BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Yumruğun Efsanesi: Chen Zhen'in Dönüşü 2010 ÇİN / Türkçe Dublaj-

IMDB Puanı: 6.0/10 Tür:Aksiyon, Tarih, Dram Yönetmen: Wai-keung Lau Müzik: Kwong Wing Chan Süre: 1 saat 53 dk Oyuncular: Donnie Yen, Qi Shu, Shawn Yue, Yasuaki Kurata, Anthony Wong Chau-sang, Karl Dominik

Chen Zhen'in ve hocasının Japon saldırıları sonucu öldürülmesinin üzerinden 7 sene geçmiştir. Chen Zhen'e benzeyen bir yabancı uzaklardan gelerek, Şangay'ın mafyasının içine sızmaya çalışır. Onlara güven veren bu adamın asıl amacı Japonlarla birlikte iş birliği sırasında içeri sızarak bütün herkesi cezalandırmaktır.. Bunun için kılık değiştirecek olan Chen, gücü ve intikamı karşıda hissettirecektir...IP MAN serisinin ünlü ismi oyuncu Donnie Yen, yine bir intikam ve dövüş filmiyle karşımızda. Üstün performanslı, bol aksiyonlu ve gerçek hayatları anlatan bu yapımı Vizyonfilmizle.Net olarak sizlere sunuyor, iyi seyirler diyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
26 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
yakamoz
8 yıl önce

film yok ilgilenirseniz

Admin: Film Yenilenmiştir.

bulgar
9 yıl önce

super yaa bu adamin filimlerine hasta oldum :}

kardoğan
9 yıl önce

çok güzeldi..admin teşekkürler.

9 yıl önce

sevdim filimi

forewerlaw
9 yıl önce

kardeşim elinize saglık filim 10 numara özellikle son sanesinde bruce lee efekleri haraketleri mütiş ıp man serisinide seyrettim Donnie Yen adam süper filimlere imza atıyo gercekten dövüş sahneleri süper elinize saglik kolay gelsin

gokmensah
9 yıl önce

yanel arkadaşım ben film konusuna birşey demiyorum yönetmen yapamamış diyorum.filmi çekememiş filmde geçişler fazla acele etmiş yönetmen 30-40 adam ayakta iken bir anda hepsi yere kapaklanmış böyle daha çok sahne var. filmi senin nerenle izlediğin belli gözlerinle baksaydın görürdün derim.

film gurmesi
10 yıl önce

Film güzel ama Ip Man serisindeki göz zevkini beklerseniz üzülürsünüz. Yine de bu tarz filmlerden hoşlananlar için izlenilebilir.

MEDUSA01
10 yıl önce

SLM
fİL ÇOK GÜZEL,EMEĞİNİZ İÇİN TŞK.ANCAK ŞU BİR TÜRLÜ KAYBOLMAK BİLMEYEN REKLAMLARI DAHA UYGUN YERLERE YERLEŞTİRSENİZ İYİ OLUR.zATEN KATKI OLSUN DİYE TIKLIYORUZ.AMA YERİ SİNİR EDİCİ.

erhan_aku
10 yıl önce

DİĞER IP man filmlerinin yanında 0 kalmış son 2 partı seyretme gereği bile duymadım…

10 yıl önce

Gökmenşah filmi nerenle izliyorsun arkadaşım 40 adamdan 30 adamdan söz ediyorsun IP man de döwüş sanatlarıyla ilgili bu konu wardı burada japon çin we dış ülke çıkarlarıyla tarihi bi konu war ong tamamiyle budist insanların sadece döwüşerek hayatlarını sürdürebileceğini konu alan saçma sapan bi filim konusu bile yok bu filim çin adına yapılmış mücadele senin dediğin film FİL adına bak büyük yazdım ki önemli gözüksün diye:))) eleştiri yapacsan yap_ma olmasın;)

MacHeTe
10 yıl önce

IP MAN hayatım Da İzlediğim En güZEl Uzak Doğu dövüş Sanatını anlatan bır fılmdı

abuzer
10 yıl önce

ipman serisinin yerini tutamaz kesinlikle

10 yıl önce

harika film izlememizi sağlayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. başarilarınızın devamını dilerim.elinize sağlık…

santo
10 yıl önce

BU ARADA BENDE İSTEK FİLM İSTİYİM = YAMAKAZİ TARZI ATLAMALI ZIPLAMALI , Benim eski süper sevgilim.

santo
10 yıl önce

Bu adamın son filimleri çin – japonya arasındaki savaşı müceadeleyi alıyo. 4 Yerde dövüş sahnesi var IP MAN seri gibi değil aralar çok uzaltılmış. DÖVÜŞ SAHNELERİ GÜZEL.

uğur
10 yıl önce

Tarzına uygun güzel bir film…

10 yıl önce

güzel herkese tavsiye ederım umarım devamı gelır badmın tşk

10 yıl önce

IP MAN arkadaslar çok ama çok güzel filım

gokmensah
10 yıl önce

filmde yönetmen sahnelerde atlama yapmış.dövüş hareketleri güzel fakat kamera açıları yanlış yapılmış ve çabuk geçilmiş mesela son bölümde 30-40 adam ayaktayken 2 -3 darbeyle hepsini nerde gösteriyor.filmin konusu iyi ama yönetmen başarısız.bir ong bak 2 dövüş sahnerine bakın birde buna kalite farkı var.Donnie yen’e yazık etmişler.

Burak
10 yıl önce

IP MAN Serisini İzlemiş Arkadaşlara Hafif Gelecek Bir Film Ama Yine De O Kadar Kötü Sayılmaz.

murat
10 yıl önce

izlenilmeye değer uzakdoğu flimi her açıdan güzeldi..sömürgecilik tarihin her sayfasında malesef var..teşekkürler.ellere sağlık herkezin..

mavim
10 yıl önce

hmm izlemeyi düşünmüşdüm ama hiç kızlardan yorum yapan olmamış…

Murad
10 yıl önce

cox gozel film.cox sevdim

osmannoww
10 yıl önce

İnanılmaz , Çok güzel
İpman serisi gibi saten

izlemek isteyenlere ŞİDDETLE tavsiye ederim.

süper
10 yıl önce

harika film benzeri filmleri bekliyoruz heyecanla. gerçekten dövüş filmlerinin kaliteli olanları çok iyi. saçma sapanları malesef daha çok. ama uzakdoğu yapımları genel çok iyi. elinize sağlık.

!!!beni destekleyin benzer filmler gelsin arkadaşlar !!!

selami
10 yıl önce

ya suraya bir centilmeni koyun. the america

26
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x