BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.

Karate Kid 2010 izle

Puanla:
0 / 10

-The Karate Kid 2010 ABD,Çin / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 5.8/10 Tür:Aile, Aksiyon, Dram, Spor Yönetmen: Harald Zwart Müzik: Atli Örvarsson Süre:2 saat 20 dk Gösterim Tarihi: 27 Ağustos 2010 Oyuncular: Jackie Chan, Jaden Smith, Taraji P. Henson, Rongguang Yu

Dre Parker 12 yaşında bir çocuktur, ailesinin zorunlu göçü nedeniyle Amerika'dan Çin'e taşınmak zorunda kalırlar. Burada yazıldığı okulda aşık olduğu kız ile ilgilenen Dre, aynı zamanda okulun karate şampiyonu olan Chang ile de uğraşmak zorunda kalır. Kendisini sıkıştıran bu çocuğa karşı elinden bir şey gelmeyen Dre, Kung Fu ustası olan Mr. Han ile tanışır. Ondan karate dersleri almak istemektedir fakat Mr. Han, herşeyden önce bu sporun şiddet amaçlı kullanılmaması gerektiğini söyleyerek eğitime başlar.Yıllar öncesinin ünlü ve defalarca televizyonlarda yayınlanan filmi ola Karate Kid serisinin günümüz teknolojisi ve ekipmanlarıyla çekilen 2010 versiyonunu sizlere sunuyoruz. Jackie Chan'in başrolde oynadığı ve ailece izlenebilecek bir yapım olan Karate Kid için sizlerin de yorumlarınızı bekliyor ve iyi seyirler diyoruz.NOT: Filmdeki Sorunlar Giderilerek Kaliteli Görüntü İle Tekrar Eklenmiştir.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

HAK SAHİBİ FİRMADAN GELEN TALEP DOĞRULTUSUNDA FİLM, SİTEMİZDEN KALDIRILMIŞTIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
107 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
alt yazılı değil ama
7 yıl önce

alt yazılı olarak verdiğiniz linkte de türkçe dublajlı çıkıyor ilgilenirmisiniz acaba bu konuyla

Film delisi
8 yıl önce

Lütfen..
ADMİN: FİLM YENİLENMİŞTİR.

Film delisi
8 yıl önce

bu filmin premium olmyanını da koyarsanız çok sevinirim. Teşekkürler.

9 yıl önce

çk güzel bir filim ins karate kid 2 de çıkar emegi geceninsanlara tesekkür ederim

admin abiniz
9 yıl önce

FİLM SUPER OLMUŞ AMA BİR SORUN VAR O DA FİLMİN
YAVAŞ DOLMASI

ewras
9 yıl önce

cok guzel bi film

9 yıl önce

çok güzel bir filim Jaden Smith babası Will Smith din yolunda gidiyor bu yaşda bu kabiliyet çok güzel Jackie Chan zaten ayrı bir efsane filim gercekden izlenmeye deyer keyifli hoş bi okadarda güzel filim

9 yıl önce

Çok güzel muhteşemmm aferin bebeee

leman
9 yıl önce

harika çok beğendim başarılı bir film

utku
9 yıl önce

gururdan ağlayası geliyo insanın ya… 🙂

cans
9 yıl önce

adam süper oynamış çok çok iyi oynamış jaden da gerçekten iyi.

Kadir
9 yıl önce

Film herşeyiyle çok güzel sonunda birşey eksik Jackie Chan keşke sonunda diğer adamı pataklasaydı oda güzel olurdu……

Okan Emanet
9 yıl önce

Ben ilk defa bir film hakkında yorum yazıyorum. Olağan üstü bir film olmuş gerçekten. Asıl verilmesi gereken mesajı filmin sonundaki şarkı vermiş zaten. Never say never (asla asla deme) bu felsefeyi edinmek hiçte kolay değil… emeği geçenlere çok teşekkür ederim

egeli
9 yıl önce

Mükemmel bir filmdi.. herkez izlesin tavsiye ediyorum

rasim
9 yıl önce

çok güzel

bünyamin
9 yıl önce

çok güzel herkese tavsiye ederim

selamsız
9 yıl önce

film çok güzeldi herkese tavsiye ederim

deryaaa
9 yıl önce

cokkk begendim sportmanlık kazandııı yuppii emeginize saglık tsklerr siteniz cok güzell…

sülocan
9 yıl önce

mükemmel!.. 🙂

sinan
9 yıl önce

olay bu saol admin

9 yıl önce

hersey hos gzel de part 7 acılmıo ya

Ayşş
9 yıl önce

mükemmelll işteee buuu :)))

baki
9 yıl önce

çok süper bi filim di son sahne çok güzel di
çocuk mütişti

9 yıl önce

manyak bır fılm superdııı …..

dellyss
9 yıl önce

arkadaşlar film her yünüyle muhteşimdi izlemenizi şidetle tavsiye ediyorum tabi aradaki ince mesajları kaçırmayın herkes için geçerlidir

erkan
9 yıl önce

filmi beğenmek bir yana , filmde verilen mesajlarda güzeldi , normalde pek film izlemem çoğunca biçok filmin ilk bölümünü seyredip kapatmşımdır ama bu film iyiydi tavsiye ederm

9 yıl önce

izleyemiyoruz play cıkmıyo?

Yasin
9 yıl önce

Tek Kelimeyle MüKemmelidi 🙂

oktay
9 yıl önce

harika admine teşekkürler

aziz
9 yıl önce

bencede güzel bi filmdi
Jaden Smith cok güzel oynadi tabiki burda Jackie Chan’i unutmamak lazim oda cok güzel oynadi.
bence arkadaslar kacirmayin bu film ben özellikle son sahnesini begendim.
bu arada paylasm icin tesekkürler!!!

Koray ŞEN
9 yıl önce

Bence bu flim bu çocuk için dönüm noktası olmuş. Babasının izinden giden bu genç kardeşimize başarılar dilemekten ve daha fazla projelerle karşımızda görmeyi istemekten başka şansımız olmamalı. Bravo güzel bir yapıt..İzlenmeli…

ömer
9 yıl önce

tanıdık bir tema.ama işlenişi mükemmel.hayatta ve insana değer katan birçok ders var.
sunan arkadaşların ellerine sağlık…

ferro
9 yıl önce

süperrrrrrrrrrrrr tşkler adminim

edizhan moralar
9 yıl önce

çeviri ekibine binlercekere teşekkür harika bir iş çıkarmışlar ve böyle bir filmi izlememizde katkısı geçen herkeze teşekkürler

ahmet
9 yıl önce

çok hoş bi film izlemeye değer. jaden smith in ilk filmi müthişti bu da güzel olmuş. konu eskisiyle çok benzeşiyo aynısı hatta ama güzel olmuş

emrecan
9 yıl önce

güzel film emeğinize sağlık

selin
9 yıl önce

film gerçekten çok gzl di Jackie Chan gerçekten iyi bir öğretmen tabi burda Jaden smith i de unutmamak gerekiyor gerçekten çok gzl bi film emeği geçen herkese teşekkürler bu arada filmi alt yazılı yapıp orjinal sesiyle izlettirdiğiniz için teşekkürler

amon
9 yıl önce

herkesin çok beyendiği bir film olmuş ve nitekim en beğendiği sahne de Jaden Smith’in son vuruşu olmuş..
not:çocuğa o vuruşu Jackie Chan’in öğretmediği belirtmek isterim,bunu da yüzünde ki ifadeye bakıp anlayabilirsiniz

9 yıl önce

sperdi bea

Hayrullah
9 yıl önce

Bu film kesinlikle 5.8’den fazlasını hak ediyor. İzlemelisiniz.

Tugay
9 yıl önce

cok güzeldi bayıldım

batu baycan
9 yıl önce

HARİKA TEŞEKKÜRLER

el classico
9 yıl önce

ya bukadar saçma film olurmu o cocuklar senelerini veriyolar bu kıcı kırık zenci 1-2 ayda kung fu öğreniyor bide herkesi yeniyor hemde sakat sakat hadi oradan hadi su yönden baksan adam isin derinligi asil kung fu ögretti desen 1-2 ayda kapmasi zor hadi 4 ay olsun saçma zaten daha filmin ortalarinda belliydi böle bitecegi

Muhteşem
9 yıl önce

Açıkçası güzel dersler alınabilicek bir film . Çocuğum son haraketi bilindik karate kid in yaptığı mı olucak diye bekledim ama daha güzel bir hareket geldi . Jackie Chan in hakkını yememek lazım . İyi bir öğretmen ve arkadaş oldu.

Emeği geçen bütün arkadaşlara en içten teşekkürlerimi iletirim. Siz oldukça biz de kaliteli film izleyebiliyoruz .

Mertjan
9 yıl önce

anlıyorum admin.
Sakinleşince hak verdim yaptığına.
Hata ettik evet.
Yeniden yazıyorum:
Film gerçekten çok hoş.
Her yerini keyifle izliyorsun.
İyi zaman geçirdik.
Herkese izlemesini tavsiye ediyorum.

Alt yazılı dolayısıyla orjinal sesiyle bizlere filmi izleme fırsatı verdiği için de admine çok teşekkürler ediyorum.
Jackie Chan ve Jaden Smith çok başarılılar.
On numara bi film.
Teşekkürler.

fenerli
9 yıl önce

emegı gecenlere tesekkur..mutlaka aılıcek ızlenmesı gereken bı fılm…

enes
9 yıl önce

arkadaşlar karetekid filmine yeni boyut kazanrırdı bu film hele çöpstik sahnesi bitirdi beni tam sineği yakaldı dedim ne güzel yaptı ona gerçekten harika bir filmdi bu siteyede emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum

mertjan
9 yıl önce

süperdi valla süper ötesi herkese tavsiyem izleyin görüntü süper ama türkçe dublaj olsaydı daha iyi olurdu

cenan
9 yıl önce

unlu birinin cocugu oldugu belli ztn tipinden artist artist hereketleri var veledin

107
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x