BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Yeşil Yol / Green Mile 1999 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ-

EN İYİ 250 FİLM: 84. SIRADA IMDB Puanı: 8.4/10 Tür: Suç, Dram, Fantastik Yönetmen: Frank Darabont Senaryo (Kitap): Stephen King Müzik: Thomas Newman Süre: 3 saat 10 dk Oyuncular: Tom Hanks, Michael Clarke Duncan, Gary Sinise, Sam Rockwell, David Morse, Barry Pepper

Paul (Tom Hanks) ölüme mahkum edilmiş suçluların bulunduğu bir hapishanenin baş sorumlusudur. Günün birinde, tecavüz suçundan hüküm giymiş, oldukça iri yapılı bir adam bu hapishaneye gelir. John Coffee isimli bu mahkum oldukça gizemli birisidir ve Paul'ün gözünde, bu suçu işlemiş olması imkansızdır.. Bu dev adam, Paul ve hapishanedeki diğer insanlara hayatları boyunca unutamayacakları doğa üstü tecrübeler yaşatacaktır...Bu filmi ayrıntılı anlatmanın yersiz olduğunu düşünüyor ve 4 kez Oscar adayı olmuş, tarihin en iyi filmlerinden olan YEŞİL YOL ile sizleri başbaşa bırakıyoruz.. NOT: Film, isteğiniz üzerine Vizyonfilmizle.Net tarafından sizler için en kaliteli görüntü ile yeniden yüklenmiştir.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

Play’e basıp bir süre yüklenmesini bekleyin. Kesintisiz izleyebilir ve istediğiniz yerden başlatabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
47 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
coni
6 yıl önce

bence cok iyi film ben beyendim

MusTy
6 yıl önce

Filmde aksiyon macera hiç yok ama öyle bir hikayeki adeta insanlığı ve dünyada her zaman iyilerin kaybettiğini anlatıyor böyle bir film yok gerçekten ben görmedim teşekkürler…

Gizem
7 yıl önce

MÜ-KEM-MEL daha önce hiç bir filmin etkisinde bu kadar kalmamıştım. İnsanlık ayıplarının göz önüne serildiği her şeyi tüm gerçekliğiyle yansıtan harika bir yapım. Ellerinize sağlık.

sinemasever
7 yıl önce

EFSANEEEEEEE

harun
7 yıl önce

Gercekten Cok Harika Bir Fılım. Cok Begendım.
Kolay Kolay aglamam ama gercekten bu fılım Benı cok ıcten aglattı.!!

buro
8 yıl önce

allah allah bu ne böyle en iyi filmlere tıkladım seçiyorum 1 2 film hiçbiri açılmıyo engellendi falan bune admin ya !

ADMİN: EĞER ENGELLENDİ YAZISI GÖRÜYORSANIZ DNS AYARLARINIZI 8.8.8.8 VE 8.8.4.4 OLARAK DEĞİŞTİRİN VE SAYFAYI KAPATIP AÇIN; FİLMLERİ BU SAYEDE VKONTAKTE İZLEME SEÇENEĞİNDEN SEYREDEBİLİRSİNİZ.. DİĞER BİR SEÇENEK İSE “PUTLOCKER” YAZAN KISIM.. PUTLOCKER SİTESİNDEN FİLMLERİ TEK PARÇA VE KESİNTİSİZ OLARAK İZLEYEBİLİRSİNİZ (ilk açılan sayfada Continue as Free User tuşuna basınız)

8 yıl önce

bu güne kadar izlediğim iki filmden1.yeşil yol 2. uçuş planı bu iki filmi tek kelimeyle anlatılması gerekirse muhteşem

mars savaşçısı
8 yıl önce

çok güzel çok duygusal bir filmdi herkesin izlemesi gereken bir başyapıt her ne kadar en iyi filmler arasında olsada sıra olarak hakettiğinin gerisinde kalmış daha başlarda olmayı hakediyodu

ozan
8 yıl önce

film kırık admin yenilersen iyi olur açılmıyor…

FilmSever
8 yıl önce

Admin izleme seçeneklerinde sorun war

nezrin
8 yıl önce

filmi cocukken televizyonda gormusdum.ortalarini.amma hic bi zaman tam seyr etmemisdim.Tom Hanksi cok severim.cunki muhtesem bi actor.onun kotu filmini hala gormedim.bu film baska bi sey.finali muhtesem.ben bu filmi cinemada cok keyifli bi sekilde izlemek isterim.yani film 10 ustunden 10.bu filime bakarken gozyaslarinizi tutmak mumkunsuzdur.hayatimda izlediyim en guzel 2 ci film.1ciside zaten Tom Hanksin Forest Camp filmidir.

serkan
8 yıl önce

admin bu filmi altyazisiz orjinal dilinde yayinlarsaniz memnun olurum.

nurdan87
9 yıl önce

izlediğim en harika filmlerden birisiydi vicdanı olan herkesin kesinlikle etkileneceği müthiş bir başyapıt.

GSE
9 yıl önce

2 kez ağlattı 🙁

keskin
9 yıl önce

muhteşembir film.. ve çok güzel bir senaryooo.şimdiye kadar izlediğim en iyi filmlerden bir tanesi. çok duygusal sürükleyici ve fantastik:))

RidaKLeS
9 yıl önce

Esaretin Bedeli filmini izlemeyen varmı gelmiş geçmiş oscar olsun altın meyve olsun:) hepsını almış bir film şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar

9 yıl önce

bu filmi ilk izledigimde 9 yaşındaydım ve su an 20 yaşındayım. müthiş bi eser zaman bile hiç bişey kaybettirmiyor cok güzel bi yapıt. bu kaliteyide sundugunuz için ayrıca çok teşekürler vizyon film ailesi

Mehmet
9 yıl önce

Gerçekten izlemeye değer bir film her kese tavsiye ederim.. filim yapımında emeği geçen herkese sonsuz tşkrrler… kii böyle bi filmi bize izleme olanağı sağladıkalrı için…

Soykan
9 yıl önce

mütiş bir senaryoydu herkese tavsiye ederim

tahir bozkurt
9 yıl önce

bu filme verilen oskarlar az bile

selfi
9 yıl önce

filmi bir türlü acamadim ya

vedat
9 yıl önce

güzel film teşekürler admin

9 yıl önce

yorumculara saygim var ama film duygusal birazda gizem fantastikle alakasi yok.muhtesem,harika diye yorum yapanlara resident evil i izlemelerini tavsiye ederim.ama izleyemeden bayilirlar heralde.bide film ikide birde dondu sona dogru baska siteden izledim.birde her filmde 70dk doldu diye duruyor.siteyi begenmedim kolay kolay girmem su 70 dk yi duzeltmezsenizzz…dogrular acidir kusura bakmayin.saygilarrr…

Ultraslan251
9 yıl önce

tam bir sanat eseri,muthis bir film,paylasim icin ayrica tesekkurler,ellerinize salik

doğan
9 yıl önce

bu filmi yıllar önce izlemiştim derin izler bırakan harika bir başyapıt

yasay
9 yıl önce

harika tam anlamıyla harika.

agah
9 yıl önce

5, ve 6, partlar aynı yardımcı olurmusunuz?? demiştim düzeldimi diye bakmak istedim şimdi 5.part hiç yok ortada hata veriyor

Okan
9 yıl önce

Patron ben karanlıktan korkarım dediğinde kız arkadaşımın yanında ağlamış,karizmayı fena çizdirmiştim 🙂 hey be ne günlerdi.

selma
9 yıl önce

beni etkileyen nadir filmlerden biri tek kelimeyle mükemmel…

edi
9 yıl önce

film icin tek diye bilecegim inanilmaz bi film. hala agliyorum. bazen film aglatdi beni bazen de yasadigim icin agladim. millet hayat cok guzel. hepimiz bi gun bu yesil yoldan gidicez. hayatiniza , sevdiklerinize deger verin. emeyi qecen her kesin ellerine saglik

leman
9 yıl önce

hayatimda en çok ağladiğim başka bir sahne yok herhalde zamanin nasil geçtiğini anlamadim EDİLECEK KELİME YOK ELLERİNE SAĞLİK ÇEKENLERİN

mert
9 yıl önce

Kesinlikle İzleyiniz Muhteşem bir filim Ben ağladım Hungur Hungur Can’ın Ölümüne.. şiddetle tafsiye ediyorum http://www.vizyonfilmizle.org ailesine teşekkür ederim

casmine
9 yıl önce

daha önce izlemiştim.güzel bir film..sinemakoliğim diyorsanız, bu filmde hafızanızın koleksiyonunda bulunmalı:)

mustafa
9 yıl önce

filmde aksiyon macera gibi hiç bir şey yok izlemeyenler için söylüyorum john coffee yi gördükten sonra bağlanacaksınız eminim süper bir film izleyin

aziz
9 yıl önce

1 part eksik 2 part aynı

9 yıl önce

Gercekten süpper ötesi bir filim .Emeyinize saglik arkadaslar.

Akyurekli
9 yıl önce

Böyle bir film daha yok.. Kaçıncıdır izliyorum ve hep aynı lezzeti ve duygusallığı yaşıyorum. Paylaşım için tekrar teşekkürler….

Tyler Hawkins
9 yıl önce

BU filme diyecek birşeyim yok bu filmin Türkçe dublajını biz yaptık! Ben Purcey karakterini seslendirmiştim. (Şu pis torpilli sapık gardiyan) çalışmalarda defalarca saheneleri izliyorsunuz. Bizim için çoık keyifliydi.
İnanılmaz güzel bir yapımdır bu film için Tom Hanks’in 18 kilo aldıgını unutmayalım.
Adamlarda sinema çok çok büyük bir sektör hem gelir kaynağı hemde entertainment (eğlence sektörü) olarak dünyada yankı uyandırır devamlı.

Kısaca Yeşil Yol en iyi filmler arasında yerini almayı başarmış bir eserdir bence. Eser

Özkan
9 yıl önce

Bu filmi 2. defa izledim ve 2.defa ağladım.

Sözün bittiği yer sanırım..

HÜSRAN
9 yıl önce

tek kelimeyle mükemmel bir filim.. 2.ci izleyişim oldu sayenizde teşekkrler..
adminim sizden ricam bir türlü bulup izliyemediğim bir filimi sitenizde izlemeye koymanız.. 1999 fransa yapımı siyah beyaz çekilmiş harika bir filim olduğuna inandığım LAFILLE SUR LE PONT , köprüdeki kız. umarım bu filmi de sitenizde görmekten mutluluk duyacağım.. emeklerinize sağlık, kolaylıklar dilerim..

9 yıl önce

elinize saglik mukemelbu funal olmus gyoz yaslar mi tutamadim kesinlik le bir numara film

Ahmet Sefa
9 yıl önce

Çok saol

efedeniz
9 yıl önce

Yeşil Yol 1999’da İzlemiştim bu Filmi İlk Çıktıgı Zamanlarda Hala Her Sahnesini Hatırlıyorum Harika Bir Film..
Birde Admin Şu Filmi Bulamıyorum Yüklermisiniz 🙁
http://www.sinemalar.com/film/3363/Kotu-Egitim/
Kötü Eğitim
Çok İyi Puanlar ve Yorumlar Almış Bir Film

palladino
9 yıl önce

BU FILM ICIN TEK BIR SOZ SOYLEYE BILIRIM. Mukemmel otesi bir film.bu filmi izlemeden gecmeyin.Admin sanada tesekkurler

ali şahin
9 yıl önce

kardeşim adamlar ne yapmış öyle; 2 kez izledim harika bir film izlemeyen varsa şiddetle tavsiye ederim. admin kardeşime de teşekkür ederim.

47
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x