Zen 2009 Film izle | VizyonFilmizle.tv | Film izle, Full HD Film izle, Altyazılı Film izle, Türkçe Dublaj Filmler, Vizyondaki Filmleri izle
BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Zen 2009 Japonya / Türkçe Altyazılı-

23 yaşında keşiş olup 1223 yılında gerçek ustasını bulmak için Çin'e giden Dogen, Zen hocası Ju-ching'den ders alır. Eğitimi tamamlanınca Zen ibadetini Japon toplumu içinde yaymaya çalışır. Ama geleneklerine bağlı Japonlar için bu yeni Budizm anlayışını kabul etmek kolay olmaz ve az sayıda takipçisi ile zor günler yaşar. Oturarak yapılan bir meditasyon türü olan Zen, başka hiçbir şey yapılmayan ve tamamen odaklanıldığında aydınlanmanın gerçekleştiği söylenen bir meditasyon türüdür. Bununla ilgili olarak çekilen biyografi filmini sizlerle paylaşıyor; yorumlarınızı bekliyoruz. (FİLMİ ÖNEREN VE ÇEVİREN İZLEYİCİMİZ: FÜGEN ATASOY)

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
14 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
cem
4 yıl önce

teşekkür ediyorum…

4 yıl önce

Bu filmi yayınlayan ve çevirisini hazırlayan , emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Sevgi ve ışıkla kalın.

berk
5 yıl önce

çok güzel bir film çarpıldım… emeklerinize teşekkür…

ces
5 yıl önce

tamamını izlerseniz rahiplerin sabrına sahip oluyosunuz o yönden güzel. normal bi filmdi kişiye göre değişir ama izlemesem de çok şey kaybetmezmişim 🙂

5 yıl önce

Ben hiç beğenmedim çünkü Zen felsefesini duygusunu çok okudum, zen meditasyon sınıflarına katıldım vs. Ancak kitabi dinlerden hiçbir farkı olmayan bir inanış bu filme göre belki de öyledir süslenmemiş haliyle ve günümüz yorumları olmadan… Ben islamın dahi bu uzakdoğu inanışlarından türediğine inanıyorum zaten 🙂 Bazı yerlerde de faydalanımcılık, kitabına uydurmacılık lafazanlık vs. gördüm yani Zen felsefesi değil de yönetmenin gözünden zen rahiplerinin tarihine bir bakış. Büyük ihtimal gerçektir de bu durumlar ancak yobazlık da var ayrıca yobazlık her yerde yobazlık….Zen rahipleri arasında da dile getirilmeyen bir hiyerarşi var … Ben iyi yönlerini aldım zihnime Zen inancının ki o da her… Read more »

edeko
Reply to  Zennube
5 yıl önce

uzakdoğu çok tanrılı dinler de dahil tüm dinlerde neredeyse, kurban adamak, oruç tutmak,zikir gibi ritüeller veya inadetler var. bu da zaten en baştan beri hepsinin aslında tek bir kaynaktan beslendiğine işaret, belki ispat ediyor.

Volkan
5 yıl önce

Cenabı Allah celle celali böyle hak erenlerin yokluğunu vermesin bunların yüzü suyu hürmetine ettikleri duaların aşkına bu dünya dönüyor…Ne diyor Zen, yöneticinin kalbinde huzur yoksa ülkesinde barış olmaz…çok güzel film ben beğendim emeği geçenlere Teşekkürler…Zaten Fügen hanımın önerdikleri düşünmeden izlenir

Tozmik
5 yıl önce

Japon Sinemasından bir Başyapıt…Fügen Hanım’dan beklediğimiz böle filmler işte.Kafa yormayan dingin filmleri her zaman sevmişimdir. Gerçek bir hikaye… Dharm (2007) çeviriside bu yönde düşünülebilir.Hintlilerde bu konuda iyidir.
aslında bir daha bu rumuzla yorum yapmama kararı almıştım ama bu tavsiye filmi için istisna olarak yaptım.bir daha yorum yapmıyacağım.çünkü dini filmlere karşı bir tavrınız vardı bunu çevirdiğinizi görünce sölemek istedim.Çeviri için Teşekkürler.

emre
Reply to  Tozmik
5 yıl önce

yani şunu söylemek istiyorum.söylediğiniz şey çok hassas bir konu ve ne söylemek istediğinizi daha açıklayıcı yazmazsanız bu bazıları için site hakkında çok olumsuz ve ağır bir itham olabilir.sizden daha açıklayıcı olmanızı bekliyorum çok hassas bir konuda siteyi suçlayan bir kaç kelime yazıp köşeye çekilmek hiç doğru bir davranış değil.ha eğer bunu kasdetmediyseniz kelimeleri yanlış kullanmışsınızdır ve doğrusunu yazın yok eğer bunu kasdettiyseniz daha açık olun

Tozmik
Reply to  emre
5 yıl önce

Fügen Hanımla bizim aramızda olan bişi.Din ağırlıklı filmlerin çevrilmesinin zor olmasıyla ilgili.tavır olarak kastettiğim din değil çevirinin zorluğu anlamında.bazı kelimelerin türkçeye çevrilmesi için araştırmak gerekiyor.dini kelimeleri tercüme etmek çok zaman alıyor.o yüzden çevrilmiyorlar.bunu kastettim.bu film bu açıdan istisna olmuş tabi.ama mesela Dharm isimli tavsiye ettiğim film o türden film olabilir.yani çevrilmesi zor olanlardan.emin değilim.

suntor
Reply to  Tozmik
5 yıl önce

Siteden soğuttun insanı arkadaş. Ne zamandır o gıcık olduğumuz ismini sağda solda bir yerde görürürüz diye siteye girmiyoruz. Bir sürü tanıdığım insan da girmiyor senin yüzünden. Ne negatif ne itici bi şeysin sen böyle bir bilsen. Girdik yine çıktın ortaya. İstisna yapmışmış da bilmem ne… Başımıza filimci kesildin.

emre
Reply to  Tozmik
5 yıl önce

cevabın için teşekkürler bu arada seni yakından takip ediyoruz yorumların bizim için önemli

emre
Reply to  Tozmik
5 yıl önce

dini filmlere karşı değişen tavır konusunda biraz daha açıklayıcı olabilirmisiniz eğer bir sıkıntı varsa bende bilmek isterim

reyhan satir
5 yıl önce

ders gibi izlenip ,üstünde kafa yorularak bir film zen e ilgisi olanlar için derin bir film teekkürler

14
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x