SİTEMİZİ YENİ TASARIM VE ALTYAPIYLA BEĞENİNİZE SUNUYOR, GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUZ.

Sağ Salim izle

Sağ Salim izle
Puanla:
0 / 10

-Sağ Salim 2012 Türkiye / Yerli Film-

Salim, kendi halinde yaşayan bir Anadolu insanıdır. Ölümden ve sonrasından çok korkan Salim, geçimini sağlamak için kamyonetle oradan oraya mal taşır. Bir gece kabus görerek uyanır ve aynı gün köy muhtarı kendisinden bir cenazeyi taşıması için istekte bulunur. Cenazeyi Mersin'den Sivas'a götürecek olan Salim için zorlu anlar başlayacaktır... 2012 yapımı yerli filmlerden olan ve merakla beklenen Sağ Salim, eğlenceli bir yol hikayesini konu ediniyor. Salim'in yol boyunca başına gelen sıradışı ve komik olayların anlatıldığı bu yapımı beğeninize sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler.
NOT: SAĞ SALİM-2 FİLMİNİ İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

92
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

92 Yorum sayısı
0 Cevaplar
0 Takipçiler
 
En ilgi çeken yorum
En sıcak yorum başlığı
89 Yorumcu sayısı
  Kaydol  
Bildir
Hayalperest

Gülmekten Nihalin babası gibi öldük öldük dirildik süper bir film emeğinize sağlık..:)

sasuska

emeğine sağlık

furkan

süper flim
gülmekten öldüm 🙂 🙂 🙂

damla

hayatım boyunca bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum ..

ÇOK MATRAKTI YAAA…İZLEYİİNNN..

by_sempati

çok güzel bi film olmuş senaryosu güzel sürükleyici yapanın ellerine sağlık

Motan

Oyuncuların hiç birinin sırıtmadığı başarılı bir eğlencelik..

serap

izlemeye değer kesinliklee başarılı bir komedi filmi olmuş 🙂

moby dick

türk sinemasının geldiği yer bu kadar komedi kavramı yok film güzel akıyor ama oyunculuk sıfır bizm güncel konularımız .

sehnaz

Karamizah, super bir komedi..oyuncular super, senaryo, kurgu vs herşey çok kıvamında, yerli yerinde. Türk komedi filmlerinde unutamayacağım, tekrar izleyebileceğim birkaç filmden biri..emeği geçen herkese tebrikler diyorum..admine ve ekibine de teşekkürler..

deniz

süper bir film.hemen izlenesi.canı sıkılıp zaman geçirmek isteyenlere bire bir ilaç gibi 1saat içinde herşeyi unuttutabiliyor

lucky

emegi gecen herkese tesekkürler. Hic tereddütsüz mutlaka izleyin.

HARİKA BİR FİLM . MUTLAKA İZLEMELİSİNİZ. HELE SON KISIM GÜLMEKTEN İZLEYEMEDİM…

Beyza

Hayatimda izledigim en iyi komedi filmlerin arasinda, cok basarili olmus. Herkesin emegine saglik.

şemsi pasa pasajı

yani super diyemem kotude diyemem piyasadaki turk yapim filmleride katarsam gideri var.Dayiya araba carptigi andaki refleks super , kisa ve oz.

ikinci bölümü olsa ii olur:d..

süheyla

son zamanların en iyi filmi bence herkesin emegine sağlık tavsiye edlim herkez izlesin

öfa

süper flım izleyinn

fatihpasha

gerçekten kırıldık gülmekten farklı bir komedi 🙂

Muhammed Erkan.

Saçma saçma yorum yapmışsınız, en berbat film diye. Türkiyede yapımı en iyi komedi filmine yazılacak bir film. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.. Şiddet ile. 🙂

general

seyrettigim en saçma en berbat en kötü film yorumlara aldanıp bakdım gerçekden kötü ötesi yuh.

fatma

gülmekten karnım ağrıdı

emin

muhteşem bir senaryo harika oyunculuk son zamanlarda bu kadar gülmemiştim:)))

mami

bu yaşıma kadar böyle bir komedi izlemedim desem yeridir mutlaka izleyin karnınız ağrıyacak . emeği geçenlere tşk.

3. defa izleyeceğiz .. başka yorum yok 🙂

jimi

guzel anlatimi harika bir kara mizah komedi

Afşinli

hayatımda izledıgım gülmekten karnıma ağrı girdiği tek türk komedisi .. çok başarılı !

bu filmi anlatacak kelime yok be kardeşim… izlemeyen çooook şey kaybeder. altınıza mıçacaksınız gülmekten :DDD

rapokrat

çokk güzel çokk.. bol bol hass**tir diyebileceğiniz bir film 🙂

KAAN

gereksiz saçmalıklar dizini…komedi ama kesmiyor….basit…..çok basit……yazık……. zaman kaybı

İZLE

arkadaşlar kesin izleyin.İzlemeden önce bu kadar iyi olabileceğini zannetmiyordum bence en iyi türk komedi filmlerinde il 3 e girebilecek bir film.Hiçbir şey kaybetmezsiniz izleyin !

ben hayatımda bır fılmde bu kadar gulmemıssımdır

hee cok guzel flımler var ama suanda kadar ızleyıpte gözumden yas getıren gulmeten karnım agrıyan yanaklarımın sızladıgı ılk flım keske ılk sınemasına sonra orjınal dvd sını alsaydım böyle fılmler 10 yılda bır gelıyor
sanatcılara ve herkese cok tesk. ederım
tavsıye ederım
oo gardass bu kım beyaz donlu …… mu yoksa kısa boylu koca *ötlu kendıne mine dedirten emine mi

5 kere ızledım o sahneyııı 😀

yağmur

harikaaaaaaa bir film izlerken gülmekten öldüm. emeğinize sağlık:) çook başarılıı

MedicalPark/Antep

bu filmden sonra sanırım artık morgun orda sigara içemem ben yada her gördüğüm ex (ölü) de dirilecek diye korkarım :d bu nedir ağam hala ölmüyor iman gücü :)) ölüsünü dirisini s.. :)) bir film bu kadar mı olur abi pes doprusu izlemeyen pişman izleyen bin pişman 🙂 takıntılı biri hastanede çalışan biri ise valla izleme yaşayamazsın:))

BImbo

len admin cok mikemmel bi film irgo tesekkurler yerli film))

ahmet

son yıllarda izlediğim en komik yerli film 3,4 tane sahnesinde gülmekten filmi izliyemedim ilk başında biraz yavaş ve sıkıcı ama aldanmayın sıkılmadan izliyeceğiniz bir film sürükleyici izlemenizi tavsiye ederim.

SonDenizci

son zamanların en iyi komedi yerli fimi, 10 üzerinden 10…

osman

10 numara film

günaltay

harika bir filim ,gülmekten gözlerimden yaş geldi emeği geçenlere teşekkürler.

lugevelt

gülmekten gözlerimden yaş geldi walla..:))))))

Mutaff

tamamen karamizah çok başarılı bi kaç yerde sıkılsamda
sardırmadan izlediğim filmlerden bir tanesi

sessizdost yavuz

öncelikle arkadaşlar bir film i yani emek edilen bir şeyi eleştirirken anlamaya çaışıldık tan sonra eleştiri yapılır ama beğenmeyen arkadaşlara şaşıyorum çünki zaman geçirmek için diye mi takılmışlar izlemeden yorum yapılmışşş çünki güzel bir okadarda komikti zaman ayırılacak bir film diii her kese saygılaaar