BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Robocop 2014 ABD / Türkçe Altyazılı-

OmniCorp şirketi, 2029 yılında robotik insan deneyleri gerçekleştirmektedir. Alex Murphy ise, başarılı bir polis memurudur ve bir çatışma sırasında ağır yaralanır. Yaşaması için hiç bir şans yokken, şirket onun bedenini robot giysi ile birleştirir. Durdurulamayan bir güç elde eden Robocop Alex suçlularla savaşmaya programlıdır. Fakat insani tarafı geçmişinden izler taşımaktadır.Efsane yapımlardan birisi olan Robocop'un, günümüz teknolojisi ile çekilmiş son filmi de aynı hikaye üzerinden ilerliyor. Bu yapımı sizlere altyazılı olarak sunuyor; iyi seyirler diyoruz.
NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
34 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
uğur
6 yıl önce

film güzel aksiyon güzel ama çevirmenin sonunda eklediği not gibi tamamen amerikan propagandası…

serkan
6 yıl önce

bi filmde bu kadar propaganda yapılabilirdi, onun dısında aksiyonu iyi bi filmdi

mürsel çiçek
6 yıl önce

süper bir filimdi ayrıca bana böyle çelışacak dekorasyn işleri için eleman lazım hehehhehe 😀

YALIN
6 yıl önce

yuh ya eski robocop filmlerinin hastası biri olarak benim için hayal kırıklığı oldu..Konu yine aynı konu ancak işleniş çok farklı renkler bile fazla canlı daha darkness bir hava da işlenmeliydi..Sanki romentik komedi filmi gibi ışık ve görüntüsü vardı..Oyunculuk anlamında da bir şey göremedik peter weller zamanında döktürmüş dedim bu robocopu görünce..terminatör robocop matrix gibi baş yapıtlardan sonra bilim kurgu filmleri iyiye gideceğine malesef daha kötüye gidiyor..

nio
6 yıl önce

eski versiyonun kopyasi gibi yapmasalarmis zaten robocop un var olusunu bilmeyen kalmadi faz la detaya girmeden ayni kurguyu daha kisa tutup farkli aksiyon sahneleri ile devam edebilirmis
vasat degil seyredilir ama geride kalan bütün seriyi seyreden icin bilindik bir izlenim birakiyor tek farki yeni efektler görsellik vs vs

Aydın Yıldız
6 yıl önce

Berbat tek kelimeyle , ahh be nerede eski Robocop…

rasim
6 yıl önce

emrğinize sağlık

nonsense
6 yıl önce

Filmlere böyle yorum yapmam ama gerçekten çok gereksiz bir film. Senaryo olsun diğer etkenler olsun amatör film izlemek daha iyi. Pu verilen puanı bile hak etmiyor.

downtown
6 yıl önce

çok boş zamanı olan izlesin.. 4/10

redbull71
6 yıl önce

film iranda başlıyo,hellomu diyecekti,,allah sabır versin admin. tşk:)

utkux54
6 yıl önce

Amerikan filmleri artık bekleneni vermiyor.
1987 yapımı Robocop filmi ile aynı hikayeye sahip ama eskisi buna on basar.
Üzerine biraz daha Amerika propagandası ve görsel efekt ve yeni Robocop karşınızda.
Güney Kore sineması artık favorim. En azından senaryo olarak Amerikan filmlerinden daha üstün bir sinemaları var.

Dogukan
6 yıl önce

Altyazıyı lütfen adam akıllı bilen bir kişi yapsın sizden ricam…

Dogan Demir
6 yıl önce

Bullshit!..

ozge
6 yıl önce

böyle bir filmi nasıl yükler nasıol izlersiniz orda Müslümanları öldüyorlar siz “ayyy bu film böyle izlenmez ” ……
diyorsunuz sizin insanlığınız bu kadar işte yazık

Yigit EFE
6 yıl önce

partlarda reklamdan başka bisey yok (ADMİN: PLAY’e BASINCA REKLAM 5 SANİYE SÜRER, SONRA FİLM BAŞLAR.)

6 yıl önce

film güzel emegine saglık admin ama….
abd propagandası muazzam fazla bir film kesinlikle gençlere tavsiye etmiyorum bu filmi seyredeceginize halı sahaya maça gidin :))

ali
6 yıl önce

hd izlemek herzaman keyif veriyor çevirmen arkadaşın notu da tam cuk oturmuş :)) tşkler admin ve çevirmen

MMT
6 yıl önce

admin diğer sitelere de baktım başka yerde hd yok sanırım tebrik ediyorum seni

ultraslan
6 yıl önce

alt yazıya alıştım ama çinceye asla..

sincap
6 yıl önce

robot un merhabasini selamin aleykum diye cevirmisler… : ))) samanyolunda ki western filminde bardaki kovboyun ” herkese benden yayik ayrani ” demesi kadar komik olmus..

ates35
Reply to  sincap
6 yıl önce

filmin girişindeki robotu diyorsan orda selamun aleykum diyor zaten çince izledisen bilemem orjinali öyle müslüman mahallesine giriyor çünkü.Eğer başka bi yerde robot hello hi falan filan diyipte cevirdilerse bilmiyorum 😀 yorumları okuduktan sonra actım ilk sahnede robot selamun aleyküm diyor.

nht
6 yıl önce

arkadaşlar bence bu siteye görüntü ve ses kalitesi iyi olmayan yada alt yazısında sorun olan filimleir hiç yüklemeyin. zaten iyi bir site, üstelik hepimiz tarafından hatırı sayılır bir yeri var. oyüzden lütfen bu site temiz tutalım 🙂

Ahaha
6 yıl önce

Admin hiç gülecğim yoktu ya 😀 😀 Çinçe konuşan zenci gül gül öldüm.

merve
6 yıl önce

admin orjinal ses versiyonu nezaman düşer.? bu halde bu filim izlenmez. çok kötü en fazla 1 dk sabredebildim.

Oronra
6 yıl önce

Çince dublajı göze aldım ama alttaki Çince altyazı ile TR dublajı okumak doktora ister.

barıs
6 yıl önce

yok hakkaten boyle ızlenmez..

Umut C.
6 yıl önce

Çince çok kulak tırmalayıcı bir dil hiç izlemeyin zevkiniz bozulmasın ya

egeliefe
6 yıl önce

Çince konuşan zenci mi, vasat giriş mi, görüntü kalitesi düşüklüğü mü beni etkiledi anlayamadım. Biraz hayal kırıklığı oldu. Halbuki hevesle beklediğim bir filmdi. Puanım 6
Teşekkürler Admin!

razor991
6 yıl önce

Çince dublaj iyi gitmemiş bu filme.Herşeyin orjinal dili güzel.

6 yıl önce

Bu ne hız admin helalin var Siten bi harika bakalım film nasılmış 😉

IQRI
6 yıl önce

Çince konuşan Samuel Jackson 🙂 Bu böyle izlenmez, iktidarsızlık yapar.

Oğuzhan Tuğra
6 yıl önce

böyle izlenmez bu film uyandırayım. bence bunu böyle koymak bile hata, hiç konmasın daha iyi. düşünce orjinal dil altyazı koyarsınız

34
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x