaz,izleyin ve eğlenin.Teşekkürler ADMIN.

tuncay
8 yıl önce

filme 1 saat kadar dayanabildim vasat sıkıcı bir film tamamını izleyemedim

adf
8 yıl önce

çok komedi filmi izledim ama bu başka.
otelde uyandıklarından sonra film okadar başka bir boyut alıyorki.bunlar nasıl bir manyaklık yapmışki o yatağın heykelin üstüne nasıl gelmiş dedim.ve hemen sonra adamın teki işte arabanız dediğinde polis arabasını göstermesi.film çok güzel ve sanki olayı bizzat yaşıomuşçasına bir his uyandırıor.izlediğiniz bütün komedi filmlerini unutun.yeni bir sayfa açın ve ilk bundan, sonra da istediğiniz fimden bahsedin ama ilk bunu yazın.

ardassss
8 yıl önce

admin ya izleyemiyorum bir ilgilenin ducload yok diğeri açılmıyor

osman
8 yıl önce

şu sakallı adamı hiç sevmiyorum saçma sapan espiri anlayışı var ortalamanın altında bence film

isimsiz
8 yıl önce

murat yaa. bir de benle izlesene. ya sizin çok gülmeye ihtiyacınız vardı biri osursa gülsek diye beklediniz ya da ben çok gergindim. arkadaşlar ortalama bir film yaaa

komin
9 yıl önce

böylemi çeviri yapıyosunuz siz

9 yıl önce

Film hakkında olumsuz yorum yapanlar daha “Türkçe”mizi doğru düzgün kullanamıyorken, kendi fikirlerini burada beyan etmekte neyin nesi?
Admin, ellerine, emeğine sağlık gece gece beni güldürdün, Allah’ta seni güldürsün :))
Film müthiş ötesi, hiç bir komedi tarzına benzemeyen kendi kulvarında birinci sırada ve çoğu komedi filminin de verdiği zevki en az on’a katlamıştır benim gözümde :)..

ayrıca belirtmek isterim ki “beyenmedim” değil “BEĞENMEDİM” dir ve “filim” değil “FİLM” dir.

hjjh sshh
9 yıl önce

film guzel ama nasi bi programla koyduysan durdurunca sonrasinda kendiliginden ilerlio. geri geldiginde ilerlemis film geri veya ileri almak ne mumkun ta basa donuo. bosu bosuna tekrar o noktaya gelmesini bekliosun. 3.5 saatim gitti. reklamlarina zaten bi sey demiorum. bu siteyi polise sikayet ettim korsan yayin die haram para yiyosunuz.

uğur çimen
9 yıl önce

süper bır fıl herkese tavsıye ederım koptum ozellıkle sonu jenerık kısmı super butun fılmı ozetlıyor 😀

batolit
9 yıl önce

konu olarak idare eder ama toplasan 2-3 kere gülmüşümdür ona göre izleyin çok bişey beklemeyin derim ben…

9 yıl önce

bu filme guzel diyen arkadaslarin yas araligini merak ediyorum

eyşan
9 yıl önce

komedi filmleriyle pek aram yoktur bi bakiim dedim gerçekten iyiymiş bu 4 lü tekrar bi film yapmalı bence emeği geçen herkese teşekkürler

veysel
9 yıl önce

süperrr 🙂

9 yıl önce

tam tamına sevişmeyden oluşuyodu

sevmee
9 yıl önce

fena degildi, izlenebilir.. 🙂

vavien
9 yıl önce

eğlenceli kesinlikle izleyin 🙂

vedat
9 yıl önce

Zevkle izleyebileceğiniz Oldukça eğlenceli bir komedi. +18

esad
9 yıl önce

gerçekten bir komedi 😀 süper bir film bu kesinlikle ama kesinlikle zaman kaybı değil kesinlikle izlenmezse büyük bir kayıp olacaktır 😀 süper filmmmm !

sheqer
9 yıl önce

dadlu film iksD.

sltn
9 yıl önce

tek kelime “süper” :)))

murat
9 yıl önce

bu filme bile kötü diyen olmuş ya helal olsun…
mükemmel ötesi bir film bugüne kadar kimle izlediysem kime tavsiye ettiysem çok beğendi olağanüstü bir film muhteşem kesinlikle izleyin izlediğin en ügzel komedi filmi arasında ilk sırada kesinlikle…

kayıp
9 yıl önce

dadlu bir filim

behiç
9 yıl önce

bu filmi tek geçerim,süperdi…admin eline sağlık,

özlem
9 yıl önce

bayıldım yaa süperdi … xD

gtrplyr
9 yıl önce

tşk paylasım icin güzeldi 😉

erdener
9 yıl önce

Vasat bir yapım

seda
9 yıl önce

kesinlikle ama kesinlikle seyrettiğim en komik üç filmin içine girer… süperdi

90
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x