BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Dünyalı / The Man From Earth 2007 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ ve ALTYAZILI-

IMDB Puanı: 8.0/10 Tür: Bilim Kurgu, Dram, Gizem Yönetmen: Richard Schenkman Müzik: Mark Hinton Stewart Süre: 1 saat 27 dk Oyuncular: Tony Todd, David Lee Smith, Alexis Thorpe, Annika Peterson, John Billingsley, Ellen Crawford

John Oldman, kariyerli bir bilim adamıdır. Ana branşı tarih olan John ani bir karar alarak bulunduğu şehirden taşınmak ister. İşini bırakır ve herşeyden kaçar gibi uzaklaşır. Buna anlam veremeyen üniversite çevresi ve arkadaşları onun evine giderek gerçeği öğrenmek ister. Karşılacakları gerçekler onları şoke edecektir. 14 bin yaşında birisi karşılarında oturmaktadır...Bilim-Kurgu filmleri içinde, efekt barındırmayan ve ilginç bir hikayeye sahip olan bu film, tek bir mekan içerisinde geçiyor. Sürekli diyalog halinde ilerleyen ve bu şekilde kesinlikle sıkmadan ilerleyen film IMDB.com sitesinden 33 bin kişinin oyuyla 8.0 puana sahip.. Bu ilginç yapımı sizlere Vizyonfilmizle.Net olarak sunuyor ve iyi seyirler diyoruz.NOT: Bu film, Dinler Tarihi açısından belgesel niteliği taşıdığı için "Belgeseller" kategorisine de eklenmiştir.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.


FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

229
VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:

228 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
214 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
Ferya

Altyazili server calismiyor dublaj icinde bilmedigim sitelere uye olmak zorunda birakiyorsunuz buradan izleyemezmiyiz?

Uğur

Vshare ve open sunucusuna yüklermisiniz

doktorzerrin

müthiş bir film.filmi anlayabilmeniz için bilimsel,dinsel açıdan donanımlı olmanız gerekiyor.muhteşem.izleyin.izletin.sorgulayın.

brhllc

ılginç ???????????

islam hakkında tabi bişey demezler sonra yine bi yerleri yakarsınız yıkarsınız masum insanları katledersiniz adamlar
korkuyor tabi

rdog

olabilerle dünydası olarak gördügümüz felsefeyi anlamak adına baktıgımızda iyi filmlerden biri olarak görebiliriz

nur

sitede bu filmden 2 tane var ve ikisi de turkce dublaj, bu linkin alt yazili olmasi gerekmiyor mu?

nuri

süper bir film eğer kapalı bir zihniniz yoksa herkese tavsiye ederim.

özkan

film izlenmeye değer bence harika bi film ucuz yollu çekilen filmlere örnek olamlı hem ucuz yollu hem akıcı gerçekten güzel 8,5/10 filmin hakkı bence.

animist

hepinizin bu kadar inançlı olmanız harika bir şey ama gerçeğe her zaman neden sırtınzı dönersiniz. bir yaratan olduğu gerçeğini kimse inkar edemez.ama yaşanan dinsel aşamaların hepsinin yaratan tarafından hazırlanmış bir senaryonun parçaları olduğunu neden göremiyorsunuz.başlangıcı ve sonu olmayan.yerin ve göğün ve hatta tüm kainatın tek sahibi.her şeyi planlayan ve var eden.bu kadar kusursuzken ve bu kadar muhteşemken, neden 4 büyük ilahi din varoldu hiç düşündünüz mü?herşeyi daha önce planlayan ve görebilen kutsal varlık aslında istediği şekilde hazırladığı oyunun bizler birer parçasıyız.sınanmak kavramına inananlar benim için basit insanlar.kusursuz bir varlığın karşısında bit kadar yerimiz yokken bir de sınanmaktan bahsederler :)arkadaslar herşey… Read more »

herhangibir

admin partlı sistem çalışmıyor ilgilenirsen sevinirim.. emeğin için teşekkürler

STS

film çok güzel kurgulanmış ve para harcanmadan güzel film nasıl çekilirin örneği olmuş.başarılı ve akıcı bir senaryo bence oyunculukta oldukça başarılı. bence 8,5/10 alır.fimde ki inançlarla ilgili olan kısımlarda tabi ki bize göre yanlış ama oda bir kurgu neticede. Doğan Bey kutsal kitapların hepsini aynı kefeye koyup hepsini paganizme dayanırmış. Kaynağınız nedir Zeitgeist mı yoksa? Paganizm hakkında ne kadar araştırma yaptınız? Size paganizm de de günde 5 kere tapınma var desem inanırmısınız? Bir çok şey aslı olmasa da paganizmde var denilyor ve aslında olan bir çok şey tabiki tek kaynaktan çıkmış olan bilginin varyantları.İslam öncesi Mekke de 18 tane put… Read more »

tirsmaz

İslam’a göre 124.000 Peygamber gelmiştir . İnsanlara yaratılıştan bugüne tek yaratıcı olan Allah’a kendilerini teslim etmelerini O’na ortak koşmamalarını öğütlemiştir.Ama zamanla Peygamber onların arasından ayrıldıktan sonra (vefat nedeniyle) zamanla öz inanç tahribata uğrayıp putperestliğe dönmüştür.Üstteki yorumda arkadaş hepsinin kökeninde paganizm,budizm,yunan mitolojisi var diyor ama , esasen hepsinin kökeninde Hak olanın zamanla tahribata uğraması var , benzer şeyleri anlatmaları , geçmiş zamanda anlatılan şeyleri ortak kaynaktan almalarından (vahiy)kaynaklanıyor .Ama zamanla gerçek olaylar bazı putperest toplumlarda efsaneleşmiştir…

Dogan Demir

Alisilmisin disinda güzel bir filmdi. Daha önce izlemistim ama bu kadar anlayarak izleyememeistim. Dinler tarihi ile ilgili sorular ve yanitlar cok hostu. “Kutsal Kitaplar”da anlatilanlarin hic te özgün olmadigini bir kere daha gördük. Hepsinin kökeninde paganizm, budizm ve yunan mitolojisi var. Ama insanlar illa da bunlara inanmak istiyor ve inaniyorlar. Hicbir tanri bu kadar kötü bir dünya yaratmaz!..

ekrem kalafat

Tek kelımeyle muthış Valla hayatımıza degısık bır bakıs acısı katan bır fılm daha gerçekten çok etkıledı benı

ferdono

iizlenilmesi gereken filmlerden biri,gercekten süper ama sonunu kısa kesmişler…

tt

ürperdim diyebilirim 😀

sypnix

beni etkileyen filmlerden biri olmayı başaran bir film yani düşünsenize bir odada geçiyor başka hiçbir atraksiyon yok ama çok harika bir film beğendim…

sword

Bence de çok başarılı bir film. Özellikle konusu çok iyi. Öyle biri Türkiye ortamında böyle bir şey
iddia etse bırakın onu dinlemeyi anında bir sürü lakap, küfür, dinsiz, komünist … vb. daha bir sürü ithamlarda bulunulurdu; hatta dayak manyağı yapılırdı. Neyse ki konu Amerikada geçiyor.
Orada az da olsa farklı olanı dinlemeyi bir şekilde beceren insanlar var.

bünyamin

okadar güzel bir film degil….konusu ve oyuncuların soruları çok basit ve anlamsız…düşünsenize aynı ortamda siz varsınız ve aranızdaki arkadaşınız bukadar sene yaşadım diyor…ben olsam hemen kimligini isterim ,gerçek yaşına bakarım nerde dogmuş derim annen kim derim bu okula nasıl girdin derim kayıtlarına baktırırım…bu ve basıt benzeri şeyler…yani önceligim şuanki zamanda yani okulda ögretmenlik vaptıg durumlar…ve çok uzaga gitmem 40 sene önceyi elli sene önceyi…100 sene önceyi sorup anlamaya algılamaya çalışırım…bunlara baksana

really

çok başarılı

salinder

insanlar düşündüklerine inanır.
basit ve güzel bir kurguyla işlenmiş ve aldığı puanı hak etmiş psiko-kurgu filmi; daha ötesi değil.

TylerDURDEN

film 8.0 ı haketmiş ama sonu abartıya kaçmış sanki?? öyle bi tesadüf olmaz veya adam bilerek onun yanında öğretmenlik yaptı.. orayı kaçırdım heralde [yorumda film içeriği yok üstü kapalı anlattım adam zaten öğretmen açıklamada söylemişler.]

yu suf

14000 yilda bir islamiyet gecmediya ona yanarim
acikcasi cok bekledim dinimiz hakkinda ne dicekler diye

siteye dicek yok sanirim 2 yildir surekli burada film izlerim sorunsuzzzz tesekkurler

ilker

cok zekıce kurgulanmıs ve senaryosu muthıs bılgı gerektıren bır filmdi.
ınsanın ufkunu acan fılmlerden bırısıydi..
kesınlıkle tavsıye ederım , super bır fılm , harıkaydı.

Thinker...

Evet Dilek arkadaşım… Düşündükçe mutluyuz… Düşündükçe gülümsüyoruz…

varoluş kavramı uzun zamandır tartışılan bi konu, bunun üzerine sayısız teori geliştirilmiştir. bu filmde bunların toplamını anlatıyo. dinler ve bilim her zaman çatışmış. ama dünyada görünen dünya kadar görünmeyen bi dünya olduğunu da artık zamanımızda çok iyi biliyoruz. yani sadece gören gözden ibaret değil cevremizdeki dünya. dinde bahsedilende gözle görmediğimiz dünyadır zaten. bu tip olguları algılayabilmemiz için çok çok okumak ve özümsemek lazım. sadece din değil. her konuda

1 3 4 5