BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Türkler Çıldırmış Olmalı: Görev Afrika 2009 Türkiye, Güney Afrika / Yerli Filmler-

Yerli Puanı: 6.1/10 Tür: Komedi, Macera, Aile Yönetmen: Murat Aslan Müzik:Cem Erman Süre:1 saat 40 dk Oyuncular: Peker Açıkalın, Tuba Ünsal, Erdal Tosun, Kadir Çöpdemir, Zeynep Beşerler

Türkiye'nin zengin iş adamlarından birisi karısı ve kızıyla dünya turuna çıkar, fakat Afrika kıyılarında Somalili korsanlarca esir alınırlar. Korsanların başında bulunan kişi (Erdal Tosun) Türkiye'de üniversite okumuş birisidir ve 200 milyon dolar fidye istemektedir. Vatandaşlarını kurtarmak adına harekete geçecek Türk hükümeti, eski, hükümlü bir albayı görevlendirecek ve onun emrine 6 kişilik bir hapishane kaçkını grup verecektir. Bu ekiptekiler, hapishaneden bu görev için şartlı tahliye edilmiş tiplerden oluşmaktadır. Sıkı bir askeri eğitim başlayacak ve Afrika topraklarına indiklerinde başlarına birbirinden ilginç olaylar gelecektir... Güney Afrika topraklarında çekilen ilk Türk yapımı sinema olan Türkler Çıldırmış Olmalı, oldukça eğlenceli ve izlenmeye değer bir film. Aile ile de izlenebilecek bir seviyede olan bu yapımı Vizyonfilmizle.Net olarak sizlere sunuyor ve iyi seyirler diyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
277 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Metto Von Totto
6 yıl önce

Bu kadar basit bir film arasan bulunmaz. Macera, aksiyon yok, duygu, hüzün yok. Komik desen hiç değil.

velali
7 yıl önce

Film bana göre 10 numara olmuş kaç kez izledim bilmiyorum müzik seçimide harika Diğer türk komedi filmleriyle kıyaslarsak bu çok güzel şöyleki ailece izlenilebicek içinde küfür olmayan yani küfür olmadan milleti güldüren bir film yapanlarada yayınlayanlarada teşekkürler

emirhan kalaycı
7 yıl önce

2. izlediğim en komik film siz bide salak korumayı izleyin ikisinede puanım 5

7 yıl önce

bence gerçketen keyifli bir filmdi izlenmeye değer emegi geçen herkesin eline sağlık tşk ederim.

orhan
7 yıl önce

Flim çok harika,izlediğim en iyi türk komedi flmi diyebilirim.Beğenmeyen arkadaşlar tabiki olabilir herkesin espri anlayışı farklı,ama espriyi anlamak aynı zamanda zeka işidir,işimdi tekrar izliycem dördüncü kez:)

7 yıl önce

Var olsun Türkler mende bir türk oğlu olduğum üçün yeni Azeri Türkü olduğum ücün soyum Türk soyundan geldiyi üçün fexr edirem yaşasin türkler varolsun Türkler sizlere eşq olsun

tayyar
7 yıl önce

gerçekdende mütiş film şiddetle izlenmesini tavsiye ederim

JAKİ
8 yıl önce

trk kurde karsı
herzaman

bahattin
8 yıl önce

gelmiş geçmiş en komik filim

ercan
8 yıl önce

türkler kürrtler kardeştir herkes bunu böyle bilsin lafım sadece pkk ya herkes haddini milsin

8 yıl önce

çok beğendim güzel

alfonzo günay
8 yıl önce

çok kalite ve çok güzel flm tek şeyde hata yapmslar ismail abi ölmese iyi olacaktı flmin sonu moralimi bozdu

kraljoker
8 yıl önce

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çpk sevdimmmmmmmmmmmmm kim yaptıysa sağolsun

kuzgun_i
8 yıl önce

güzeldi

ahmet
8 yıl önce

süper olmuş
devam filmi olur inş

8 yıl önce

son zamanlarda izledigim en komik film holivud filimlerini es gecer apis arasi degil harbi Anadolum insani espirileri, afrikada kutup ayisi, sapan espirisi gibi yapimciyi, tüm oyunculari ve siteye koyanlari tebrik ederim 2. defa izledim ve ilkinden eksiksiz güldüm, umarim devam filmini cekerler begenmeyenlerde scar movi 3852 izleyip usa filim piyasasina dolar kazandirsin ez cümle ne varsa Türk sinemasinda var durmak yok yola devam …

seyit dayar
8 yıl önce

azeri arkan dan konuştuğumuz yok burda bir filim var .ve buna çok önem verilmiş emem saygı açısın dan senim hoşuna gitmeye bilir malum herkezsenin gibi kıt değil

azeri
8 yıl önce

hicte mukemmel falan bi film degildi!! boktan bi filmdi!! komik desen komik degil aksiyon desen aksiyon deyil!! tam anlamiyla zaman kaybi!!! arkamdan konusan serefsizdir!!!

303
8 yıl önce

Film fena değil.Seyretmeye değer.Müzik filme çok yakışmış..

8 yıl önce

ÇEŞKE İSMAİL ÖLMESE MEMLEKETE GİTSE ÖLMESİNE ÜZÜLDÜÜM AMA REHİNEYİ HİÇ SEVMEDİM VERSEYDİ PARAYI KİMSE LÖLMÜCEKTİ

Yarasa :)
8 yıl önce

film tek kelimeyle mükemmeldi

8 yıl önce

kardeşlerim bu film kadar güzel bir film görmedim (Tabi eski türk filmleri gibi hariç) ben bu filmde en ç çok sevdiğim karakter yarasa lakaplı Timur Acar’dı. Dünyanın en komik filmi

derdo
8 yıl önce

tek kelimeyle süper kadir yine yaptı yapacağını:)

8 yıl önce

süper kardeşler atmaca ve rambo komik adamın götünü yılan nasıl yiyor

adem
8 yıl önce

güzel bir film devamının gelmesi güzel olurdu 😀

8 yıl önce

TÜRK KÜRT KARDEŞTİR AYNI TOPRAKLARDA YAŞIYORSAK BİRBİRİMİZİ SEVMEYE MECBURUZ YAŞASIN BARIŞ …!

ferhat
9 yıl önce

arkadaşlar biz hapistede olsak serbestte olsak kürt te olsak türkte olsak bu vatanın evlatlarıyız NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !

1 4 5 6
277
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x