SİTEMİZİ YENİ TASARIM VE ALTYAPIYLA BEĞENİNİZE SUNUYOR, GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUZ.
Şeytana Karşı – Evil 2003 izle
Puanla:
0 / 10

-Şeytana Karşı / Evil (Ondskan) 2003 İsveç, Danimarka / TÜRKÇE DUBLAJ-

Erik, üvey babasından şiddet görmüş olan ve okulda sürekli kavga ettiği için kovulmuş bir çocuktur. Yeni yazıldığı ve bu tip öğrencilerin barındırıldığı okulda ise sürekli denetim altındadır. Arkadaşları arasında saygı görmek için kavga etmek zorunda kalan Erik, oda arkadaşı Pierre ile yakınlık kurar ve bu hayatından vazgeçmek ister. Ancak geçmişte yaptıklarından sıyrılmak kolay olmayacaktır. İskandinav yapımı bir film olan Şeytana Karşı, şiddet içinde büyümüş bir gencin yaşadığı zorlukları ve bunlardan kurtulmak için verdiği mücadeleyi konu alıyor. 2004 yılında Oscar Ödülüne aday gösterilmiş olan yapım için sizlerin de yorumlarınızı bekliyor; iyi seyirler diyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

23
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

23 Yorum sayısı
0 Cevaplar
0 Takipçiler
 
En ilgi çeken yorum
En sıcak yorum başlığı
23 Yorumcu sayısı
  Kaydol  
Bildir
ulak

film iyiydi sıkılmadan izleyebilirsiniz, yalnız içimde kalmasın keşke şu üveybabasını güzelce adam akıllı bi dövseydi 🙂

taf

etkiliyici bir film

y tamm değişik klişeleri aşmiş ama bıraz klişi olsaydı film bu degilmidir arkadaslar biraz fantazi yani seyirciyi doyurma anlamında o eksıkdı tam ımdb cı bı fılm emınm bu dedıklerım olsa ımdb den 6*3 falan alırdı cok güzel mesajlar var ama gorundugu gıbı degıl dram agırlıklı resme bakıorum fılme bakıorum adam hulk gibi duruyo 🙂 atraksıon ısteyene kesınlıkle tavsıye etmm

umut13

41 rating e aldandim izledim ve hic begenmedim. Basi sonu ayni donuk tamamlanamamis bir film olarak dusunuyorum.

seyretmek ısteyen arkadaşlara tavsıyem surukleyıcı bır hayat hıkayesı cok acı ama gercekten emınım boyle ınsanlar vardır

arya

iç acıtan sabrı zorlayan kendini bire bir yaşatan bi film etkilenmemek zor.

macbeth

kim ne derse desin puanını sonuna kadar hak eden bi film izlenilmeli.

samet ekinci

eh bir mesajı yok değil elbette; ama film olarak beğenmedim.
fazla abartılı…bağlantım da zayıftı,düşe kalka izledim.

Hak ve Adalet. çok iyi

Filimi izleyince aklıma “SAVAŞÇI” adlı kitap geldi.
Kendiniz ve değerleriniz için mücadele….
Filim gerçekten güzel!.Mücadeleci bir ruha sahip olanlar için!
İyi seyirler..

Fakhri

bu filmin ingilizcesini izledim.kesinlikle harika bi film,tavsiye ederim

fuad tagi

ela film, herkesde bele urek arzu edirem!

halit ersoy

bu olayın aynısı yaşadım. üniversite hayatımda oldu bu olay yerliler tarafından rahat bırakılmadım aynı şekilde onlarında bu tip kuralları vardı .

av.burcu

gunumuzde yapılan haksızlıklara karsı kesinlikle izlenilmesi gereken bir film hepımızın eric gıbı olabılmesı dılegıyle…

orlando_bloom

vakit kaybı değil ama imdb deki puanı alacak kadar da iyi değil…7/10

bY_oZy

kesinlikle başarılı bi yapım…
tşklrrr…

ilalgor

Yatılı okullarda okuyanlar bu filmi gerçek anlamıyla anlamışlardır ….

melekimu

rüzgar eken fırtına biçer ,şiddeti kullanan bir gün mutlaka kendi yok edicisini yaratır,haksızlığa zorbalığa işkenceye her hücremizle hayır,seyretmenizi öneririm ,verilen mesajıda alabilmenizi dilerim ..

madlove

film ile afiş farklı … sanıyorum bir hata yapmışsınız Admin 🙂

ADMİN: DÜZELTTİM İYİ SEYİRLER.

burcu

benim gibi haksızlığa direnen ve haksızlık yapanların arasındaki savaşı anlatıyo film çok güzel herkese tavsiye ederim

Punısher

Nasıl bir film izleyin siz karar verin…

Güzel bir filmdi. İzlemek zaman kaybı olarak nitelenmeyecek

tozmik

Admin bu film sitede vardı zaten.putlockerdanda izlenebiliodu.umarım yüklemekle tekrar uğraşmamışsındır.

ADMİN: YENİDEN YÜKLEDİM ÇÜNKÜ ESKİSİ SİLİNMİŞTİ.. ARTIK YAPMIŞ OLDUK BİR KERE 🙂