BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-İbni Sina: Hekim / The Physician (Der Medicus) 2013 2014 Almanya / Türkçe DUBLAJ-

Rob Cole, annesinin ölümü üzerine sağlık konularına ilgi duymaya başlar. İngiltere'den yola çıkarak çeşitli yörelerde bilgi edinen Rob için bunlar yetersizdir. Dönemin en büyük bilgini İbni Sina'dan ders almak için Fars bölgesine yolculuk eder. Fakat okula Hristiyan olduğu için alınmayınca, Yahudi gibi davranarak kendini kabul ettirmeye çalışacaktır.Modern tıp biliminin en önemli ismi olarak tanınan ve günümüzün İran bölgesinde yaşamış İbni Sina dönemine farklı bir bakış açısı getiren film, batıdan gelen bir çocukla arasındaki eğitim maceralarını ele alıyor. Bu yapımı sizlere HD KALİTESİNDE sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.
NOT: FİLMİ ALTYAZILI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
30 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
jo je
3 yıl önce

kesinlikle izlenmeye değer .. yorumlara aldanmayın..

aslı
5 yıl önce

Sadece doğru olan kısmı müslümanlar birbirini kırarken aradan sıyrılan yahudi ve hıristiyanlar olur.
Günümüzde de olduğu gibi..

MrNami
5 yıl önce

Arkadaşlar sizlerden ricam sinema filmlerinde subliminal mesajları arayıp tartışmayın. Her film bir senaryodan ibarettir yani bir hikayesi vardır ve gerçekleri çarpıtmaktan uzak gerçek olmayan hikayelerdir. Filmler bizleri hayal dünyasında yolculuğa çıkarır. Sadece gerçek hayat hikayelerinde bazı şeylerin yanlı olduğu tartışılabilir. Yani matrix’in bir makine olduğunu kabul etmiş oluruz yada darth skywalker luke nin kapı komşumuz olabileceğini 🙂

dmnd
5 yıl önce

Tarih hakkında saplantınız yoksa izleyebileceğiniz güzel bir film olmuş ama tabikide uydurma bazı senaryolar mevcut filmde yani sıkılmadan izleyebilirsiniz (konusu dikkate alınarak) 😉

dogan
5 yıl önce

selma cok doğru yazdı…

selma
5 yıl önce

kaul edin müslümanlar da hristiyanlar da yahudiler de gaddardırdır. dini sorgulamadan poposuyla anlayan herkes yobazdır ve göz kırpmadan insan öldürür… dini yaymak adına insan öldürmeyi mübah kılan müslümanlar islamiyeti hoşgörüyle mi yaydı sanıyorsunuz? selçuklular ya da bir başka devlet hepsi insanları kılıçtan geçirdi din için… tarihi çarpıtan sizlersiniz. gerçekleri yok görerek ilerleyemez hiç bir toplum. agora diye bir film var izleyin de görün sadece müslümanlar değil diğer dinlere mensup insanlar da birbirini öldürdü zamanında.zamanla birbirlerini doğramakla bir yere varamayacaklarını gördüler ve birlik oldular. şimdi müslümanlar onların kölesi. müslümanlar hala yobaz hala cahil. bu kafayla devam ederlerse de bi olamayacaklar!

hasan
5 yıl önce

Osmanlı ve Selçuklular çok büyük aziz devletlerdi. Bügun Anadoluda Türk devleti vatandaşı bir Türk olarak yaşıyorsam onların sayesindedir.Onlar dünyayı titrettiler ama bu iki devlet yapı olarak savaşçı idi. Bilimin büyüyüp yeşermesindan ziyade cihan hakimiyeti amacıyla savaşçı yönleri öndeydi. Batının yaptığı filmlere baktığımda da bir miktar çarpıtma ile birlikte bunu görüyorum.

5 yıl önce

lan belgesel değil bu film, büyük nuh tufanının da filmi var, hz. isanın da var vs…. bunlar film yani kurgu yani fake sahte sahte, siz filmlerde gördünüz amerikayı gerçek zannetiniz için, normal, filme yorum yapın, kendi sidik yarışlarınızla burayı kirletmeyin. tamam hepiniz über zekisiniz. biz çekelim de bir ibni sina filmi batı izlesin.

5 yıl önce

bu filmi tarih kategorisine koyulmaz haa su olabilir tarihi görseller kullanarak sinbad tarzı bir hikaye kurgulanarak bir film yapmışlar bufilmi gerçeklik aramadan boş vakit geçirmek için izleyebilirsiniz

5 yıl önce

Filmin İbn-i Sina’lı , bilimli, astrolojili , ameliyatlı , felsefeli bölümlerinin olduğu kısımları reklam arasıydı .

yasin tekel
5 yıl önce

Merhaba… Arkadaslar birbirinizi kirmaya birbirinize hakaret etmeye gerek yok.velhasil, filmi yapan yapmis bu gorsel bir show izleyip takdir etmek ya da izleyip yermek tamamen bireysel bir ozgurluk.yalniz herkes kendi bildiginin dogru oldugunu dusunur ve buna inanir asil gercek budur.ogrenene ve inanana kadar bu durum boyle gelisir.yapimcinin hakkini vermek lazim guzel bir gorsel show olmus.tarihi okuyup gercekleri ogrenip bu showun sadece iyi vakit gecirmek icin bir yapim oldugunu dusunuruz ya da gercek oldugunu dusunur arastirmadan inaniriz…elbette % de % gercek olmadigini biliyorum ve iyi vakit gecirdigim icin once yapimciya sonra da admine tesekkur ediyorum.kesinlikle izleyin guzel kurgulanmis duygusal ve surukleyici bir… Read more »

dalkılıç
5 yıl önce

Sevgili arkadaşlar lütfen tartışmaya gerek yokki adı üstünde film. adamlar işlerini iyi yapıyor beğen veya beğenme o kadar gerçekleri yansıtmasını istiyorsak biz yapsaydık da izleyebilseydik ama nerdee TÜRK sineması hala pembe dizi boyutundan öteye geçemedi yok “BANA MASAL ANLATMA” konusu 50-60-70 lerden kalma yok “YAPIŞIK İKİZLER” “KARA KEDİ GDO” hala gerek hayatta gerek filmlerimizde ezanla hatta dinimizin undurları ile dalga geçilmiyormu? Ama adamlara helal olsun kutsal değerlerine özenliler ayrılık yok hayatlarında her hristiyan filminde mutlaka bir haç simgesi görünmeden olmuyor asimilasyon ve misyonerlik adına durmuyorlar biz napıyoruz ağırlıklı müslüman bir toplum olmamıza karşın cuma namazı dışında camiye bile gitmiyoruz. Lütfen… Read more »

damla
5 yıl önce

müslümanları o kadar barbar gostermişler ki yazıklar olsun boyle zıhnıyetlere ve bunu izleyenlere bikere müslümanlar hep barıs ıcındeydı ve allahın verdıgı cana kıyamazlar burda resmen idam kararlarını kendılerı verıyorlar izlenilecek bi film değil ! müslümanlıga yapılan buyuk bı hakaret !!!!!!

kayıpbalıknemo
Reply to  damla
5 yıl önce

sadece bal tv ve benzerlerini izlemenin nihai neticesisin sen git birazda pepeyi izle…

Reply to  damla
5 yıl önce

sen başka bir gezegendenmi geldin?dünyada en çok ölen müslümanlardır ve işin ilginç olanı öldürende nüslümandır.yanıbaşında ırak,suriye ve orta doğuda yaşananları hiç görmedin yada duymadınmı?

cimcime
Reply to  damla
5 yıl önce

hahhaha mülümanlar hep barış içindeymiş gel de gülme:))) madem barış içinde, neden yılda 360000 müslüman ölüyor.. bunun sadece 10 000 i yahudiler tarafından öldürülüyor gerisi din kardeşlerinizin eseri.. harikalar diyarında:))))

kunter
5 yıl önce

alp şakaysan hiç komik değilsin ama eğer ciddiysen son derece komiksin. 1. ben ortaya konuştum sen üzerine alındın, doğal olarak da ilk yazdığın yorumu okursan seviyeyi nasıl aşağı çektiğini görürsün. boş yere de son cevap, efendilik bilmem ne diye de ajitasyon yapma yemezler. yani demem o ki aşağılık kompleksi yaşıyor olman senin sorunun herkesi kendi düşük seviyende görme. 2.saygı duyduğun şeylere hakaret edilirse ya da öyle bir hisse kapılırsan zihindaşlarının yakın zamanda fransa da yaptığı gibi yapılmaz yani hayvanlar saldırılmaz ya da internet üzerinden işkembeden sallanılmaz gidilir yasal yollarla hak aranır bu kadar basit. 3. sezar ın hakkı da sezar… Read more »

5 yıl önce

az daha sizin bu yorumlarınıza bakıp bu mükemmel filmi izlemekten vazgeçecektim,neyseki yorumlara takılmadım izledim.müslümanların yada selçuklularmı diyeyım biraz barbar gösterilmiş olması dışında harika film.bunuda son zamanlarda özellikle terör örgütü işidin ve benzerlerinin yaptıklarından yola çıkarak düşünürsek olabilir.film işte izleyin

alp
5 yıl önce

Kunter. Sana son cevabım. Ben sana hakret etmeyeceğim. Çünkü sen ve senin gibi zihni organlarına karışmış zavallılar bildiklerini doğru sanırlar. Zeytin yağı gibi üste çıkma çabasına girerler. Sana bu ifadeyi kullanmak istemezdim harbiden. Bu yüzden özür dilerim bu yorumumu okuyan sinema serverlerden. Ama sen malesef at gözlükleri ile hayata baktığın için. Zaten benim yorumuma idrak edememene şaşırmadım. Belli ki sen kudurarak, insanlara hakaret ederek derdini anlatmaya gayret gösteriyorsun. Bende sana diyorum ki. İYİ OKU BURAYI. Sana demek ”Bir zumreyi karalamak, ya da bir zumreyi iyi gösterirken diğer zumreyi aşağlamak değildir.” Ama belliki sen okuma sıkıntısı çektiğin için bunuda idrak edemeyeceğine… Read more »

kunter
5 yıl önce

alp düşünme özürlü olduğun belli, onun için anlamayacağını bile bile bilal e anlatır gibi anlatacağım. şimdi senin bile kullanabileceğin kadar yaygınlaşmış internet diye bir şey var, ordan herhangi bir tükçe sözlük aç sonra fantastik yaz ve kelime anlamına bir bak bakalım ne demekmiş. ha tabiki üşeneceksin ben yazayım anlamını; ” gerçekte var olmayan, gerçek olmayan, hayali” demek. neyse bilal pardon alp sanatı kendince tanımlayacak kadar üstün zekalısın ama doğal olarak yanlış tanımlıyorsun. sanatçı sanat yaparken alp ve dünyanın bilmem hangi köşesindeki adamlar üzülecek rencide olacak kendini paralayacak eve kapanacak diye düşünmez düşünmemeli de zaten. herkesi kendiniz gibi filmlerden dizilerden tarih… Read more »

EmRe
5 yıl önce

ingilizin ibni sina nın yanına geldiği an a kadar ki olan kısmı sadece gerçek ibni sina yı anlatmış 😀 saçma bi kitaptan yapılan saçma bi film. hala avrupada ibni sinan nın kitaplarının okutulması ağırlarına gidiyor adilerin.

En-el Hak
5 yıl önce

Adamlar yapar anca burada kendi kendinize ağlarsınız…haydi geçmiş olsun

alp
5 yıl önce

Kunter sen bulunduğun cemiyetin herhalde en zeki üyesisin. Hele bir anlat bakalım bana Fantastik olunca noluyor? Yani Fantastik olunca senin geçmişini küçümsemesi, inancını ayaklar altına alması hoş görülür bir durum mu olmalı? İzah et şu üstün zekanla. Biz cahiliz kusurumuza bakma. Sana demek eleştiri ise eyvallah. Müslümanda eleştirilir problem değil. Ama sanat eleştriden te ideolojik bir kılıfa bürünürse ve bu belli bir zumrenin çıkarı uğruna öteki zumreyi küçümseyip,aşağılık bir boyuta sokmaya çalışırsa o sanat olmaz. O olsa olsa ŞARLATANLIK olur. Soytarılık,düzembazlık kısacası ŞEYTANLIK olur. Velhasız bu isterse ANİMASYON olsun. İnsanlar filmin verdiği mesaja bakar. Sen belki buna Fantastik olarak bakıp… Read more »

alper tunga
Reply to  alp
5 yıl önce

Film üç dine birden giydirmiş. Sadece müslümanlara değil. Filmde asıl mesele İbni Sina’nın basitleştirilmesi. Ayrıca Selçuklulara haksızlık var. AMA çok daha önemli bir mesele var o da şu; İbni Sina zaten bizim toplumumuzda sapık fikirli diye bilinir yani sevilmez imanı sorgulanır.Ayrıca modern çağda masal kıvamında bir film yapıp İbni Sina gibi devleri tüm dünyaya tekrar hatırlatacak bir film yapmaktan yoksun toplumların birde tepki göstermesi , filmdeki mollaların din elden gidiyor tepkisine benziyor. Var VALLAHİ var, toplumda hala tıp bilimine karşı olan hatta biraz zorlasan bilime toptan karşı olan düşünceler var. ahlaksızlık, zulüm kabul edilemez ama din adına yobazlığıda yutmayacağız.

cimcime
Reply to  alp
5 yıl önce

sen filmde anlatılan yobaz mollaların torunu musun alp? çok benziyorsun da..

kunter
5 yıl önce

admin kardeş film türünden tarihi çıkartıp fantastik yazarsan güzel olur bazıları tarih belgeseli izlediğini sanıp filmin gerçekleri yansıtmadığını düşünmüş.

gerçek
Reply to  kunter
5 yıl önce

ula afrikada fafari bekeseli deyilki bu bir insanlık tarihi çarpıtmak

cem
5 yıl önce

BU FİLm konusu müslumanları selcukluları kötülemiş kaddar barbarca tanıtmış, hiristiyan birini yüceltmiş onu üstün tutmuş hayatımda bu kadar din mesheplerini yalnş tanıtan film gömedim aklınız arsa izlemeyin… yapımcıya sövdüm o derece !!!

oksidantist
5 yıl önce

bu film için sayfalarca yorum yapılabilir ama uzatmıyıcam film tek kelimeyle SAÇMALIK tarih tamamen çarpıtılmış gerçeklikle hiçbir alakası doğuluyu batılının gözünden anlatan batılıların oryantalist emellerine öncülük eden saçma sapan bir film derim buna.

tulpar
5 yıl önce

Konusu ve senaryosu itibariyle saçma bir film olmuş. İbni Sina’yı tanımasak yutturacaklar. Güya bütün sırları ingiliz veletten kapıyo ibni sina :))))

30
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x