BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Yarının Sınırında / Edge of Tomorrow 2014 ABD / Türkçe Altyazılı-

Uzaylıların dünyaya saldırması üzerine dünyadaki ordular birleşir ve uzaylılara karşı savaşmaya başlar. Bill Cage, hiç savaşmamış tecrübesiz bir kumandandır ve kendisine intihar görevi verilir. Daha ilk hamlede öldürülen Cage, dirilip tekrar dünyaya gelir ve kendisini sürekli ölüp dirildiği bir zaman döngüsünün içinde bulur. Bu sayede sürekli aynı gün içerisinde dirilip geri dönerek her seferinde daha güçlü bir şekilde mücadele edecektir.Tom Cruise ile Emily Blunt'ın başrollerinde yer aldığı ve en çok beklenen bilim kurgu filmlerinden biri olan yapımı sizlere HD KALİTEDE sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.
NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
45 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Gamze
6 yıl önce

Wow! İyiydi. Cage, binbaşı ünvanını hak etti.

Serhat
6 yıl önce

Öyle bedavadan ”binbaşı” olunmuyor dimi 🙂

muscooo
6 yıl önce

sayın Emn………yorumun cukk oturdu..benim dıyeceğim de..ot içmediğim halde..filmi sanki otlu kafayla seyretmişim duygusu vermesiydi:)))

Ayça
6 yıl önce

Sürükleyici ve zihin zorlayan güzel bir bilim kurgu filmiydi. Tom Cruise yine güzel bir film çıkarmış .

emn
6 yıl önce

otlu kafayla izledıgım en ıyı bılım kurguydu siddetle tavsiye ediyorum

dr.king
6 yıl önce

lütfen filmden anlamayan tipler yorum yapmasın, ama onlar da napsın memlekette saçma sapan şeyler izlemekten zevkleri köreldi 🙂 bilim-kurgu ve aksiyon seviyorsanız KESSİNLİKLE İZLEYİN!!!

batu
6 yıl önce

beni cok sarmadı hep aynı hep aynı mekan kısıtlı olunca bilimkurgu oluyor cacıkkurgu

Otur İzle ☚
6 yıl önce

Görüntü ve temiz altyazı olayı iyiydi, konu fena değildi. Tipik scientolog Tom Cruise filmi.

gul
6 yıl önce

Hayret ! Çince altyazısız bir film izledim. Nerden bulmuşlarsa, helal olsun sitenin yöneticilerine.

jeronimo
6 yıl önce

Sürükleyici bir filmdi. Her defasında ne olacak bunların hali demekten kendimi alıkoymadım. Teşekkürler admin

oguz
6 yıl önce

Teşekkürler admin!. Zaman üzerine yapılmış filmler arasında ilginç bir bilim kurgu filmi olmuş. Sürükleyici ve hareketli.
Tavsiye edilecek bir film. Bilim kurguya meraklı iseniz kesinlikle izlein derim. 7/10.
Beyin üzerine yapılmış filimler ilerde bilim kurguda onemli bir yer tutacak bu da onlardan biri. Reklam banner larını kaldırdığnız içinde teşekkurler ayrıca.

amca
6 yıl önce

Keşke oyunlarda ki gibi level olsaydı ,her sefernde en başa dönmek zorunda kalmazdı.
Ancak hoolywood un konu sıkıntısi çektiği bir gerçek

Mbiachi
6 yıl önce

Bilim kurgu sevmeme rağmen beğenmedim bu filmi. Savaş sahneleri bile çok sıkıcı. Bana hiç heyecan vermedi. Beklentilerimi karşılayamadı 🙁

# JustWatch ☚
6 yıl önce

ammada geyikmiş film.. ☹
ergenlere göre iyi, filmden anlayan film koliklere göre kötü bir film. ☺

Ahahaha
Reply to  # JustWatch ☚
6 yıl önce

Allah aşkına hocam sen mi filmden anlıyorsun adamlar bilmem kaç milyon dolarlık film yapmışlar hatta aksiyon ve bilim kurgu efektleri oldukca iyi bir film yapmışlar sen de çok çok iyi filmden anlayan bir insan olarak bilgisayar masandan bu yapımı eleştiriyorsun tabii eleştir ama kendini de öyle cok usta bir izleyici kitlesi içerisinde görme.Çünkü açık ve net değilsin ki adamların emeğini geçtim kendinde böyle bir eleştiri yapabilecek öz güveni sana veren nedir onu da merak ediyorum açıkcası. Sakın bana RTS okuyorum falan deme eminim buna admin bile güler 🙂

Milyon dolar mı
Reply to  Ahahaha
6 yıl önce

senin teknolojiden çaktığın falan yok dostum milyon dolarlık dediğin filmi green screen teknolojisi ile yapıyorlar yeşil perde ile objeleri pc ortamında çoğaltarak seni kandırmışlar allah bilir binlerce askeri yada uçakları harbiden kaldırdılar sanmışsındır sen bunlar filme masrafı yapsa yapsa grafikçilere yapmışlardır habire bölüm başa sarıyor lan bi ara dedim aq yeter konuya nezaman girecek bu beyin şeyliği geçirdim resmen!

dr.king
Reply to  Ahahaha
6 yıl önce

o özguven cahillikten ve görmemişlikten 🙂

haydar
Reply to  dr.king
6 yıl önce

sen beğendiysen herkes de beğenmek zorunda değilmi.ne malum senin ondan daha cahil olmadığın.sen begendiysen baskasıda beğenmek zorundamı .ulan azıcık da başka düşüncelere saygı duyun.işte senin bu saygı duymaman da bencillikten ve kendini üsün görmenden:)

6 yıl önce

Bilimkurgu sevenler bayılır kuşkusuz. Ama mükemmel değil. Konusu biraz farklı olsa da sürpriz vaad etmiyor.
Bir de istila filmlerinin klasiği haline gelmiş bir durum var. Istilacılar genellikle tek merkezden yönetiliyor. Bu merkez yok edilince uzaylılar tümden tükeniyor. Çok basit bir son. Herhalde final başka türlü bağlanmıyor. En ustun teknolojilerle donatılmış ama B Planı olmayan uzaylı istilacılar sıktı.

cansiz manken
6 yıl önce

Altyaziyi siyah zemin uzerine beyaz yazmak cok akilica olmus,tebrik ederim gozum yorulmadi. Diger siteler cince korece yazinin ustune sari yada mavi yaziyorlar fil izlenmiyordu. Bravo. Filmde guzek. Admin 10 numara.

Tiyatro
6 yıl önce

FPS oyunu oynarmış gibi hissettim kendimi. Kalan son canıyla her haltı yapmaya çalışan bir oyuncu gibiydim. Sürükleyici olmasına sürükleyicide pek sevemedim. Bir taklit senaryo bu denli İMDP yi nasıl alır diye sordum kendime… Öyle aman aman bişey beklemeyin sadece bakın ve becerebilirseniz keyif alın.
Şu uzaylılar ABD ve İngiltereden çektiğini kimseden çekmedi. Yazık garibanlar her seferinde yeniliyor 😀 Atmosfer dışından! elini kolunu sallaya sallaya gelen yaratıklardan kraliçe arının eline bi kahraman ölümü göze almış Anglosakson (yanında kankisi bir zenciyle) bir el bombası sıkıştırır herşey günlük güneşlik. Matrixle falan falan kıyaslamayın pisliği olamaz matrixin bu…

dr.king
Reply to  Tiyatro
6 yıl önce

gömülür de bu kadar gömülmez be iyi güldüm gece gece 🙂 matrixin pisliği misliği yok ebesinin şeyi 😀

sawas
6 yıl önce

küçük adamdan güzel ve büyük bir film, fantastik bilimkurgu severler kaçırmamalı. vizyonfilmizle katlandığımız reklamlara ve emeklerinize değmiş 😀 teşekkürlerr !!!!!

ilgincadam
6 yıl önce

tek kelimeyle zaman kaybı, sahneler hep karanlık, saçma bir film

Kemal
Reply to  ilgincadam
6 yıl önce

tek kelimeyle zaman kaybı mı, saçma bir film mi? arkadaşım bilim kurgu tarzın değildir anlarım ama bilim kurgu sevenler için 10 numara film insanları neden yanıltıcı yorumlar yapıyorsun.
Bu arada sahnelerin karanlık olduğuna katılıyorum bir tek

yusuf
6 yıl önce

sağlam filme benziyor izleyeceğim

6 yıl önce

Ne kadar sey soylesem filmi anlatmaya yetecegini sanmiyorum. Soyleyecegim tek sey izleyin KESINLIKLE ! Helal olsun.

simsek19
6 yıl önce

çok iyi bir film konusu güzel ve uyganılaşıda güzel yanı mukemmel bir film 😀

Busted
6 yıl önce

Bu konu daha önce 2011 yılı yapımı “Source Code” (Yaşam Şifresi) adlı filmde işlenmişti… Trendeki bombayı imha etmek üzere görevli yüzbaşı’nın sadece 8 dakikası vardı. Her seferinde daha fazla bilgi ile tekrar trene geliyordu 😉

redbull71
6 yıl önce

tşk admin:)seyredin…….

Kudret
6 yıl önce

Muhtesem bir film, ölüp dirilme olayı bana cocukluğumda oynadığım call of duty serisini hatirlatdı

emre
6 yıl önce

bu film gece izlenir :))) sağol admin gene ilk sensin

Lucky Strike
6 yıl önce

Groundhog Day + The Matrix + Source Code = Edge of Tomorrow! Uzun zamandır güzel ve kaliteli bir bilim kurgu izlemedim diyenler buyursun, keyifle izlesin… Teşekkürler admin.

derinlik
Reply to  Lucky Strike
6 yıl önce

dostum filmi izledikten sora direk Groundhog Day ve Source Code filmleri aklıma gelmişti..gerçi matrixle bir bağlantı kuramadım ama diğer 2 filmden karma yapılmış gibi..hertürlü kafası izlenir

Lucky Strike
Reply to  derinlik
6 yıl önce

@derinlik: Dostum filmin The Matrix-vari teması tamamen öldürüp öldürüp bitiremedikleri yaratıklar ile Matrix’te Zion’u istila etmeye çalışan robotların benzerliği ve savaş sahneleri. 😉

6 yıl önce

bu tarz film sevenler için kesinlikle güzel. gece sahneleri biraz belli olmuyor. ama görüntü alt yazı konu oyunculuk şahane. izleyin film bitmesin diye süreye bakacaksınız. öyle akıcı bir film.

Emre Öge Neverdie
6 yıl önce

Gayet sürükleyici bi film eğlenceside var izleminizi tavsiye ederim gençler 😀

lale
6 yıl önce

filmdeki o ölüp tekrar dirilme olayı bir filmde daha konuydu ama hatırlıyamadım ama film güzeldi

bellara
Reply to  lale
6 yıl önce

”bugün aslında dündü” .. komedi filmi

emre
Reply to  lale
6 yıl önce

ölüm bekçisi :)))

ekrem
Reply to  emre
6 yıl önce

yasam kaynagi

ekrem
Reply to  ekrem
6 yıl önce

‘yasam sifresi’ demek istedim

sacremental
Reply to  ekrem
6 yıl önce

Yaşam uzmanı

alev
6 yıl önce

bilim kurgu severler bu harika filmi kacırmasınlar oyunculuk, efektler olaganüstü bilim kurgu alanında en iyi film ödülüne laik görülebilir imd puanını haketmiş dogrusu:) admin tsk ederim

Felipe
6 yıl önce

İzlemedim ama konusuyla birlkte OBLİVION’a benziyor . Bi izleyelim bilim kurgu severim

45
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x