BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Otel 1 / Hostel Part I 2005 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ-

IMDB Puanı:5.7/10 Tür: Gerilim, Gizem, Korku, Psikolojik, Suç Yönetmen: Eli Roth Yapımcı: Quentin Tarantino Müzik: Nathan Barr Süre:1 saat 35 dk Oyuncular: Jay Hernandez, Eli Roth, Barbara Nedeljakova, Takashi Miike, Derek Richardson

Paxton ve Josh Amerika'dan, Avrupa'ya gezi amacıyla gelmiş iki üniversiteli gençtir. Son durakları Slovakya'da, tavsiye üzerine, oldukça çekici Doğu Avrupalı kadınların kaldığı bir otele yerleşirler. Bu otelde tanışacakları iki kadınla unutulmaz anlar yaşayacaklarını hayal eden gençler, durumun hiç de düşündükleri gibi olmadığını acımasız bir şekilde anlayacaklar ve korku dolu anlar başlayacaktır.. Gösterimde olduğu senelerde büyük yankı uyandıran ve hem şiddet hem de cinsellik yönünden +18 ögeler barındıran Hostel serisini, 2 film olarak aynı anda sizlere DivX olarak sunuyoruz.. Vizyonfilmizle.Net olarak iyi seyirler diyor ve yorumlarınızı bekliyoruz..

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

HOSTEL-I PUTLOCKER SİTESİNDEN HIZLI İZLEMEK İÇİN BU YAZIYA TIKLAYINIZ.

HOSTEL 2 FİLMİ:

IMDB Puanı: 5.4/10
Tür: Gerilim, Gizem, Korku, Psikolojik, Suç
Yönetmen:Eli Roth
Yapımcı: Quentin Tarantino
Müzik:Nathan Barr
Süre:1 saat 33 dk

İlk filmde sağ kurtulan gencin vahşi ölümüyle başlayan bu filmde, hikaye aynı vahşilikte 3 genç kız üzerinden yürüyor.. Amerika’dan eğlenmek ve stres atmak için Avrupa’ya seyahate gelen ve aynı otele yerleşen genç kızlar, düşürüldükleri tuzağın farkına geç de olsa varacaktır. İçlerinden birisi için, işkence görmek veya işkenceci olmak arasında seçim şansı doğacaktır..

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.





HOSTEL II SEÇENEĞİ: PUTLOCKER SİTESİNDEN HIZLI İZLEMEK İÇİN BU YAZIYA TIKLAYINIZ.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
50 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
ali
8 yıl önce

kesinlikle izlenmemesi gereken berbat bir film…Bu filme güzel, mükemmel diyenin insanlığından şüphe ediyorum… bırakın insana hayvana yapılsa insanın vicdanı el vermez buna..ayrıca filmde +18 sahneler de var ailenizle izlemeyin, hatta sizde izlemeyin..

SİLENCE
8 yıl önce

filmin sonunda kızın kafasıyla top gibi oynayan çocuklar harbi manyak 🙂

rmonroy
8 yıl önce

Kanli korku filmi seviyorsaniz tam size gore.Gozler cikiyor,parmaklar kesiliyor,matkapla deliniyor insanlar..Mide gerekiyor izlemek icin.Kanli turunun iyilerinden..(kadin pesinde kosmak icin tanimadiginiz yerlere gitmeyin)

uur
8 yıl önce

çok güzel saldırın birbirinize artık insanların azalması lazım

erdal
8 yıl önce

arkadaşlar evet filim sadistçe ama güzel korkunun dışında pisikopat filmi …insanlar sizin yorumlarınıza güvenip seçim yapa biliyor kötü demeyin bu filime.bunun ülke ile ne alakası var hakan sende seyerettin lütfen ülkemi terk et.zaten banel bi beyine sahip olmasan bu filimi ülke ile bağdaştırmazsın

8 yıl önce

bu filmi begenen izleyiciler film kadar sizde berbat…. guzellik anlayisiniz buysa vay benim ulkemin haline

ahuzar
8 yıl önce

BEĞENDİM..GÜZEL.AMA 1.Sİ DAHA BAŞARILI BENCE

haldun
9 yıl önce

super

eduardo
9 yıl önce

super fil weiter so süperr film evry body the best film

9 yıl önce

izlicem teşekkürler…

yeniçeri
9 yıl önce

izlediğim en işkembeli film.

metin
9 yıl önce

ŞU ANA KADAR İZLEDİGİM EN GÜZEL FİLMLERDEN BİRİ İGRENÇ DİYEN FİLMDEN ANLAMIYORDUR KESİN

9 yıl önce

Part’lar bembeyaz görünüyor,işlem yapılamıyor ?????

korkumen
9 yıl önce

hotel 1 2 güzel ama psikolojiniz bozulabilir

MERWE
9 yıl önce

gerici…. ama saçmalamışlar …!!!

cekez
9 yıl önce

bu ne iğren ne saçma bi film bu filmi beyenen adam sinamadan zere bişe anlamıyodur kesmeli biçmeli
bi güzel gerilim filmi diyonuz iğremn bi film

dangerous
9 yıl önce

şimdiye kadar izlediğim en güzel gerilim filmiydi. mükemmel. mutlaka izleyin.

ender
9 yıl önce

çok manyak filmdi, biz insanlar böyle duygular taşıyomuyuz gerçekten.

su duru
9 yıl önce

herşey para demek değildir diyenler özellikle izlesinler…. herşey PARAYMIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ…. :)))

hasan
9 yıl önce

tesekkurler admin cok guzel bi filmdi bu arada testere filmini ariyorum ama bulamiyorum en kisa zamanda onuda eklerseniz sevinirim

burçin23
9 yıl önce

yaramaz

9 yıl önce

yorumsuz eGüseL

letafet gürpınar
9 yıl önce

osman mallığın üstünde sanırım bunun adı filim gerçekle ilğisi yok nekadar salakca düşünüyosun

türkolog
9 yıl önce

Filmi herkes beğenmiş ama ben farklı düşünüyorum vahşeti estetik hale getiren insanlardan da tiksiniyorum bu filmi beğenmek filmi kanıksamak yani kabul etmektir insan olan ise bu filmi beğenmek şöyle dursun izlemeye dahi cesaret edemez bizim kodlarımızda bu tür olgular var değildir olamaz da ama film güzel teşekkür ederim 🙂

letafet gürpınar
10 yıl önce

hayatımdA izlediğim en ama en mikemmel filim teşekkürler site yönetimi

Lazkopat
10 yıl önce

Güzel bir film ama Hostel 1 e göre değil.Hazırlayan arkadaşlara teşekkür ederim.

adil barka
10 yıl önce

bence bufilm hem yoruma hem seyire değer

Cihan
10 yıl önce

birkaç ana fikir veriyorum :

1-) BM : Slovakya’ya gitmeyin
2-)Slovakya : Yok öyle Slovaklar kötü,kollıycaksın dötü..
3-)Bir başkadır benim meleketim

CHNGR
10 yıl önce

Birinci film güzeldi… Söyliyecek pek lafım yok… Fakat ikinci filmde resmen çuvallamışlar… Kanla banyo sahnesi hariç tüm film iğrenç ötesiydi… Heleki kafası kesilen kızın başıyla top oynayan çocuklar tamamen saçmalıktı… Quantin Tarantino beni ilk defa hayal kırıklığına uğrattı…

neşe
10 yıl önce

hostel2 ilk partta daha açılmıyor.

bunyo61
10 yıl önce

evt bomba film yapmıslar tavsıye ederım

HeRGeLe
10 yıl önce

perfect begendım vlla 🙂

orlando
10 yıl önce

bu seri gerçekten güzel. kaliteli bir konu. teşekkürler. yükleyen kişiye.

osman
10 yıl önce

ya bu filmleri izleyenlere sormak istiyorum burdaki herşey sizede yapılsa nasıl ozaman da beğenecekmisiniz ya sizler ne biçim insanlarsınız ne tür manyaklarsınız sizinle aynı toplumda yaşamak bile yeterince problem ya bu siteye ne demeli ya kardeşim başka filmler koyamadınızmı bu siteye

didem
10 yıl önce

süper bir seri tavsiye ederim herkese

Kemal
10 yıl önce

Ya memlekette ne kadar hasta insan var kardeşim bu filme nasıl güzel dersiniz. filmi izlerken kustum. İnsanlık ölmüş resmen. Bu arada yeni bir sektör doğmuş “korku pornosu” bu resmen.
İnsanın midesi nasıl kaldırır bu tür şeyleri.. kesinlikle tavsiye etmiyorum

yasemin
10 yıl önce

admin selam bu aralar filmlerin çogu problemlı sıteden memnundum ama artık gırılmez hale gelmıs lutfen tatılı bırak artık partlarlailgilenirsen iyi olur

small business grants
10 yıl önce

Keep up the good work, I like your writing.

veterinary technician
10 yıl önce

This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I enjoy seeing websites that understand the value of providing a prime resource for free. I truly loved reading your post. Thanks!

selma
10 yıl önce

izledım en sacma sapan fılmdı bosa zaman harcamak igrenctııı tek kelımeyle lutfen cocuklar bunu ızlemısın……

10 yıl önce

FİLM GÜZELDİ TEŞŞEKKRLER.. AMA BU ARADA BUNU BURAYA YAZMANIN YERİ Mİ BİLMİYORUM AMA ADMİN ŞU REKLAMLARI LÜTFEN ORTADAN KALDIRIN GİRDİĞİM HER FİLMDE KARŞIMA ÇIKIYOR SİNİR OLUYORUM.EĞER GİRMEK İSTESEK FİLM SİTESİ YERİNE GİTTİ GİDİYOR UN SİTESİNE GİRERDİK.BUNLAR YÜZÜNDEN SİTEYİ KAPATASIM GELİYO YANİ KENARDA DURSA DA YETER!!!!!!!!!

Donmez
10 yıl önce

cok guzeldi

cengizhan
10 yıl önce

gercekten güzel bi seri…

emosh
10 yıl önce

qerçeqten sper bi filmm yaa muhteşemmm herkese tavsie edRimm

mert
10 yıl önce

mukemmem dıyorum baskada bıse demıyorum ızlenmesı gereken bı fılm

hagi_40
10 yıl önce

son partı açamadım

firewall30
10 yıl önce

filmler açılmıyor hem firefox hemde crome ile denedim açılmıyor admin bi bakabilirmi lütfen

poyraz27700
10 yıl önce

manyak bi film ya kesınlıkle izleyın süperr

yılmaz
10 yıl önce

hostel 1, tam bir efsaneydi ne sahneler vardı yaw sinemada siyah duvarları beyaza boyardık….

50
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x