BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-İsyan / Equilibrium 2002 ABD / Türkçe Dublaj-

IMDB Puanı: 7.8/10 Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Dram, Gerilim Yönetmen: Kurt Wimmer Senaryo: Kurt Wimmer Yapımcı: Jan de Bont, Lucas Foster Görüntü Yönetmeni: Dion Beebe Müzik: Klaus Badelt Süre: 1 saat 42 dk Oyuncular: DominicPurcell (Seamus) , Christian Bale (John Preston) , Sean Bean(Partridge) , Sean Pertwee (Rahip)

3. Dünya Savaşı olmuştur ve artık dünyada hiçbir şey eskisi gibi değildir. Hakim baskıcı sistem insanları duygusal yönden de kontrol etmek istemektedir. Sanatın tüm dalları yasaklanmıştır. Duygulara hitap edebilecek her türlü eylem ve söylemin cezası ölümdür. Üst düzey bir güvenlik elemanı olan Rahip John Preston (C. Bale) kurallara karşı gelenleri bulup yok etmekle görevlendirilmiştir. Günü birinde Preston kimliğinden uzaklaşmaya başlar. Kurgusal anlamda Matrix ile karşılaştırılan ; hikaye olarak Fahrenheit 451'e yakın olarak değerlendirilen, distopik bilim kurgu dalında çok büyük başarı yakalamış bir eser. Kesinlikle izledikten sonra sizi hayretler içinde bırakabilecek bir film. Mutlaka izlemenizi öneriyor ve değerli yorumlarınızı bekliyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

Play’e basıp bir süre yüklenmesini bekleyin. Kesintisiz izleyebilir ve istediğiniz yerden başlatabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

41
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

39 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
40 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
inanç

bayıldım filme çok çarpıcıydı mutlaka izleyin….

orlando_bloom

silah sahnelerının abartılı olması dısında fena değildi 7.2/10

Yavuz

Filmi buurda izlemeye başladım ama 60 dklık kısımdan sonrası yoktu. Farklı bi yerde izlemek zorunda kaldım devamını. Filme gelince süperdi. tavsiye ederim herkese. 10/8

tatanga

ortada film yok admin..

Cherooke

Admin kardeş film yok ..bi ilgilenirsen memnun oluruz.

Muzaffer

Arkadaşlar izlemekte kesinlikle tereddüt etmeyin.

sangria

güzel…

kolhet

aksiyon sahneleri müthiş..iyi kareograf…fantastik konu

yyyilmazzz

geçerliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kayra

İroni…

güzel film
eleştiren arkadaşları anlayamıyorum sadece aksiyona bakmışlar sanırım altında yatan ironiye dikkat etseler eminim daha fazla zevk alacaklardı…

TEŞEKKÜRLER…

Senaryo: 10
Görüntü: 10
Ses : 10
Paylaşım: 10
Hizmet : 10
Yükleme Hızı: 10
lütfen reklamlara tıklamayı ihmal etmeyin (arkadaşlar bende sadece kullanıcıyım bu emek sadece teşekkürle ödenmez)iyi seyirler.

Ressam

Kurgu Bilim tutkunları için fevkalade güzel bir film. Matrix tadında müziklerde çok güzel izleyiniz.

poet78

Basit ama etkileyici ve düşündürücü bir senaryo izlenir dozda kurgu iyi oyunculuk.Emeğine sağlık Admin…

ferhat33

bu film cok sey anlatıor arkadaslar . izlemenizi tavsiye ederm . george orwellin 1984 adlı kitabında anlattıgı dystopiaya benzer bi film .. iyi seyirler

adnn

bu kadar mükemmel filme kötü diyorlarya anlamıyorum unutamadğım bir film

ilker

Daha önce hiç işlenmemiş bir konusu var. İnsanı insan yapan en temel “şey” elinden alınırsa neler olabileceğini gösteren bir film. Önemli bir felsefesi var. Yönetmen aksiyon sevenleri de unutmamış bol miktarda aksiyon sahnesi de mevcut. Filmin bütçesi pek yüksek değil, daha iyi yapılabilirdi ama bence 10 üzerinden 9u hak ediyor.

mai

farklı güzel film tşkler

m.ali

bunu film diye buraya koymanıza üzüldüm izlediğim en ucuz en saçma en sıkıcı bir filmdi ilk defa bir filme yorum yapma geregi duydum 2 part izlemeniz yeterli kapatmak için saygılarımla

hakan

açılmıyorrrrrrrrrr

admin partlar çalışmıyor yenilermisin

ahmet

matrik tadında güzel film teşekürler

çetin

ilginç kurgu ve güzel film.. teşekkürler site

poyraz27700

kesinlikle süper film anlamadan seyredenlerde yorum yazmasınlar on numara bi filmdi

Serdar

güzel ve anlamlıydı, sonuna doğru daha bi güzelleşiyor…

güzel mi bakayım

sinasi

final gzldi çok çok uzakmamişlar

Adem Dogan

izLeniLmesi gereken Muhteşem bir yapıt.. ( dikkatlice ve anlayarak )

jokerr

güzel

kara panther

final güzeldi

rebel

güzel

faruk

hayatımda seyrettiğim en geri zekalı senryolu film izlemeyin

son on dakika hariç türk filimlere gibi göz yaşlı bir dram.zamanınıza yazık. slm

TheandturK

Zamanınız bolsa izleyin 😀 okadarda şaşalı değil ama yinede güzel film izlemeye değer..
Yalnız filmin tamamı boyunca adamın dişlerini göremedim xD xD xD Hadı ii Séyirler

Mustafa

Hasan sabahın askerleri gibi oda afyon verip mileti uyutuyormuş

yigit38

güzel film arkadaşlar sağolun

güzel

cafer

izlemeden olmaz

ZobBE

Güzel! 😉

Yorumcu

Güzel film izlemeye deger

pelin

super film kesinlikle seredin