BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Cehenneme Bir Adım 2 / The Descent: Part2 2009 İngiltere / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.3/10 Tür:Gerilim, Korku, Macera Yönetmen:Jon Harris Müzik:David Julyan Gösterim Tarihi: 09 Nisan 2010 (Türkiye) Oyuncular: Natalie Jackson Mendoza, Nora-jane Noone, MyAnna Buring, Alex Reid, Joshua Dallas

Serinin ilk filmi oldukça beğenilen ve gerilim türündeki başarılı bir yapım olan Descent'in 2.'si ile birlikteyiz.. Bu filmde, korku dolu mağaranın içinden tek sağ çıkan kişi olan Sarah, aklını kaçırmış gibidir. Durumu yetkililere anlatır ve bir grup bilim insanı burayı incelemek isterler. Ancak onlara yol gösterecek tek bir kişi vardır: Sarah. Ve bu grupla birlikte tekrar o mağaraya dönmek zorunda kalacaktır. Şimdi kabus yeniden başlayacak ve acımasız, gizemli ölümler birbirini takip edecektir. Gerilim türündeki yapımlar içinde kendini efektleri ve gerçekçiliği ile ön plana çıkaran, son derece etkileyici bir film olan Descent: Part 2 filmini henüz vizyona girmeden Vizyonfilmizle.Net olarak sizlere sunuyor ve iyi seyirler diyoruz. Yorumlarınızı bekliyoruz.NOT: Dilerseniz Türkçe DUBLAJ izlemek için buraya tıklayınız.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

49
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

47 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
41 Comment authors
  Subscribe  
Bildir

SÜRÜKLEYİCİ AMA ÇOKTA SİNİR BOZUCUU..

tolga

sürükleyici güzel bir film. teşekkür ediyorum.

YETTİNiZ

ya ben size ne diim. bir gün olsun iyi dediğiniz film kötü, kötü dediğiniz film iyi çıkmasın. nerenizle izlionuz anlamadım gitti.sizin gibiler yüzünden böyle ucuz basit salak filmleri çıkarıp çıkarıp duruolar

korkumen

psikopat şiddet orta deyer bşr film birden güzel ve arkadaşlar 3 çıkmaz bakmayın

ercan

editor kardesim ne olur lutfen hatta yalvariyorum 3. seri ne zaman bilgin varmi?ayrica supersiniz emeklerinize saglik

dolunay

yorularınıza filmin can alıcı noktalarını ve sonunu eklemeseniz daha şahane olucak bu ne böyle ya ala alla admin kontr edemezmisin filmin sonunun yazıldığıyorumları görmekistemiyoruz.

canli olarak izle

harika, cok tesekkur admin

gokko

Teşekkürler.. 🙂

gokko

Admin ikinci part bozuk düzeltebilir misin?

leon

bence 1. side buda harikaydı.3. yü merakla bekliyorum.admine ve emeği geçenlere teşekkürler.

ecem

mide bulandırıcı bişey

güngör

bu arada sarah nın siyahi kadına lafı koyması mükemmeldi: AKLIN SANA OYUNLAR OYNUYO…

güngör

devdas nick li arkadasımız cok ii yerden yakalamıs konuyu yaslı adam neden sarahı hastaneye götürüyoda siyahi kadını cukura atıyo eger 3. filmde saglam bi açıklaması yoksa inanılmaz bi kurgu hatası var demektir bu arada orku filmlerini ne kadar sevmesemde bu filmi keyifle izledim

yıldız etem quaresma

güzel şeylere değindiler film harikaydı hele finali feda etti:((

ercan uzun

gerı zekalı arkadaslar
fılmı anlatmayın
gıdın ebenıze anlatın o ızleyemıyordur
bırakın da bız ızleyelım
bu kacıncı vazgeçişim
ADMIN admin
admiiiiiiiiiiiiin
sıl o yorumları

[email protected] o moruk insALLAH patlatmistir kizin kafasini. o magarada yaratiklar yasiyorsa KIMENEEEEEE??? Orasi da onlarin mekani. Amazon nehrinde piranalar , timsahlar da insan yiyiyor, sirf bunun icin oldurup yoketmekmi gerek? Ozaman ayilari, aslanlari, kaplanlari ne varsa yok edelim. Kic kadar magara da yasayan bir hayvan turu. O magara karantinaya alinir konu kapanir. Belki de o moruk, hayvan haklari savunucusuydu? Kiz basina her buldugun delige girersen geberme ihtimalini de goze almalisin. Nasil ki safariye ciktiginda sana sigorta yapmiyorlar sa, boyle bilmedigin deliklere girince de garantin yoktur.

Rezalet sinir bozucu. Hadi birincisini anladik, bilmeden girdiler magraya. Ya bu 2. filmde, o isterikli beyinsiz kadina ne demeli? Krizden krize giriyor satici sillik. Olani biteni animsayinca da kimseyi uyarmiyor. iNNNSALLAH gebermistir, 3. filmde oynamaz. Kac insan onun yuzunden canindan oldu. Tirsik, isterikli ……. kadin. Bekledim uyarsin insanlari, geri dondursun diye, gariplerim saniyor diger 5 kiz ayagini filan kirdi, kayboldu. Ne bilsin yaratiklari. Bilseler oyle silahsiz, mal mal giderlermi magaraya? Ama filmin 1. versiyonundan kurtulan dayaklik kari, insani sinir ediyor film boyunca. O magaraya 2 dagci, 5-6 tane agir makineli, gece goruslu durbunu olan komando 2-3 tane de kilincli uzak… Read more »

ruhan

bu filmin devamı vardır çünkü elimde olsa gebereteceğim o moruk kızın kafasına vurup yem ettiği için…bunu neden yaptı diye devam film gelebilir zaten çok izlenilen bi film film güzel arkadaş bişey demiyom ama gerilmekten artık rüyama girdi beni kovalıyolar ben daha izlemem ilkide,ikinciside beni baya etkiledi neyse iyi seyirler herkese….:)))))))))

recep

süperdi ya ama anlamadım filmin sonunda o adam neden öyle yaptı kadını tekrar mağaraya attı onu anlayamadım işte

cesur

1 ve 2 ikiside süperdii…

film kurdu

valla bu film 1. sinden bile daha güzeldi izleyim mutlaka…

ersin

birde fil güzel diyorsunuz nerden izleniyor film bulamadım güzelce partları koyun bizde izleyelim

mehtap

film super 1 ve iki segrettim mutlaka izleyin

fb_sarp

en az 1.si kadar güzel benim tavsiyem önce 1.filmi izleyin sonra bunu izleyin 1.filmi izleyenler ise bu filmi kesinlikle kaçırmayın derim

mustafa

admın fena halde canım burnumda arkadasım bu tur fılmlerı tek bı doyada sunamazmısın acmıyor ucu acıyor ıkısı acımıyor bu nası ıs yaa la delı ettınız benı

mexpeyn81

ayrıca site çok güzel herkezin emegine saglık

mexpeyn81

arkadaşlar filmin son bölümünde 3 dakika 41 saniye ye kadar izlene biliyor bir bilgisi olan var mı acaba

yorgun

tek kelımeyle harıkaydı devamı gelır ınsallah

devdas

Ayrıca admine de çok teşekkürler emeğinize ellerinize sağlık..

devdas

Benim anlamadığım ilk sahnede o yaşlı adam cama çarpan Sarah’ı tekrar oraya atmıyorda son sahnede caanım zenci kadını oh çok şükür kurtuldu derken bi kürek vurup atıyor? O moruğa hayatımda etmediğim kadar beddua etmişimdir!!

burçin

süperdi.emeğinize sağlık..

beyzade ama küreği sallayan erkektii :))son sözü erkek söler herzaman :))

walla bnde ilkni islemştm budaha güsel olmuş onnumara film

can kara

cok harika bir film sürükleyici heyacanli10/8 puan..

beyzade

her ne kadar dır dır etselerde zafer kadınlarındır diye anladım. kahraman kadınlar iyiki varsınız. kahrol madenci.

gizem

çok süper bi film olmuş çok beğendimmmmm çok esrarengizz:D:D

Fatih ISCI

ben bu filmin ilk bölümünde çok etkilenmiştim. mağaracılık geçmişim olduğundan dolayıdır heralde ki, ilgilenip izlemiştim ve çok beğenmiştim. ancak bu filmde ilki kadar çekicilik yoktu bana göre, hatta kimi sahnelerde, kan ve pislik görmekten, daha ne kadar iğrençleşilebilir denemesi yapmışlar diye düşündüm.

Sonuç olarak ilk film bundan daha iyiydi.

ewett ben 1.bölümü izlemiştimm çok korkunçtu yani korkunç dediysemm çok güzel anlamında bu serisinede bayıldımda ben artık gece nasıl uyurum allah bilirr beyendimm süperr bi filim bence herkez kesinlikle izlemeli……

levo

vula vula bune ya sabah sabah izledik ama iyi iyi

FAHRİ

film güzel devamı var sanırım

özgür

birinci bölümüde harikaydı bu bölümüde….süper film…teşekkür admin…

özer

ilki ne kadar iyi ise bu filmde bir o kadar iyi..gayet sürükleyici mutlaka izleyin

YİGİT

emeğinize sağlık filmlerin hepsi birbirinden güzel

aysenur

çok güsel bi filmdi ya

palyaço

admine tşkler.güzel sürükleyici bir film.bende ilkini izledim.tepenin gözleri tarzında bir film.fakat o madenciler nasıl oluyorda evrimleşmişler bu konuya bu filmde de acıklık getirmemişler.belki 3.sünde acıklık getirirler.

Cüneyt Kin

İlk Filmi Seyrdenler Benim Gibi Beğenmiyeceklerdir
Ama İlk Kez İzleyenler Hoşlanabilir.
Ayrıca Gördüğüm En Kaliteli Sinema Sitesi Olduğunuzu
Belirtmek İsterim.
Tek Parça Filimlerde Takılma Sorunu Oluyordu.
Şimdi Rahatça Kaliteli Şekilde İzleyebiliyoruz.
Tüm Site Çalışanlarının Eline Emeğine Sağlık.

özkan

valla güüzel ben işlkinide izlemişdim bunun 3. süde çıkıcak yakında süper film

x