BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.

After Life izle

Puanla:
0 / 10

-After.Life 2009 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.7/10 Tür: Dram, Gerilim, Gizem, Psikolojik Yönetmen: Agnieszka Wojtowicz-vosloo Müzik: Paul Haslinger Süre: 1sa 44dk Oyuncular: Liam Neeson, Justin Long, Christina Ricci, Chandler Canterbury, Alfred Molina

Anna Taylor (Ricci) ölümle yaşam arasında kalmış olan ve zaman zaman gerilim dolu ilginç anlar yaşayan bir kadındır. Sevgilisi ile iyi gitmeyen ilişkilerinden sonra bu durum kendisini daha çok rahatsız etmeye başlar. Eliot Deacon (Neeson) ise, ölüleri diriltme yeteneğine sahip, gizemli bir cenaze kaldırıcısıdır.. Hayatın anlamını farklı bir pencereden anlatan ve izleyenler tarafından oldukça beğenilen bu yapımı Vizyonfilmizle.Net olarak sizlere sunuyoruz. Film için yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler.NOT: Bu filmi TÜRKÇE DUBLAJLI izlemek isterseniz BURAYA TIKLAYIN.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

68
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

67 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
64 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
juix

filme iyi diyemem ancak uyku kaçırmaya iyi geldini söyleye bilirim otel filmindeki gibi bir son olsaydı iyi olurdu sadece sonu saçma olmuş filmde bir ruh hastası insanları diri diri gömüyor

efekan

muhteşem bir filmdi kötü diyen arkadaşların film anlayışı sanırım yok.. hayata bakış açınızı değiştirecek nitelikte 100 üzerinden 99 verdim

aşkadamı

bence anlamlı ve güzeldi anlayana teşekkürler adminim…

trust me

gercekten izlenmesi gereken bir film hayatınızın değerini anlayacagınız mukkemmel bir film

abdullah

çok kötü bir film.hayatı kaliteli yaşamazsanız. bir adam ve yetiştirdiği çocuk çırak sizi öldürür gibi saçma bir konusu var.

gürkan açık

ben 23 yasındayım bu zamana kadar bir çok film izledim ama hayatımda bu kadar sacma bu kadar anlamsız bir film daha izlemedim.İzleyipte güzel diyen arkadaslara hayatınızda ilk defa mı bir film izlediniz bu filme nasıl güzel dersiniz inanın hala düşünüyorum izliycek arkadaslara kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum.Zaman kaybından bişey olmaz byy.

Emre

Tam bir bunalım filmi. Depresif tarzdan hoşlananlar daha da daralmak istiyorlarsa izleyebilirler.

süpper dii !!!! tek kelime izleyinn vaktinizi harcadığınıza kesinlikle deyicek !!!!! (DİKKAT İZLEMEDEN OKUMAYIN) bnce kesinlikle mezarcı amca katill kesinn olarakk ve daha yenii seyrettimm filmii çoook üzgünümmm çünküü sonuu kötüü bitiyoo ve jack ide kendinee benzettii en sonunndaa yaa öff !!!

abdurrahman

film gerçekten güzeldi ama sonu biraz garip bitti cenazeci abi katil mi yoksa değil mi tam anlayadım bence piskopatın teki kimseyi ölüme hazırladığı filan yok zaten filmin son sahnesinde ..FİLMİ ANLATMAYINIZ (ADMİN)

Fatih antalya

film güzeldi gercekten ..bi bok anlamadım aq

Bülent

Film güzel fakat millet yorum yerine filmi anlatmış.Yorum yapmayı bilmiyorsanız burda filmi anlatmayın bari…

bilal

film cok guzeldi herkezin bakmasi lqzim 🙂

bukavilya

merhaba admin,
önceden izleyebiliyordum filmleri ancak şimdi çoğu zaman 3-4 dk sonra takılıyor ve film başa dönüyor..yani sadece 3-4 dk lık kısmı izlenebiliyor…anlayamadım 🙁 yardımcı olur musunuz lütfen…
teşekkürler

sinemania

Dikkat izlemeden okumayın arkadaşlar (SPOILER)!!!!

Arkadaşlar ben cenazeci abimizin katil olduğunu düşünmeyenlerdenim. Filmin başında eşim beyaz gülleri çok severdi sahnesine dikkat çekerim adam zaten ölmüştü (çok yaşlı ) Ayrıca eğer ölmemiş olsalar adam trafik kazasından sonra nasıl mezarlığa gidiyo !!! Tamamen ruhani bişey . Cenazeci arkadaş ise onları diğer tarafa hazırlıyor. Bazı arkadaşların dediği gibi ölümü kimse çabuk kabul etmio..

dilan

filmi yarısına kadar izleyebildim cokda guzeldı anck part 2 çalısmıyo.ayrıca hep donuyo.google chrome kullanıyorum.cogu fılm donuyo ızleyemıyorum.sayın admın ılgılenırsenız sevınırım.

rest

çok güzel bir filmdi. filmin devamı çekilebilir.

güngör

tugce senin yüzünden filmi izlemiyodum nerdeyse film hakkında yorum yap filmi anlatma bi daha

x