BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Aşk Sana Benzer 2015 Türkiye / Yerli Film-

Ege'de bir balıkçı kasabasında ailesinden kalan restoranı işletmeye çalışan Ali, bir gün kasabaya gelen Deniz ile karşılaşır. Birbirlerine karşı büyük bir çekim hisseden Deniz ve Ali'nin aşkına dondurmacıdan manava kadar kasabanın pek çok sakini şahittir. Bu sıcak Ege kasabası, kendisi gibi bir aşka tanıklık ederken, Deniz'in geçmişinden gelenler onun ve aşkının peşini bırakmayacaktır.Fahriye Evcen ve Burak Özçivit in başrollerinde yer aldıkları, ortalamanın altında olan ve sıradan bir konuya sahip bu filmi sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
23 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
5 yıl önce

İdare eder arkadaşlar. İzlenir.

ESRA
5 yıl önce

Allah aşkına şu filmin ne anlattığını anlayan varmı?Herşey havada kalmış sonu nereye bağlandı nasıl bir saçmalıktı anlayamadım.Bu filmin senaristi umarım bir daha senaryo yazmaz.Konusu kötü olsa en azından denemiş diyeceğim,ortada konu bile yok mal mal işler.Valla yerli sinemaya laf etmeyeyim diyorum ama yok bizimkiler film yapmasın çok rica edicem…

mely
5 yıl önce

filmi resmen ileri ala ala izledim.. Bildigin kandiriyorlar bizi. Bide bu salak seye okadar teaser , fragman falan cekmisler .. ahahaha ay sinirden kahkaha attim film bitince. Sanat mi simdi bu. TIRTIN TIRTI.

derin
5 yıl önce

Bu filmi sinemada izleme şansızlığını yaşamış biri olarak şunu söylüyorum ki tam anlamıyla berbat bir film oyunculuk sıfır , senaryo sıfır sadece mekan güzel son berbat .Emeğe saygım sonsuz ama bunların ki emekten daha çok hadi film çekelim ikimizde iyi tipleriz para kazanalım da gerisi boş.bende fragmanları görünce süper bi aşk filmi geliyor dedim sonuç hüsran

5 yıl önce

yorumları okudum izlemiyeceğim

Jale
5 yıl önce

sıradan bir film.evim sensin cok guzeldi

gül
5 yıl önce

hiç yorum yapmam ilk defa yapıyorum beklenti ile izledim hayal kırıklığı yaşadım.iyiki sinemada falan gitmemişim fahriye ve burak güzel ikili ama olmamış.senaryo sıfır.sadece filmin çekildiği yer çok güzel.

head
5 yıl önce

GALA-REKLAM-GİŞE…BAŞKA Bİ ..K YOK..BİDE BUNLAR sanat-çı

ışıl
5 yıl önce

Neden yaşamıyorlar rol kesiyorlar. Oyunculuk,senaryo sıfır.. ilk on dakikayı zor sabrettim

SineMania
5 yıl önce

– Aşk sana benzer – Hııı çok çok asıl sana benzer !
Repliğiyle daha renkli bi hale gelebilecek tatsız tuzsuz bi film

5 yıl önce

Bu filmi basın fazla şişirmiş. Egenin güzellekleri yanında film güzel ve sıcak bir ortamda devam ederken finale doğru film kaydti final hayal kırıklığı. basit ve yavan

aylin
5 yıl önce

herkes film hakkında kötü yorum yapmış. ben şahsen çok beğendim. insanın içi sızlıyor bence izlemelisiniz

nikiforov
5 yıl önce

kötü yorum için ilk defa yorum inanın. kardeşim elinde oyuncu var , imkan var. daha ne istiyorsun düzgün bir senaryo yazsana . kurgu berbat film çok hızlı giriyor karekterleri düzgün tanıtmıyor bile . senaryoda bir sürü boşluk , anlaşılmazlık . resimler güzel, güzelde gerisi boş. kızla erkeği görmek isteyen izlesin bir şey beklemeyin.

aslı
5 yıl önce

bu kadar kötü senaryo ve film olamaz. Boş zamanınız çoksa bile izlemeye değmeyecek bir film.
Berbat.
İğrenç ötesi…

Kenan Bezgin
5 yıl önce

Bu rezil filme birde kaç kere gala gecesi yaptılar bir reklam, bir promasyon sonuç koca bir sıfır.İnsanları sinemaya çekip paralarını almaktan başka bir sanat değil bunu çok güzel başardılar.İzlemeyin demiyorum izleyinde bizleri nasıl kandırdıklarını görün,sinema filmi yaptık diye.Özçivit zekariyaköyde villayı kurtardı bile işte

Blueanemon
5 yıl önce

Ortada harcanmış bir emek olduğu için acımasız eleştiri yapmak istemiyorum.Fakat filmin konusu,kadroyu harcamış.Görsel güzelliğin haricinde çok durağan bir film..

Esra
5 yıl önce

Ne acayip ”bir şeydi” bu ya . Resmen hadi amatörce bişiler çekelimde hatıra kalsın bakar bakar güleriz iki de türkü söledik mi tamamdır olmuş. ”Boş vakit ”bile boşa gitti 😛

5 yıl önce

Film mi 😀
Film falan yoktu , acaip bir şey…

Gamze
5 yıl önce

Fahrive Evcen sevgilisi olan adamlarla film çekmeyi huy edinmiş ve bu film en kötü olanıydı. Büyük beklentiyle ve güzel olacağına emin olarak sinemada izledim filmi ve tam bir hayal kırıklığı. Senaryo berbattı, film komedi mi fantastik film mi bilemedim. Filmin sonunda kahkaha attım diyebilirim.

vanillasky
5 yıl önce

mehmet ake kardesım bu filme super dedıgıne gore senın ıcın kotu olan fılmlerı merak edıyorum

mehmet ake
5 yıl önce

süper bir film

Kamran
5 yıl önce

Filmde guzel olan tek sey oyuncu kadrosu, ha birde mekan cok guzel, bayildim, neresi oldugunu bilemedim ama …. Senaryo sifir, yapmacilik yuz .. bildigin harcanan paraya yazik o turden bir film olmus.. bu kadar da reklamini yaptilar, teaser falan cikardilar .. Bos zamaniniz varsa bile izlemeyin o kadar dandik ..

Aygul
5 yıl önce

Cok kotu, hatta kotuden de kotu bir film, harcanan paraya yazik, sadece Deniz, koy cok guzeldi…

23
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x