BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Dracula: Başlangıç / Dracula Untold 2014 ABD / Türkçe Altyazılı-

Transilvanya prensi Vlad Tepes, yıllar süren Türklerin yönetimine isyan bayrağı açmıştır. Osmanlı Devletine vergi vermek zorunda kalan ve Türk hakimiyetini kabul etmek istemeyen Vlad, hem halkını hem de ailesini kurtarmak için hayatını ortaya koyar. Dracula efsanesinin peşinden gider ve bunun gerçek olduğunu çok geçmeden anlar. Şimdi sırada, büyük düşmanı Fatih Sultan Mehmet vardır.Dracula efsanesinin ilk filmi olarak çekilen ve bölge prensinin Türklerle dracula olarak yaptığı mücadeleyi aktaran yapımı sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.
NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

109
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

89 Comment threads
20 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
96 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
iyi okuyun!

hiç bi ırk kendini asla kötülemez .. simdi bu filmi izleyince tuhaf geldi size çünkü onların tarihi de böyle osmanlıcılar.. hepsini olmasada cogunu kabullnin….

fantastik ve vampir filminde tarihle ilgili ne doğru ne yanlış tartışması yapan zavallı yurdum insanı..cidden komiksiniz,tarihi çok yanlış var ama dracula gerçek dimi:)
film fena degil,bir kaç hata var çekimle ilgili bana göre..boş vakitte seyredilebilir.

türk

vay bae cahil olan türkler ancak buna ınanır işte atatürk bu yüzden tarihinizi öğrenin diyo ama tebrikler biz bile avrupay amerikayı bu kadar alçaltamdık mallar

nemesis

tarih tartışmaqlarına giren arkadaşlar..film fantastik..yani kurgu adamlar…adamlar yapmış işte..eğer fatih sultan mehmedin öldürülmesine üzüldüyseniz..fatih drakulaya karşı diye rövanşını alırsınız:)

tegtin

film bildiğin olmamış.efektler fena degil onun dışında tırt.

fatih

Tarih yapmak tarihi yazmak kadar önemlidir yazan yapana sadık kalmazsa olayların yönü degişir tıpkı bu filmde oldugu gibi

dest

yahu filmde sürekli “Türk” deniyor ; Fakat, “Osmanlı” diye çeviriliyor.

birincisi film çok kötü. direk evet osmanlıya saldıracağım diye çarpıtma ve saçmalıkta bol. Amma osmanlı dediğiniz roma-bizans devlet geleneği üzerine oturmuş hindu-irani bir imaparatorluktur. devşirme iç-oğlanı sistemi de bizans tan beri gelir, romadaki köleliğin devamıdır. Osmanlı Kanuni nin son dönemlerinden itibaren yüzyıllarca iç karışıklık, celali isyanlarıi yeniçari-sipahi ve şeyhulislamların iktidar savaşında padişahlar dahil bir çok insanın boğduruluşu istanbulun yağma edilişi ve türlü rezaletlere sahne olmuştur. daha 1630 larda venedik donanması çanakkale boğazını kapatmış istanbula geçişi engellemiş, gönderilen tüm paşalar yenilgiye uğramıştır. Bağdat ı almak için 4.murat zamnında bir çok sefer düzenlenmiş, geri dönülür dönülmez iranlılar yeniden almışlar tekrar sefer bunun… Read more »

anonim

senin okudugun ve yayinladigin TARIH diye anlattigin sey birtakim avrupali tarihcilerin OSMANLI yi yeni gelen
nesile sizin ne berbat dedeleriniz vardi diyebilmek kavgasidir.OSMANLI yi anlayabilmen icin size ögretilen
sacma sapan tarihcilerden degil gercek tarih kitaplarindan okuyarak ögrenin.Bu dünya ya hükmetmis MÜSLÜMANLIGI yaymak ugruna ne cafalar cekmis DEDELERIMIZI sizin gibi belirsiz iki kitap okumakla kendini alim görenlere birakmayiz..

Ömer

Zamanında hepsini ipe dizen Osmanlı şuanda bu kadar kötü gösterilmesine rağmen o Osmanlı evladı olarak bizim elimizden bir şey gelmemesi çok üzücü ama tam tersi bir olay olsaydı biz onları kötüleyerek bir film çekseydik Allah bilir neler olurdu geçen 100 yılda roller bu kadar değiştiyse daha kötüye gitmeden aklımızı başımıza alıp kimin gerçek Kral olduğunu göstermek lazım

özdenyunus

bu kompleksli kafalarla ne film seyredebilir ne de ne seyrettiğinizi anlarsınız, yazık 😛

feci fenna saçma

öyle saçma bir film yapmışlarki ne benzer dünya yı kurtaran adam filmine nede eşşeğin kıçına
yani öyle saçma sapan bir film ,gülmekten kırıldım vallahi billahi yaw.
Gülmekten kırılmak için bu filmi kesinlikle izleyin.

serhat adram

harika film izleyinde tarihi öğrenin ama gerçek tarihi masa basında yazılan öyküyü demıyorum

yvz

TIRT…!

kıvanç

KAYRA haklı..canavar 10000 kişiyi süpergüçlerle yenmiş.Sultan MEHMET -ruhu cennet mekan- gözünde korkudan eser yok ve sonunda ‘ölürken’bile dirayetli….Anca rüyada saçma filmlerde yenerler..

arkadaşlar bunlar tarihi karıştırmışlar bunlar aslında kendilerini anlatıyor

Adsiz066

Arkadaslar bizim kendi milletimiz bile tarihi saptırarak dizi, film çekerken elin hristiyanı musevisi ne yapmasın varın gerisini siz hesap edin.

yanlız kurt

Tarihimizi Bilelim!.. OKUYUN LÜTFEN ve Birşeyler ÖĞRENİN!.. 1456 yılında Fâtih, Wlad’i Eflâk prensligine tayin etmişti. Wlad, kardesi Radul ile birlikte Osmanlı sarayında rehine olarak bulunmuştu. Hüküm sürdüğü memlekete Fâtih’in yardımı ile sahip olmasına ve Pâdişaha karşı dost kalacağına dair yemin etmiş bulunmasına rağmen Wlad, sözünde durmayarak Osmanlılar aleyhine Macarlarla anlasma yapacaktır.Fâtih’in, Karadeniz ve Trabzon’da bulundugu sıralarda, Eflâk’ta bazı hadiseler olmaktaydı. Burada Türklerin “Kazıklı Voyvoda”, Macarlarin “Drakula” (Şeytan), Ulahların “Çepelpuç” (Cellad) dedikleri Wlad adında zulüm delisi bir adam, halka idarenin en korkuncunu tattırmaktadır. Bu çılgın adam, vahşi ve insanlık dışı birtakım zevklere sahipti. O, kazıklara vurulmuş ve işkence içinde can vermekte… Read more »

ORHAN

Lakabınızı yanlış yazıyorsunuz düzeltmeniz sizi daha ciddi kılar. YALNIZ KURT olması gerekiyor.

Özer

Bence gayet güzel bir yapım olmuş adamlar gerçekten neyi nasıl göstereceklerini biliyorlar. Filmi bize o kadar iyi empoze ediyorlar ki 2 saatte osmanlı düşmanı kesiliyorduk az kalsın 🙂 Zamanında “Cüneyt Arkın” üstadımızda tek başına Bizans’ı yok ediyordu hatırlarsak o yüzden bunun bir film olduğunu hatırlatmakta fayda var bence. Zaten herkes Osmanlı Devleti’nin neler yaptığını biliyor bunu bir filmle değiştiremezler. Filmde vurgulanan çocukları asker etme sistemi doğrudur ama bu kesinlikle çocuğun ailesinin rızasıyla belirli şartlar altında karşılığıyla yapılıyordu. Şimdi arkadaşlar “çocuğun bedeli mi olur çok barbarca” yorumu getirebilir. 600 sene öncesinden bahsediyoruz burada o zamanlar avrupanın tuvaletinin bile olmadığını hatırlatmakta fayda… Read more »

Bak bu da farklı bir bakış açısı işte, @Kayra +1 diyorum 🙂 işte insan nasıl bakarsa öyle görür, güzel bakıyorsun haddim olmadan tebrik ediyorum 🙂

Yorumları okumayı seviyorum, insanların bakış açıcısını gözler önüne seriyor, izlediğimiz sadece bir film, Asu’un da dediği gibi bir tarih filmi değil, kaldı ki hiç kimse kendi tarih filmini yapıpda tarafsız olarak bunu sunamaz, hepsini geçtim tarihi bilgilerin gerçekliği ayrı bir tartışma konusudur, film kaliteli görsele sahip bol aksiyonlu, zaten bu başlangıçtı artık drakula var, sonraki filmlerde de aynı empatiyi çeşitli uzuvlarınızdan değerlendirmeniz dileği ile. Nasrettin hocayanın kazan hikayesi geldi aklıma, diyordu kazanın doğurduğuna inanıyorsun da öldüğüne niçin inanmıyorsun diye 🙂 bir de Oğuz Atay şöyle demişti, ” Az gelişmiş bir ülkenin fakir bir kültür mirası olurmuş.”

HAKAN1972

be hey cahil arkadaşım. izlediğim sadece bir filmdi diyorsun. Bugün senin filim diye basit gördüğün şeyler yüzünden toplumda ne ahlak kaldı ne din nede iman. artık herkes hayatı senin diziyada filim dediğin şekilde yaşıyor. madem sadece filim ise sende hristiyanlığın bozulmuş ve insanlar tarafından çarpıtılarak hikaye kitabına çevrilmiş bir din oldugunu iddia eden bir film yapta göreyim .. seni nasıl kazıklı voyvodanın kazıgına oturtuyorlar görürsün o zaman.Sen nasıl anneciğine ve babacığına hakaret edilmesine müsade etmessen. Eğer gerçekten ülkeni seviyorsan sende böyle yorumlar yapmazsın. senide allah ıslah etsin.

Kayra___

Filmi çok beğendim.Neden mi? çünkü bu filde Türkler aşağılanmamış,blakis yüceltilmiş.Nedenlerine gelince
1. Asla ve asla Türkleri yenemeyeceklerini,yenebilmek için ya şeytani güçleri yada süper güçleri olması gerektiğini
2: Kendileirininde kan emici vampirler olduklarını ve şeytanla antlaşma yaptıklarını itiraf etmiiler.
Eee daha ne olsun.. :))

Asu

Çok abartmamak lazım, sonuçta bu bir film, gerçek değil, adamlar ayrıca sürekli İngiliz tarihi hakkında bu tip filmler yapıyorlar, acımasız,vicdansız krallar, katliamcılar, oğlancılar vb…olarak gösteripte, her film abartılıdır,yoksa bu dalda olmazdı,sonuçta tarih filmi değil. Osmanlılarda ortaçağda bir sürü pislik yapmış diğerleri gibi, ingilizlerde ki amerikalılarda ki iğrenç kölecilik üzerine filmler var, tarihleri ile sürekli yüzleşiyorlar, biz ise toz kondurmuyoruz bu yanlış, Osmanlı da emperyalist bir devletti, gittikleri yerleri gül dağıtıp işgal etmiyorlardı, devşirmeler ve cariyeler anasından babasından ayrılmayı özgür iradeleriyle yapmıyorlardı çoğunun babalarını Osmanlı ordusu zaten öldürmüş oluyordu. Yani biraz dönemine göre objektif gözlerle bakın…Kardeşini katleden başkasına ne yapmaz…bilmemiz diğer… Read more »

ya sev ya terk et

bence kendılerını asalamıslar seytanla anlasma yapan bır toplum ve onun arkasından gelen bır toplum vede osmanlının normaş askerlerle yenılemeyecegını bozguna ugratılamıycagını anlatmıs bence vasat bır fılm sacma ve ayrıca batılı kesım nıcın hep kendılerını fılmlerde asaladıklarını anlamamısımdır

osman

Hadi filmdir kurgudur senaryo ile gerçek örtüşmeyebilir, tamam. Ancak adamlar vlad ile ilgili belgesel yaptılar ve bu belgeselde de Osmanlıyı çocuk kaçıran sonra o çocuklara tecavüzden tutunda her türlü pisliği işkenceyi yapan adeta sapık psikopat yetiştiren barbar insanlık düşmanı zorba katil gibi göstererek vladın da bu yüzden psikopat olduğunu işlediler. Kısacası film diye geçmeyin bizler meseleyi biliyor olabiliriz ancak zaten türk düşmanı olarak yetiştirilen batılı çocuklar bu tür filmler ile iyice türk düşmanı olur. Halbuki filmdekinin aksine Fatih Sultan Mehmet Han oraya o bölgenin halkının isteği üzerine insanları vladın çeşitli işkenceleri ve zulmünden kurtarmak için gitmiştir. Bu film insanlık onuruna… Read more »

MİR

içoğlan nedir tam bi araştırın bakalım…
tarafsız bakarsanız eğer film güzeldi…
bir kaç tarihi hata var onlar da her film de var zaten…adamlar türkler le ilgili film yapmış hem de bi efsaneye dayanarak…bizde sadece eleştirelim ama karşı film yapmayalım…bizim işimiz bu zaten…

ah canım tabi ya ancak rüyanızda böyle bişeyi yaşarsınız yada işte böyle filimlrde birazda olsa sevinsin garibanlr beyinsizler bize yutturacaklar dinsiz voyvoda ve namussuz vladı :çocuk katili tecavüzcü. Sultan mehmet han bu dinsizin ve ceddinin kafalarını mızrak uclarında İstanbula(constantin)e getirmiş ibreti aleme göstermiştir.bunlara müsamğa göstermeyin ve Allah katında tek din İSLAM dır .sadece hatırlatmak istedim.

selcuk

ahmet kardeşim ; biraz tarih bil diyorsun da osmanlıyı 2 çift lafınla egale ettin sayende vatan anlayışı böyle oldu . millette kuyruk acısı var illaki osmanlı’yı yargılayacaklar .. ama senin yargılaman çok farklı olmuş . 620 senelik bir imparatorluğa ettiğin laf çocuksuca . oğlancılık diyosun bir de . ya tarih okuma sen ; ya da okuyacaksan sen 1920 den sonrasını oku .

Nail

Bu filmin her karesinde koltuklarım kabardı herkesin aksine,ne Osmanlıymış ki bi vladdan avrupada 500 film çektirmiş,haclılarla ilgili filmleri dahil bile etmiyorum

tura

işte tarih kitaplarından zor silersiniz 😀 ah holywood vay holywood 😀 adamı sıçıttırırlar haberin olmaz

kimyacı

berbat bi filmdi zaman kaybından başka hiçbirşey değil izlediğim en kötü filmlerden bir tanesi OSMANLI DEVLETİNİ kötülemeside ayrı bi konu tabi biz böyle miydik sanki zorla alınmazdı asla çocuklar ailelerinin ellerinden rızaya baglı olarak ücretleri verilerek alınırdı yani ayrıca özel şartlarıda vardi tabi filmi çekenin ben varya onun ta …. k… karaktersizler

ORHAN

POLAT- arkadaşın yazdıklarına aynen katılıyorum. Klavyesini yorarak uzun uzun anlatmış ama iyi anlatmış..Osmanlı torunu tarihten sayfaları bize dikte ettirerek. bide bana bakın tarihizi iyi öğrenin..diye sopa gösterir gibi !!!!!!!! işaretler kullanmayı unutmamış. Siteye teşekkürler.

Exorcism

Yaptıkları tarihi saçmalıkları geçtim. Film olarakta olmamış iyiymiş valla varsa öyle drakula falan bende olayım 2 günde temizlerim amerikayı 🙂

Son osmanlı

Bu filmi çekenlerin tarih anlayışına ..yabancılarda bu Osmanlı kuyruk acısı olduğu sürece daha çok film çekerler.harcadıgınız paralaralara yazik

ahmet

osmanlıya eleştiri var diyorsunuz ama osmanlı zaten böyleydi. devşirme sistemiyle milletin çoluğu çocuğu alınıp asker edilirdi. sizin çocuğunuz sizin milletinizden biri olmayan tarafından alınıp ölüme yollansa ne hissederdiniz? ayrıca kardeş katli denilen bir sistem vardı. insan ne için kardeşine kıyabilir? oğlancılık konularına değinmiyorum bile. biraz tarih bilin. film güzel.

normalde yazmam

ama çık kısa yazacam sana osmanlıyı anlatan hocalarına .. osmanlı zaten böyleydi diyorsun .. osmanlının devşirme ddikleri aileleri ölmüş ve osmanlı himayesine girenlerdi

HAKAN1972

maalesef geşmiştede şuandada gerek Osmanlının yıkılmasının gerekse Türkiye Cumhuriyeti içindeki kargaşaların nedeni arkadaşım sen ve senin gibi ecdadını tanımayan, tanıdıgını zannedip iftira atan ve ve bu milleti yıkmaya ugraşanlara çanak tutan sen ve senin gibi düşünenler sayesinden geldi ne geldiyse başımıza. Unutmaki Fatih Sultan Mehmet Han Peygamber Efendimizin övgüsüne layık olacak kadar büyük bir komutan ve kendilerine din adamı diyen o günün insanlarına adaleti ile islamiyeti seçmelerine vesile olacak kadar büyük bir alim ve evliyaullahtı.Yine söylüyorum maalesef ceddini yabancıların yazdıkları ile tanıyan sizin gibi insanlar yabancıların ecdadımızı kötüleme kampanyalarının maşası oldugunu anlayamıyacak kadar akılsız ve körsünüz. ALLAH ISLAH ETSİN SİZLERİ.

burcu k.

devşirme sistemi anca bu kadar kötü tanıtılabilirdi devşirme sisteminde osmanlı ailelerin en sağlıklı en aklı yerinde çocuklarını seçip medreseye gönderirdi ordan kapıkulu askeri olurdu zeki ise enderun mektebine gönderilirdi ve üstün devlet yöneticiliğne kadar ilerlerdi o çocuk para kazandıkça ailesine daha iyi bakardı aileler çocuklarını isteyerek verirdi zaten tek oğlu varsa bi ailenin osmanlı onu almazdı tarihini bilmeden gelip burda yorum yapmassanız sevinirim

Tsunami

Bir çok Osmanlı paşası ve ünlüsü devşirmedir.Devşirme işini kötü bir şey olarak görüyorsun ama hiçte bildiğin gibi değil…Kötü bir sistem olsa yüzyıllarca uygulanamazdı.Ayrıca devşirilen kişiler çocuk yaşta olsalar bile kötü muamele görselerdi , özgürce hareket ettikleri an kaçıp ülkelerine geri dönerlerdi.Ama böyle bir durum yok…Yeniçerilerin hepsi devşirmedir.Ve Osmanlı güvenliğini bu devşirmelere bırakacak kadar onları rahat, iyi ve güzel yetiştirmiştir.Bir çoğu paşa vali komutan kumandan olarak hizmet etmişler ve müslümanlığı seçmişlerdir.Bunlardan en ünlüsü Sokullu Mehmed Paşa’dır.Ki Osmanlı tarihine adını altın harflerle yazdırmıştır.Sokullu’nun devşirildiği için şikayet ettiği , serzenişte bulunduğu ise ; ne görülmüş ne duyulmuştur 🙂

polat

Filmi izlemeyip izlemek isteyen arkadaşlar bundan sonrasını okumasın , SPOİLER içerir . Tabi hiç izlemeyip – izlemeyecek – olan ve sadece polemik için gelen arkadaşlar devam edebilirler . Filmin Osmanlı imparatorluğu ve Fatih Sultan Mehmet’e sövmesinin dışında aksiyon-macera açısından fazla bir numarası yok . Filmin ilk başında prensin yürüyerek gittiği vampir mağarasına , tekrar gitmek için dağları ıkına ıkına tırmanmasını anlayamadım . Mağaranın önünde yol vardı , sonra karayolları genel müd.lüğü arsa sahiplerinin kamulaştırma bedelini ödememiş midir nedir ? Yolu kaldırmışlar , prensi mağaranın önündeki uçurumdan tırmanarak mağaraya getiriyorlar . Osmanlı İmp.luğu Eflak prensinden vergi ( onlar haraç demişler )… Read more »

betül

Polat kardeşim daha iyi özetlenemezdi. Her sözüne katılıp bir şey daha eklemek istiyorum. spoi. Fatih sultan Mehmet’in sonda öldürülmesi – gerçekte böyle olmadığını biliyoruz- senarist ve yapımcının ve tabi bu filmi gişe yaptıran tüm o Avrupa gâvurlarının ne kadar tarihi çekemediklerinin en iyi göstergesidir. Hadi saçmalıyosunuz bari mantıkla saçmalayın. Küçük detayları kendi lehinize çevirip bu milletin gururu iftiharı olan askerlerimizi tecavüzcü çoşkun gibi yansıtmanızı anlıyorum. Sonuçta askerlerimizin/atalarımızın gururu ve edebi hakında yazılmış yığınlarca kitap yok. Dolayısıylada bu böyle değildir diye önünüze atacağımız yazılı bi kaynak da yok. Sizde onlar pislikti biz madalyalık oğlanlar diyebilirsiniz. Çünkü siz bu kadarlık insanlarsınız… Ama… Read more »

yılmaz karadağ

ayrıca batıl düzen ve tarafları tanıtma da bize karşı düşmanlıklarını açığa vurmuşlardır…kendilerini tebrik ederiz biz bile bunları bu kadar alçak gösteremezdik

yılmaz karadağ

şerri hükümlere aykırı sahnelerle zaten asla uygun olayan hayali bir tarih ve senaryo yapılıp filim etmişler ….hıh paralarına yazık……

AklıSelim

Hocam ellerine sağlık. internetteki tüm sitelere baktım aralarında yalnızca sizin sitenizde HD olarak bulabildim. kısayol olarak ekliyorum tarayıcıma :)iyi çalışmalar

Osmanlı Torunu

Tarihimizi Bilelim!.. OKUYUN LÜTFEN ve Birşeyler ÖĞRENİN!.. 1456 yılında Fâtih, Wlad’i Eflâk prensligine tayin etmişti. Wlad, kardesi Radul ile birlikte Osmanlı sarayında rehine olarak bulunmuştu. Hüküm sürdüğü memlekete Fâtih’in yardımı ile sahip olmasına ve Pâdişaha karşı dost kalacağına dair yemin etmiş bulunmasına rağmen Wlad, sözünde durmayarak Osmanlılar aleyhine Macarlarla anlasma yapacaktır.Fâtih’in, Karadeniz ve Trabzon’da bulundugu sıralarda, Eflâk’ta bazı hadiseler olmaktaydı. Burada Türklerin “Kazıklı Voyvoda”, Macarlarin “Drakula” (Şeytan), Ulahların “Çepelpuç” (Cellad) dedikleri Wlad adında zulüm delisi bir adam, halka idarenin en korkuncunu tattırmaktadır. Bu çılgın adam, vahşi ve insanlık dışı birtakım zevklere sahipti. O, kazıklara vurulmuş ve işkence içinde can vermekte… Read more »