BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Üçkağıtçılar / Matchstick Men 2003 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ-

IMDB Puanı: 7.4/10 Tür: Komedi, Dram, Suç, Gerilim Yönetmen: Ridley Scott Müzik: Hans Zimmer, Geoff Zanelli Süre:1 saat 54 dk Oyuncular: Nicolas Cage, Alison Lohman, Sam Rockwell, Sheila Kelley, Beth Grant

Meet Roy ve Frank, küçük çapta işler yapan iki dolandırıcıdır. Çeşitli suçlardan sabıkalı bu ikili su arıtma sistemleri pazarlamakta ve sattıkları bir ürünü tekrar üstüste 10 defa daha, çeşitli ödüller vaat ederek satabilmektedir.. Roy, günlük yaşamı da pek iyi gitmeyen birisidir ve obsesif-kompülsif ruhsal bozuklukları vardır. Özel yaşamına da etki eden bu rahatsızlığı ilişkilerine de yansıyacaktır ve tedavi süreciyle birlikte, dolandırıcılık meslekleri de devam edecektir... Nicolas Cage ve Sam Rockwell'in başrollerini paylaştığı; eğlendirici ve sürükleyici olduğu kadar kimi yerlerinde de gerilim yaşatan bir yapım olan Üçkağıtçılar filmini size Türkçe Dublajlı sunuyoruz. Filmi izledikten sonra yorumlarınızı bekliyor ve hoş vakit geçirmenizi umuyoruz..

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

FİLMİ İZLEMEK İÇİN part1,part2,VK,Putlocker vb YAZAN YERLERE TIKLAYIN.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

36
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

33 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
34 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
babasonicos

ya sızı anlıyamıyorum şuraya yorumları okumak için gırıyorum kı herkez yorumları okumak ıcın asagı ınıyor ama bu admıne bole adam gıbı ıs yap su sole bu boyle gıbı hıtamda bulunmak ne kadar saçma ! zaten enınde sonunda duzeltılır bınlerce fılm var elbette zamanla fılmlerde sorun olucaktır bu kadar guzel bır sıtede yazmak olsun dıe yazmak ne kadar boş illaha hemenmı ızlencek fılm olmadı yaz adını baska bır yerde ızle admınede rıca et duzeltırmısnız dıe olsun bıtsın..

ufuk

süper film tavsiye ederim izlenir bir film

Kazım

Lınkler Patlamıs …

CEVAP: DÜZELTİLDİ, TEŞEKKÜRLER.

redbull71

güzel filim tşk admin………

sadettin

nicolas cage tüm filmleri güzel ama bu daha bi güzel olmuş…………… admin sonsuz teşekürler sana

volkan

:)))) haydan gelen hesabı filmin sonu mütiş harika..

EMIRDAĞLI

Thanks for that movie. İ think that was the bestone i watched..

medusa01

Teşekkürler film için.Emeğiniz için sağolun.Ayrıca Erhan
adlı kişinin yakışıksız üslubunu ben de eleştiriyorum.Emeğe saygı lütfen.

damperli kamyon

güzel flim !!!!!!!!!!!

ilker parlak

harika film

legro

evet. maalesef 3 ve 4. partlar yarıda kesiliyor.
mozilla fire fox kullanıyorum ben de.
çözümü yok mu acaba?
teşekürler.

oknlksy

admine teşekkürler sorunsuz izledim.. tek sorun film biraz sıradan

Harika bir zaman geçirmek isteyen bu filmi izlesin derim.

fahriye

mutlaka izlenmesi gereken bir film
harika
bayıldım
süper olmuş

ertürk

harika . çok eğlenceli bi filmdi . tavsiye ederim . kesinlikle boş abd yapımı bişey değil . bu siteyi gerçekten çok seviyorum . herkes arada bir şu reklamlara tıklasın da . emek harcayanlar biraz para kazansın arkadaslar

aynen hangi filmi aCIYOSAM YARIM YAPIYOSanız tam yapın şu işi

chicko

Erhan biraz sert çıkışmış admin.Ama ben de aynı konudan şikayetçiyim.Google Chrome kullanıyorum ama
partlar kısa bi müddet sonra kesiliyo.Ve tekrar söylüyorum Google Chrome kullanıyorum.

selcuk

çok keyifli bi film.. sonunda şok oldum =) elinize sağlık..

bykesh

kesınlıkle guzel bır fılm izlerken sıkılmıcagınızdan emınım ..

ALPAY

Her Nicolas Cage filmi gibi buda muhteşem, teşekkürler admin..

bahadır

mükemmel bi film

Metto Von Totto

Sitede yeni olanlar hemen belli oluyor. Oysa bizim Admin’in ne kadar kibar ve gayretkar olduğunu biliyor olur ve böyle yüzeysel konuşmazdı. Hemen hemen 2 yıldır bu siteyi izliyorum ve Adminin izleyicen gelen hiçbir talebi, hiçbir soruyu cevapsız bıraktığını görmedim. Hatta adminin adı ne, kaç yaşındadır, tek midir yani admin blki de 5 kişidir, eğitimi ne gibi bir çok bilgiyi de artık çok merak eder oldum.

Özgür

ERhan adlı arkadaşımaza sesleniyorum Admin elinden geldiğince zaten iyi işler yapıyor ona bu şekilde hitap ederek haksızlık etme daha anlayaşlı olalım lütfen…

musti

Gerçekten güzel filmdi TŞK admin Nicolas CAGE yine ustalığını konuşturmuş.Film içinde film

almina

çok güzeldi tşk admin e nicolas cage varken süperdi 🙂

reifmann

çok güzel ders veren bir film tsk ler izlenmesini tavsiye ederim.

sinan

güzelll sürükleyici

şükrü buğra

arkadaşlar filmi açıklamayında tadı kaçmasın süper bir film kesinlikle izlenmeli zaten nicolas cage’in tüm filmleri güzeldir

güzel film

HaRBy-UyuZ

Gerçekten Çok sürekleyici Ve çok güzeldi Gerilim Ve komedi Sahnesinden Çok Drama Filmi gibiydi. Adamın Kazıklayarak Aldıqı Parayı Kazık yiyerek Geri Vermesi Zoruma Gitti Ve Değer Verdiği İnsanların Onu aldatması Ve kazıklaması Kola Bardaqını duvara vurmama Neden olsada ((: Güzel Bi Paylaşım Ve Tşk Ederim.. SAygılar Ve iyi Seyirler… (uFuK…)

dipsomani

dehşet bi şey film yaw

Erhan

Adam akıllı iş yap admin. Film koyuyosun ama partlar açılmıo yarıda kesilio kapanıyo.

tarık

harika film tşk admin

x