BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

Aksiyon, Fantastik, Macera

Görünmez Güç - Opapatika - 2007 - Türkçe Dublaj

opapatika denen şey kişiye özellik katan önemli bir güç demektir. eğer bu güce sahip iseniz toprağın altına girene kadar bu gücün keyfini çıkarabilirsiniz. bu özel güce sahip 5 kişi ve farklı güçlerinide bir araya katarak birleşirler. 2007 yılı vizyon filmi olan opapatika izleyiciden büyük alkış almıştır. tayland yapımı olan bu film Thanakorn Pongsuwan tarafından yönetilmiştir.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
28 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
series
6 yıl önce

sa admin kardeşim filmlere putlocker seçenegi eklersen seviniriz işyerinde sadece o seçenek çalışmakta tşk ederim çok güzel bi site …

8 yıl önce

Bence Gzuel Fılm Iyı SanaYo Su Var Izlen Mye Deger :d

miraç miro
8 yıl önce

begendim ailece

bruskys
8 yıl önce

yaw filmi indirdim sonra yorumlara bakıyım dedim.
yarım saat inmesını bekledgme pişman oldum izlemicem 🙁

8 yıl önce

izlemekten soğudum

vestel
8 yıl önce

bence güzel bi film sürükleyici o yüzden son 15 dakikaya sürüklendim baska tarafları izlemey e fgererk yok:)

Apeq
9 yıl önce

yorumlara baktım ve izlemekten vaz geçtim :)Tşkler Arkadslar

sefa
9 yıl önce

gereksiz bir film.

barkın
9 yıl önce

izlemekten vazgectim…

oktay
9 yıl önce

bu kadar saçma bir film daha önce seyretmemiştim

forever
9 yıl önce

konu sıkıntısı var filmde heralde sıkıcı psikolojik bilim kurgu aksiyon seven varsa izleyebilir ama size bile sıkıcı :::….

evren-1
10 yıl önce

aksiyon sahneleri iyi ama aşırı sıkıcı bence

10 yıl önce

bencede abdulcebbar arkadaş haklı?

10 yıl önce

filmleri izleyip yorum yapmak bence iyi kimi arkadaşlar.kızıyor ama herkesin kendi düşüncesini söylemesi iyi ben konusuna baktıktan sonra yorumlara bakarıp çoğunluğu tavsiye etmişse izlerim bence kızanlar boşuna kızıyor.

10 yıl önce

admin efendi ses geliomu film calısmıo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo,

ferhat
10 yıl önce

filim açılmıyo boşa zaman kaybetmeyinnn

yıldız
10 yıl önce

acılmayan bi film yine koymayın bizim zamanımızı calıyorsunuz

güray
10 yıl önce

buyur izle efe kardeş ! bodoslama dalma die herkes yorum yazıyo zaten .. ben izledim harbidende 5 para etmez film ..

efe
10 yıl önce

Madem beş para etmez araştırmadan izlemeyin alla alla . . !
sonra suçlu filmi çekenler buraya koyanlar oluyor . .
iyisini çekinde hep beraber izleyek . .
Ben izlemedim ama izleyecek olursam bodoslama dalmam izlemeye . . Madem konusu ilgimi çeker, yada efektleri iyidir . imdb den puanı iyi almıştır, bakarız o zaman . .

10 yıl önce

beş para etmez bir flim olmuş.boşa vakit harcamayın gidin cizgi flim izleyin daha iyi

10 yıl önce

10 üzerinden not versem bu inanın 1 olurdu izlemeye deymez de dıyemem sizde izleyın kendı notunuzu verın herkez’e iyi seyirler

10 yıl önce

Film yenilenmiş ve sorunsuz halde yüklenmiş tşk

okan
10 yıl önce

admin efediiii nerdesin hizmetten bahsediyon ama filmmm açılmıyooo haberin olsunnn :)))

aslan
10 yıl önce

yaw açılmadı. Merak ettim nette bulamadım.

suat aksoy
10 yıl önce

Açılmadı.

10 yıl önce

flim aculmuyor izleyemedim

MutluAy
10 yıl önce

Bolca boş zamanınız varsa izleyin

28
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x