BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Rampage Capital Punishment 2014 Kanada,Almanya / Türkçe Altyazılı-

Bill adlı bir adam, günün birinde içeri girmeyi başardığı TV kanalını ele geçirir. Buradaki herkesi de rehin alan adamın bazı istekleri vardır. Bu isteklerini duyan polisler şaşkına döner; çünkü Bill para yerine insanlığın gizli saklı konular hakkında aydınlatılmasını istemektedir.Kanada-Alman ortak yapımı olan ve bir bina içinde geçen olayları aktaran bu yapımı sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

37
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

32 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
32 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
erinç

bir çeşit propaganda filmi, yönetmeni niye takdir etmiş herkes anlamadım, senaryo güzel sadece, yönetmen olmasa da çekilirmiş bu film. kurgu, geçişler, efektler oldukça kötü, konu ve izleyici geçişi bazı yerlerde kopardı kendini.

senaryo güzel ama rehinelere bildiri açıklatıp, arkasından politikacı veya sömüren bir iş adamını, rehine takası için talep etse ve sonra onlarla canlı yayında tartışmaya girse; daha farklı gidişat olabilirdi.sizin canınızı hiçe sayıyorlar sadece muhabir üzerinden verilmiş neyse fazla anlatmayalım spoilera girmesin. micheal moore ve zeitgesit gibi belgeselleri izleyin, bu film hoşunuza gittiyse size daha realist gelecektir. şahsi puanım 10 üzerinden 7 .

Metoguney

müthiş bir film Mutlaka seyrediniz ve değer yargılarınızı sorgulayınız ! Dünyayı İlluminati örgütü ele geçirdi mi ?
Lütfen araştırınız !

Aydan Yılmazer

adam dibine ladar mantıklı konuşuyordu ve dediklerinin hepsi doğruydu, filmin Kanada ve Almanya yapımı olması şaşırtıcı gelmiyor Amerika’daki hiçbir yahudi kafalı yapımcı böyle bir filmi çekmeye cesaret edemezdi

Dinçer Küçük

admin emegine saglık film karakter senaryo 10 numara böyle filmleri ekle siteye. BAŞARILAR

nazım33

gerçekleri duyurmamın şiddetli yolu….

noname

arkadaslar bu film, Bill’in bahsettiği dünyayı yöneten güçler tarafından yapılmış bir film. Amaç ters psikoloji. filmde anlatılan konuları bilmeyen yok gibi zaten. Amaç bu sisteme karsı cıkamazsınız, karsı cıkmanız için Bill gibi bir psikopat olmanız gerekir. Masum insanları gözünü kırpmadan öldüren bir katil. zaten filmde irdelenen gerceklerden cok adamın psikopatlıgı ön plana cıkartılmıs. en son sahneyi kabullenebilecek olanınız varmı..

ümit serdar akyüz

*Öncelikle bu Filmi çekmek var ya, büyük cesaret. Türkiye’de çekilseydi ne olurdu dersiniz… :)* Brendan Fletcher’i ilk kez bir zamanların gözde korku filmlerinden olan ELM sokağı -Freddy den hatırlıyorum. Bu filmde de rolünün hakkını vermiş. Konu sıradan bir Amerika ve burjuva düşmanlığı… Buna benzer çok filmler yapıldı… Yönetmen ve Senarist değil, oyuncular filmi götürüyor. (5 üzerinden) * * *

sea man

allahına kadar gerçekleri anlatan bir film aksiyon yönüyle de harika….izlemeden geçmeyin…

mustafa

wolswageni kötüleyip filmin sonunda wolswagene binip gitmesi açıklıyor herşeyi zaten..

android

öncelikle bu film bir amerikan filmi değil kanadada çekilmiş kanada dünya yahudilerinin zengin tefecilerin yazlık mekanı hatta okadarki doğası kirlenmesin diye ağır sanayisi yoktur ezilenlerin gazı alınmış gibi görünsede filmin asıl konusu gizli dünya devletinin aslında açıkça kendilerini ifade ettikleri bir film yani evet ırakta çocukları öldürüyoruz petrol için hertürlü iki yüzlülüğü yapıyoruz ama genede bize muhtaçsınız yoksa anarşi gelir ailevi sorunu olan piskopatlar gibimi yetiştireceksiniz çocuklarınızı sevmesenizde bizim istediğimizi yapacaksınız yazdığımız kitapları okuyacaksınız mesajı apaçık şekilde sırıtıyor

mehmet

filmin son sahnesindeki elinde silahla evine giden çocuk görüntüsüyle bu film gerçek mesajını vermiştir. herkes almak istediğini almış ama arkasında amerikan hükümetinin olduğu bu filmin esas amacı delilik paranoya psikopatlık gibi hastalıklı kavramlarla politikacıların ve devletlerin içine düştüğü kapitalizm gerçeğini kirletme dezonformasyon yapma karşıt propaganda filmi bilerek hazırlanmıştır.

cillop bey

anlaşılan filmde konu olan zengin lobilerin bilgi kirliliği yaratmak için tutuşan bir taraflarını kamufle edebilmek için karşı film hazırlatıp deli manyağın tekinin dünya milletlerinin bu amerikanın ve dünyanın baş belası 13 ailesi hakkında söylenenleri filme aldırıp önüne geleni öldüren küçücük çocuğa silah verip kitap okuma aileni öldür sonrada kendini öldür hareketiyle hastalıklı insanların hastalıklı zırvaları şeklinde bu tarz insanları karalamak istiyorlar. zaten hollywood dan nasıl bu tarzda bir film çıktı diye başlarda hayret etmiştim zaten filmin çıkış noktasıda bu kendilerine dayanak hazırlamışlar. ileride kim karşılarına çıkıp bunlara siz hırsızsınız siz insanları kandırıyorsunuz demokrasiniz yalan hepiniz satılmışsınız dediklerinde bu filmi referans… Read more »

Adam diyor ki; “Ha ben tüfekle öldürmüşüm, ha sizi sömürerek öldürmüşler farkı yok,tek farkı birileri daha zengin. Amerika neden silahsızlanamıyor düşünün diyor, o yüzden kızın eline silah veriliyor.Bu protest ve anarşist bir düşüncenin gösterisidir. Bu tarz bir protestoyu anlayabilmek bazı gerçeklerin farkına varabilmekten geçer. Adamın çıldırdığı doğru, ama onu çıldırtan da gerçeklerin tüyler ürpertici derecede korkunç olmasıdır.Artık insanoğlunun gerçek yaşam sebebi kalmamıştır herkes kukladır diyor, ölseniz ne olur zaten çoktan ölmüşsünüz sizi zombiler diyor. Çıldırmasa insan öldüremez zaten, ama film çıldırmamak mümkün mü diyor bu gerçekler karşısında. Sivil silahlanmanın ayyuka çıktığı bir ülke ABD ve biz de küçük amerika olarak… Read more »

şahin

çok güzel herkesin seyretmesini tavsiye ederim teşekkürler

edeko

mik kafalı bir sapığın içinde gerçek payı olan bir doğruyu yine sapık yöntemlerle haykırması bir şey ifade etmiyor.
bunun gibi sapık teröristler yüzünden iyiler maalesef başarılı olamıyor.

falcon

bu sistemi kuranlar tüm güçü elinde tutuyor kesinlikle katılıyorum dünyayı yönetiyorlar kendi sistemlerinin sekteye uğramaması için bizim bile mantımızın alamayacağı stratejileri var ve bu sistem demokrasiyle samimiyetle falan çözülmez ikiz kulelerin vurulması bile bunların uyguladığı bi stratejidir benim anlamadığım böylesine gerçeklerle dolu bi filmi nasıl yayınlanmasına izin verdiler şaşıyorum ve kesinlikle bununda altında bişeyler oldunu düşünüyorum

zcn26

Harika bir film Brendan Fletcher’ in oyunculuğu harika, yönetmen harika. Bu filmi çekmek büyük cesaret ister helal olsun. Böyle bir film Türkiye de çekilse ne olurdu acaba?

bambam

reis bu yönetmen harbi çılgınmış helali var bana göre…emeği geçen herkese çok tşk ederim.

sasuska

emeğine sağlık güzel

Tiyatro

Bu film nasıl vizyona girebildi? İlginç… Anarşizmin görsel öğretisi niteliğinde bir film…
Filmin sonunda alışılagelmiş Amerikan propagandası bekledim hep… Asar, keser, biçersin ama sonun ABD kazanır mesajı bekledim hep. Ya da aptal, fenomen “oklu kız” filminde olduğu gibi: Zenginlere ve düzene başkaldırabilirsin ama çooook büyük şeyler feda etmen gerekir tarzında bir korkutma bekledim ama oda yoktu.
Film ya çok büyük bir cesaret unsuru ya da ülkemizdekine benzer bir sanal arınma propagandası… Evet yapıldı ama bunun sebebi ABD halkı ve yöneticileri değil lobiler (bizdeki “paralel”) diyerek iç hesaplaşma, hristiyan inancındaki günah çıkarma benzeri bir durum oluşturulmak istenmişte olabilir.

haki

en azından dövüş kulübü gibi bi final yapmamışlar o filmin finalinin o şekilde olmaması neleri değiştirirdi hep merak etmişimdir de bu film neyi değiştirecek ki diye düşünüyorum. kaldı ki zaten bireysel terörizm zamanlarına evriliyoruz. sıkı durun 🙂

haki

1. filmi varmış bunun 2009 yapımı sitede görmek seyretmek isteriz ağzımızı suyu aktı resmen editör ne yaptın öyle. anarşist devrime faaliyetle 🙂

the raid

arkadaşlar bu filmin yönetmeni uwe boll. kendisinin, tüm zamanların en (kötü) 100 filmi listesinde bayağı bi filmi vardır ve bu adam film çekmesin die imza kampnyası başlatılmıştır .sadece en beğenilen işleri rampage 1 ve rampage capital punishment’tir.

ertekin

Derin felsefik gibi görünse de sonuç itibariyler eleştidiği düzenin en çok arzu ettiğini yerine vahşice getiren bir adamın hikayesi dibine kadar tutarsızlık hikayesi. Zaman kaybı…

Montego

Mükemmel,yalnız olmadığımı,beynimdekilerimin kurgu değil daha da fazlası olduğunun ispatı gibi..
Para,Altın,Borsa,Arsa,Ev yada ekmek, ya da herhangi birşey,Şu an için aslında en önemli şeyin petrol olduğunun,anlatımı..
Aktörü birkaç özel filmde izlemiştim,ama en önemlisi,Filmin yönetmeni; merak etmemek imkansız gibi..
Tam da şu keşmekeşde,ortadoğunun dandik zamanlarına bir cevap gibi olmuş..
İZLEYİN..

cenk

yonetim masonlarin elinde yani israil bana gore israilin cokertilmesi gerekiyor,buyuk bas onlar cunku

As

Film güzel abd nin politikasını özetlemiş kime oy atarsan at yeönetim lobicilerin elinde

Çok protest ve güzel anlamda anarşist geldi bu da konusunu benim için çok çekici yapıyor izleyeceğim sırf konu kısmından bile ilgimi çekti.

TEĞMEN

Kaynaklar tükeniyor, zenginler, siyasiler ya da ünlüler bizi kandırıyorlar, tüm malı onlar götürüyor diye Komünizmin emrettiği terörü uygulayıp dünyayı daha iyi ve yaşanabilir bir yer haline getiremeyiz. Çözüm öldürmek ya da terör çıkarmak değildir. Çözüm son derece samimi bir üslupla üst tabaka insanlarını uyarmak ve dünyanın daha yaşanabilir bir yer haline gelmesi için onların çaba harcamalarını sağlamaktır. 1. ve 2. dünya savaşında milyonlarca insan öldü fakat yine de çözüm olmadı bu. Yani dünyanın daha yaşanabilir bir yer haline gelmesi için milyonlarca insanın ölmesi işe yaramıyor. Zihniyetin değişmesi gerekiyor. BU MATERYALİST KOMÜNİST DARWİNİST BENCİL VE ACIMASIZ DÜZENİN DEĞİŞMESİ GEREKİYOR.

Er

Teğmen:
Filmi dikkatli izlerseniz eğer, adam şiddet gerekçesi olarak “insanlar demokrasiyle bu sistemi düzeltemezler, siyasi bir oluşumla başa gelmeye çalışsak bile, lobiler bizi yaşatmaz, sistem zaten kendini koruyor” anarşizmle bu iş çökertilmeli diyor. “Samimi bir üslubla üst tabaka insanları uyarmak” fikri çok samimi ama çok komik. “Zihniyetin değişmesi gerekiyor” kesinlikle! Fakat önce hepimizin bir aynaya bakması gerekiyor, Beğenmediğiniz materyalist, komünist, darvinist gibi mevzuları okuyup öğrenmeden atıp tutmamak gerekiyor, çünkü başımıza ne gelirse cehaletten geliyor.

azad

tegmen gördüğüm en cahil entelsin

Teğmen

Size Adnan Oktar’ın Komünizm pusuda kitabını okumanızı tavsiye ediyorum ama ön yargısız yaklaşarak okuyunuz.

thelostchild

On numara film, yönetmeni de kutlamak lazım cesaretinden ötürü, imdb puanının düşük olmasının sebebi ise zenginlerin filmi beğenmemesidir:)

cenk

adam sapina kadar hakliydi,zenginler oldurulmeli derken herhalde her zengini degil buyuk ihtimalle masonlardan bahsediyordu sanirim,film guzeldi izlenmeli

Rockafeller, Rotschields vb. yani Illuminatinin başında olan aileler ve isimlerden bahsediliyordu, “Mason” terimi artık basit kaçıyor ve genelde Islamic fanatiklerin nefret söylemlerinin belirtecidir.

axe

film baya iyidi izletti kendini ..

aslan

mutlaka izleyin ..