BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-23 Numara / 23 Number 2007 ABD / Türkçe DUBLAJ-

IMDB Puanı: 6.2/10 Tür: Gerilim, Gizem, Psikolojik Yönetmen: Joel Schumacher Müzik: Harry Gregson-Williams Süre: 1 saat 35 dk Oyuncular: Jim Carrey, Logan Lerman, Rhona Mitra, Lynn Collins, Virginia Madsen

Walter Sparrow'un (Jim Carrey), karısının ona hediye ettiği bir kitap ile bütün yaşamı alt üst olur. Bu kitap, 23 rakamına bağlantılı olarak bir dizi cinayeti ve olayları konu almaktadır. Kitabın etkisi öylesine derinleşir ki, anlatılan her şey Walter'in yaşamına işaret eden sırlarla dolu olmaya başlar. 23 rakamıyla başlayan bu saplantı, hem kendisi hem de ailesi için gerilim ve gizem dolu bir yaşamın başlamasına neden olur...Jim Carrey'nin alışılageldik oyunculuğunun dışında, tamamen gizem ve gerilim bir filmde boy gösterdiği bu yapım, kendi türünde oldukça beğenilen bir film.. İlgi ile izleyebileceğiniz 23 Numara'yı Vizyonfilmizle.Net olarak sizlere sunuyor ve yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

Play’e basıp bir süre yüklenmesini bekleyin. Kesintisiz izleyebilir ve istediğiniz yerden başlatabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]tmail.com
Subscribe
Bildir
27 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
asfd
9 yıl önce

film açılmıyor,video yok :S :S

CEVAP: FİLM YENİLENMİŞTİR.

orcun
9 yıl önce

berbat diyenler sağda çizgi filmler bölümü var. sizler psikolojik türünü izlemeyin benden size tavsiye 😉

film güzeldi, tarzında başarılı bulduğum bir film, tavsiye ederim…

mete
9 yıl önce

mükemmel

arkadaslar bu filmi filmden anlayan insanlar izlesin süper film filmden çakmayan aptallar izlemesin

doğuşş
9 yıl önce

bu fılmı begenmeyen arkadaslar kaç yasında cok merak edıyorum nasıl zevk sahıbısınız yaa mukemmel ötesi bı fılm bu ama ızledını anlaman ıcın fılmın ıcıne dalman lazım yanı Walter ın yerıne kendını koyman lazım ama bunada mantık gerek 18+ (daha kucukler ızlemesın….)

turiko
9 yıl önce

super bi film…… Azerbaycandan Tural

Alice
9 yıl önce

Filmi beğenmeyenlere in anamıyorum adamlar öyle bir film yapmı şkı aklılda soru işareti bırakıyor acaba böyle bişey gerçektenmi denesem tutar mı? Böyle b ir filme kötü diyenler iyi bir film göstersinlerede bakalım

SAMET
9 yıl önce

Yazarla tanışmak isterdim çok etkileyici bir sonu var

yigit38
9 yıl önce

anlamı ve konusuyla çok güzel bir film.izlenmeye değer.sağol admin

berk
9 yıl önce

Film çok güzeldi,sonuda çok güzel
ben şahsen aynısını yapardım vijdan azabı çekmek kadar acı birşey yok benim için.

mahmut
9 yıl önce

ana karakter 23 sebebiyle değilde sanki kız arkadaşını öldürdü diye intihar ediyor. Kız arkadaşınıda bir kıskançlıktan dolayı öldürüyor. Yani filmin ana gizemi dışında bir nedenden dolayı. Ayrıca intihar eden sarışın kız da tamamen bir hayal unsuru. Filmin devamında o kıza bir dönüş sözkonusu değil. As a result, Filmin ana önermesi olan 23 sayısının laneti sadece küçük bir sayı oyunundan ibaret ve herhangi bir gücü yok. Film güzel mi. Sonuna kadar gerilim devam ediyor. Ama son beni pek etkilemedi. adamın filmin sonunda vicdan yapması da çok şık oldu. Ama pek gerçekçi bulmadım.

23 :D
9 yıl önce

filmin salakça olduğunu söylen arkadaşlar animasyon izlemeye devam edin 😀

9 yıl önce

igrenc bir filmdi, lutfen izlemeyiniz, ben izledigim icin pismanim, fragani izlerken hayatin en buyuku sirrini bulmuwlar gibime geldi, saniye saniye izledim yemin ederim hic bi wey, abartidan bawka.

SuaT
9 yıl önce

emeginize sağlık. görüntü ve ses güzel.
Ama film sıkıcı geldi ilk partta bıraktım.

musa
9 yıl önce

saçma sapan bir film kasıldım izlerken 2+3=23?!

efecan
9 yıl önce

kime inanacağımı şaşırdım biri böö dio filme biri şiddetle tavsiye edio =) neyse sewerim böle filmleri bi bakalım . .

seziryus
9 yıl önce

güzel bir fılm izlenmeye deger !!

harun
9 yıl önce

Filmi beyenmeyenler kenardaki kategorideki çizgi film bölümüne bakabilirmi acaba bu bölümü huzursuz etmeyin fil harika sürükleyici ve meraklatıcı tahminde bulunamıyorsun ve film iyice sizi içine sürükşüyor yazarı kutlarım…

cemal
9 yıl önce

çok güzel bir film teşekkürler admin:)

Cem
9 yıl önce

Mükemmel bir film sürekleyici izlemenizi tavsiye ederim.

fatih
9 yıl önce

film mukemmel bayildim

ibrahim
9 yıl önce

insanın sinirlerini alt üst ediyor. gerilimden ziyade sinir bozucu bir film. izlenir mi? tabiki izlenir.

levent
9 yıl önce

güzel bir film şiddetle tavsiye ediyorum

donnie
9 yıl önce

bu filmi izleyin , 0 hata mükemmek kurgu

Sonyyy
9 yıl önce

Bu film bende var dvd’si ve 3 defa izledim hic sıkılmadan, şimdi burda da izlicem 1 kez daha .
Kesinlikle sağlam film…jim carrey oldukdan sonra…

sağol admin harbi manyaksın siten sağlam

berrin
9 yıl önce

hımmmm güzel anlamlı sonuda güzeldi ama herkes aynı şeyi yaparmı bilemiyorum bu arada filmdeki beyaz köpeğe bayıldımmmm….

fındıkkıran
9 yıl önce

çok tırt bir film izlemeye değmez. böööööööğ geldi.

codename
9 yıl önce

çok salakça bir film berbat

27
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x