BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.

Kaptan Harlock izle

Puanla:
0 / 10

-Kaptan Harlock / Space Pirate Captain Harlock 2013 Japonya / Türkçe Altyazılı-

Uzay korsanı kaptan Harlock, korkusuz tayfasıyla birlikte dünyadaki yarım kalan işlerini tamamlamak ister. Gaia adlı uzaylılar dünyaya egemen olmuştur. İnsan ırkının devamlılığı ve dünyaya geri dönebilmesi içinse tek şansları kaptan Harlock'un vereceği mücadeledir.2900'lü yıllarda geçen ve dünyadan sürülmüş insanlığın geri dönmek için savaşını anlatan animasyon filmini sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

14
<strong><i>VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:</i></strong>

11 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
14 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
Harun

bırakın çin lileri eleştirmeyi bizim türkler bir surdan diğerine atlıyor biz daha iyiyiz. heyyyyyt Malkoçoğlu.
Malkoçoğlu kurlar vadisinden daha başarılı . polat kendini ne sanıyor imparator felanmı gitsin kumda oynasın kürekler benden.

ates35

Görüntü ve anime harikaydı tek hayal kırıklığım kaptanın çok güçsüz olması:) japon animeleri ile geçirdiğim 7 yıl kadar süre içersinde alışmışım güçlü karakterlere şimdi japon animesi dedimi bende yeri göğü yakan bi kaptan bekledim :))

özlem

güzel beğendim ben tşkürler admin

e.karamizah

Yapılan olumsuz yorumlara itibar etmeyn Gayette güzel olmuş. Görel şölen yaşatıyo. kaliteli ve güzel bi filim olmuş

selma

bunlar uzaydaki hızı dünyadaki korsanların denizdeki yaptığı hız gibi birşey zannediyorlar galiba uzay gemisini diğerine çarptırmakta nedir biraz fazla fantastik olmuş

Eren balcı

Animasyonların gerçeklikten uzak olması yadırganmamalı sadece seyir zevki için bile seyredilir bir animasyon.

hazar

sen hangi animasyonda gördün bu gerçeiliği. ayrıca çocuklar için değil bu animasyon. yorumları bırakın izleyim sadece. emeği geçenlere teşkkürler.

...ıCramuk

kuşun güzelliği inkar edilemez…

bence film harkulade cocuklar ıcın ama gencler we yetişkınler ıcın cok sacma

cenk

çocuksu gerçekçilik sıfır
gemiyi diğerine çarptırıyor çeyrek ışık hızı diyor saniyede 75000km ile gemiyi diğerine çakıyor bırak geminin dayanmasını içindekiler tuzla buz olur o çok sevdiği anlamsız anlamlar yüklediği cam kavanozundaki toprak moleküllerine ayrılır o pelerini kendisine kefen olur. Bu adamlar hiçmi akıl mantık yürütmüyorlar bir film yaparlar çoluk çocuğun hoşuna gidecek saçma sapan atarlı saçma sapan abartılı sahneler çekerler. Konusu fantastik olupta fizik kurallarıyla alay edip izleyicisinin aklına küfür etmeyen vaktini çalmayan tonla film sayarım size.
Kısacası eğlencelik olsada olur olmasada olur diyen vakti bol olanlar izlesin yoksa benim gibi sinir olur yarısında kapatırsınız.

Cenk haklısın mantıksız… Ama Japon tarzı yani bu tip animelerin zaman, yer, karakter duyguları çok farklıdır. Aslında 1800’lü yıllardaki kont ve baronları anlatırlar o dönemin şovalye davranışlarını yazarlar ama mekan uzaydır ve 2500’lü yıllardadır:)) Fantastikler yani ve bu mantıksızlık ve çorba olmuş zaman, mekan, kostüm, teknoloji karmaşası içinde anlatılan hep aynıdır onur gurur meselesi, bir platonik aşk ve acısı, bayan karakterlerde seksapel vurgulanır falan filan… Yani bu Voltranda da böyleydi, Şeker Kız Candy’de de. Yani bu tarzda mantık aranmamalıdır, zaten hoşluğu absürd zaman mekan takıntısız saçmalamalarında. O tipler o tripleri attığı için acayip çekici bulunuyorlar, pelerini savurur, saçını savurur, alnında… Read more »

fatihpasha

HHELAL OLSUN ANİME KARDEŞİM ON NUMARA VE TATMİN EDİCİ BİR CEVAP BİR ÇIRPIDA YAZMIŞSIM TEBRİKLER KATILIYORUM SANA.

bidi bidi

Ben senin gibi insanları gerçkten anlamıyorum! Filmin, bilim kurgu, animasyon, korku olanına gelir hiç mantıklı olmamış derler. Allah aşkına ne tür film izlediğinizin farkında mısınız? Mantık arıyosan niye bilim kurgu animasyon izliyosun arkadaşım ben anlamadım. Doğal zaten mantıklı olmayacak ki bilim kurgu olsun 😀 bi kendiniz gelin yahu 😀

JIYAN__

cok güzel bir animasyon düşünmeden izleyin