BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.

Sıkı Dostlar izle

Puanla:
0 / 10

-Sıkı Dostlar / Good Fellas 1990 ABD / Türkçe DUBLAJ veya Altyazılı-

5 kişilik profesyonel soygun ekibi, bir hırsızlık olayı gerçekleştirir. Başarı ile sonuçlandıktan sonra ekipteki Jimmy ve Tommy birisi hariç ekibin geri kalanını öldürür ve mafyada bu şekilde söz sahibi olurlar. Ancak Herry (Ray Liotta) bu durumu kabullenmek istemez ve kendinin de ön plana çıkması için çeşitli yollara başvurur..Gerçek bir yaşam öyküsün alınarak sinemaya usta yönetmen Martin Scorsese tarafından uyarlanan ve Oscar Ödülünün yanısıra toplamda 34 ödülle birlikte, tarihin en iyi filmleri arasında gösterilen bu yapımı Vizyonfilmizle.Net sizlere sunuyor.. İzledikten sonra yorumlarınızı bekleriz. İyi seyirler.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
28 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
yoruma gel
8 yıl önce

bu filme mükemmel diyenler varya merak ediyorum film den ne anlıyorlar. bu senaryoyu üretenler kafayı çekipte yazmış olmalılar beğenenlerde kafası kayıklar

esra
8 yıl önce

son 1 haftadır hangi filme tıkladıysam açılmıyor. lüften gözden geçirmeye çalışın. siteniz mükemmeldi ama bu açılmama problemi çok sıkınıtı yaratıyorr.

ADMİN: İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ. FİLM YENİLENMİŞTİR.

GoodFeLLas
8 yıl önce

Mükemmel bir başyapıt.. Fakat filmlerin açılmasında zorluk çekiyorum. Bu aralar hep olmaya başladı. Admin bi ilgilenirsem sevinirim…

aybil
9 yıl önce

filmlerin geneli partsız part olarakda yayınlarsanız mükemmel olacak çünkü modem aç kapa yapamıyorum gerçekten güzel site eksiklerine ragmen teşekür…

bülbül
9 yıl önce

admin kardaş bu filmin türkçe meali yokmu

isa
9 yıl önce

slm gerçekten mükemmel bi site yaklaşık 1 aydır faydalanıyorum teşekkürler admin başarılarının
devamını dilerim

Ali
9 yıl önce

admin partlar açılmıyor bi ilgilenirmisn

metin
9 yıl önce

admin walla başka site admini değilim.hatta başka sitede film bile izlemiyorum.site güzel ama bazı filmlerde sorun olabiliyor.bu filmde de beyaz sayfa cıkıyo.lütfen ilgilen

Deniz
9 yıl önce

Admin kardeş, ben de türkçe dublajı göremiyorum. Az önce öneri gönderen de bendim, siteye dün ulaşamadık diyende bendim(ben Berlinden giriyorum). Ulaşamamak normal, düzenleme vardır ama firefox yükledim özellikle tr dublaj bunda belki bende görünmüyor. Baktığım en iyi site yinede.

ali
9 yıl önce

Yıllar önce izleyip unutamadığım baba dan sonra en gerçekçi mafya filmi.Tek kelimeyle mükemmel.

saladin
9 yıl önce

Çok güzel ve kesintisiz izlediğim bir filmdi. Teşekkürler elinize sağlık admin….

kadir
9 yıl önce

çok kaliteli bir siteniz var tebrik ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum ayrıca şuana kadar siytenizden sayamadığım kadar çok film izledim ve hiç bir sorunla karşılaşmadım emeğinize sağlık ayrıca film açılmıyor diyenleri anlamıyorum çok enteresan bi durum herkese açılan o arkadaşlara niye açılmıyor acaba hatayı kendilerinde arasınlar… tekrardan bütün site yönetimine teşekkürler

Deniz
9 yıl önce

Harika bir film. başka ne denebilirki. Site Yönetimine tesekkürler.

nacre
9 yıl önce

ulen bu ne biçim filim. cok sıkıcıydı. kimseye tavsiye etmiyorum. yukarıdaki saçmalıklara kanmayın.

10\5

serdar
9 yıl önce

siteniz güzel film harika 6 defa izledim
başka birşey yazmaya gerek yok

9 yıl önce

gerçekten harika bir filmdi.Kutlamak lazım bizim yönetmenler böyle yani bu yapılarda kurgu yapmayı beceremiyorlar galiba , bilmiyorum yada uğraşmak istemiyorlar her neyse bunların önemi yok önemli olan bir filmden son anına kadar zevk alabilmek.

Elif
9 yıl önce

Mükemmel bir site ve mükemmel bir film !

9 yıl önce

hani yorum şaziment .film izlenebilir ben söyliiim bari .şu filmler açılmıyo diyen gerizekalılara da 1 çift lafım var bu sitede izlemeiğim film yok daha şimdiye kadar 100 filmde aNCA 2-3 tanesnde saorun çıktı yazdık düzelttiler o kadar sorun kadıkızındada olur KUŞ BEYİNLİLERE DUYRULUR…..

şaziment
10 yıl önce

yaw birinizde film hakkında yorum yapaydınz da habarımız olaydı……gardaşlarrrr bi men izlemde size yahşi bi yorum yapammm.

Soul
10 yıl önce

Admin fılm bir turlu altyazı olarak izleyemiyorum. Pencere aciyor fakat turkce dublaj pencerelerini kapatmama rağmen yine dublaj penceresini kapat diyor. Tşk

Çelik
10 yıl önce

ya admin arkadaşım ben film izlemek istediğimde yorumlara bakıyorum yorumlarda bu film bozuk yazısını görünce hiç bakmadan başka film arıyorum eğer cafe paris in dediği gibi yorumlar asılsızsa lütfen böyle yorumları silebilirsen sevinirim böylelikle yanlış anlaşılmalar ortadan kalkar…

godfather
10 yıl önce

film izlemek için bu kadar kaliteli bir site görmedim elinize sağlık bir şeylerin hakkını vermişsiniz.taktir etmek gerek , başarılarınızın devamını dilerim saygılarımla THE NESSFRETUE

m_emekli
10 yıl önce

Güzel bir film.

ertürk
10 yıl önce

site sorunsuz aynen . sizin sırtınız yere gelmez kardeş . reklamlara da tıklıyorum. herkez tıklasın ki bu adamlar para kazansın işine daha sıkı sarılsın . babasının hayrına mı yapacak böyle güzel işleri !

cafe paris
10 yıl önce

şu açılmıyo diyenlere uyuz oluyom.. ADMİN FİLM AÇILMIYO DİYEN … BENİM CAFEMDE 30 MAKİNA VAR VE HEPSİNDE KISA YOL OLARAK ATTIM.. ŞİMDİYE KADAR HİÇ KİMSE ŞİKAYET ETMEDİ. BU KİM BİLYON MU ADMİN KARDEŞ. BUNLAR DİĞER SİTE ADMİNLERİ.. ALAYI ŞEREFSİZ..

tueio
10 yıl önce

admin film açılmıyo.site güzelde güzel olduğu kadar sorrunlu filmleri de fazla ilgilenirsen iyi olur

28
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x