Narnia Günlükleri: Şafak Yıldızı’nın Yolculuğu | VizyonFilmizle.tv | Film izle, Full HD Film izle, Altyazılı Film izle, Türkçe Dublaj Filmler, Vizyondaki Filmleri izle
BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Narnia Günlükleri: Şafak Yıldızı’nın Yolculuğu / The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader 2010 ABD / Türkçe Altyazılı-

Tür: Aile, Fantastik, Macera Yönetmen: Michael Apted Müzik: David Arnold Süre: 1 saat 52 dk Oyuncular: Ben Barnes, William Moseley, Skandar Keynes, Anna Popplewell,

Lucy-Edmund ikilisi hoşlanmadıkları kuzenleri Eustace ile beraber Narnia'da Şafak Yıldızı adı verilen Prens Kaspiyan'ın gemisi ile kayıp Narnia Lordlarını ararlar. Bu sırada başlarına beklenmedik bir çok olay gelecek olan çocuklar, bunlardan kurtulmanın fantastik yollarını arayacaklardır... Narnia Günlükleri serisinin son filmi olan ve henüz gösterimdeki bu yapımı Vizyonfilmizle.Net olarak beğeninize sunuyoruz. NOT: DivX görüntü ve mevcut en iyi altyazı ile yenilenmiştir.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

AŞAĞIDAKİ SEÇENEKTEN FİLMİ İZLEMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE BASİT BİR ŞEKİLDE ÜYE OLUP OTURUM AÇINIZ. DAHA SONRA BU SAYFAYI YENİLEDİĞİNİZDE FİLM AÇILACAKTIR.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
41 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
ipek çelik
2 yıl önce

açılmıyor error veriyor

ADMİN: MERHABA, VİDEO ÇALIŞIYOR ASLINDA.. VK SEÇENEĞİNDEN İZLEMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE BASİT BİR ŞEKİLDE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR. DAHA SONRA BU SAYFAYI YENİLEDİĞİNİZDE FİLM AÇILACAKTIR. İYİ SEYİRLER DİLERİM.

hakan
8 yıl önce

film yok lütfen bakarmısınız narnia günlükleri

ADMİN: İLGİNİZ İÇİN TŞEKKÜR EDERİZ. FİLM YENİLENMİŞTİR.

eLiF
9 yıl önce

bildiğime göre bu filmin serisinin çıkış noktası fransız bir annenin çocuklarına gece yatarken uydurma masallar anlatmasından ileri gelerek yazılmaya başlanmış ve o annenin bir arkadaşı yazdıklarını çok beğenerek bir kitap evine götürmesini tavsiye etmiş kitap evi denemek amacıyla bir baskı yapmış ve kitap rağbet görünce anne yazmaya devam etmiş ve film haline de dönüştürülmüş.. 🙂

9 yıl önce

ellerinize sağlık..şu 72 dk meselesini de hallederseniz iyi olacak..film güzeldi…

Yılmaz
9 yıl önce

Narnia’da en sevdiğim şey Aslan’a yabancıların da Lion değil Türkçe olarak aslan demeleri. yazar C.S. Lewis’in Türk hayranlığı olduğunu düşünmeme neden olan bir ayrıntıdır bu.

ender
10 yıl önce

harıka süper 10 numara …

kk
10 yıl önce

bu film nasıl bu kadar güzel bir filmdirki serisinin bu kadar ses ve atl yazı bu kadar güzel uum sağlanmıştır

po
10 yıl önce

Yazılarda sorun olsada paylaşım için teşekkürler

Emosh
10 yıl önce

bembeyaz sayfa hiç bişey yok, izlenmiyoo

Egemen
10 yıl önce

Admin link bozuk olmalı ben firefox kullanıyorum yinede açılmadı.

iremm
10 yıl önce

süper bi film kesinlikle izleyin donma takılma falan yok sesle görüntülerde alt yazıda tamamen uyumlu

cihat
10 yıl önce

cokkk iiyiii bi filmm

10 yıl önce

yarıda kesilmeleri internetin arda kopmasından kaynaklandıgı sanıyorum sayfaya gelip sag tıklayıp sayfayı tazele demeniz yeterli oluyoo bu kadar aglamanın lüzümü yoq elik bey bayanmıdır ardık bilemem…

elik
10 yıl önce

görüntü kalitesi iyi de 4. SAHNESİNDE BİR NOKTADAN SONRA BAŞA ALIYOOO LÜTFEN CEVAP YAZIN ÇOOOK ACİLL SİNİR OLDUM YA NE BİÇİM SİTE BURASI İLK DEFA TANIŞTIM VE KİMSEYEDE ÖNERMİYCEM İĞRENÇÇÇ

CEVAP: BU SORUN BÜYÜK İHTİMAL SİZİN BAĞLANTINIZIN KÖTÜLÜĞÜ İLE İLGİLİDİR.. BU SİTE DIŞINDA TÜRKİYE’DE DAHA İYİ BİR FİLM SİTESİ BULUNMAMAKTADIR, GİDİP BAŞKA YERLERDEN İZLEYİN SORUN YAŞARSANIZ GERİ BURAYA DÖNÜN O ZAMAN YARDIMCI OLABİLİRİZ. TEŞEKKÜRLER.

andre
10 yıl önce

güzeldi harika olmuş … emeğinize sağlık sevgili admin……………………………………………………………………………………………..

lancelet
10 yıl önce

ilk filmdeki ortalamaya yaklaşan kalite ne yazık ki bu filmde çok çok aşağışarda kalmış, konu o kadar kopuk o kadar basit geçişlerle öyle klişe durumlarla süslenmişki filmi gerçek bir fantastik film tutkunu olarak çok kötü buldum… filmde efektler dışında konu, oyunculuk ve kurgu gibi şeylere de önem veriyorsanız vaktinizi boşa harcamayın derim

mavi şapka
10 yıl önce

Fantastik bir seri. Her ne kadar hristiyan felsefesini yansıtsa da izlenesi bir film. İnsan beyninde iyilik ile kötülük savaşıyor ve aslan (tanrı) iyilere yardım ediyor. Konu basit ama işlenişi güzel. Ailenizle izleyebileceğiniz rahatlıkta, tavsiye ederim.

asa
10 yıl önce

arkadaş bu ne kadar saçma bir filmdi yawwww

mehmet
10 yıl önce

tam bir mason filmi

serhat
10 yıl önce

Yine eşsiz ve muhteşem yapmışlar.
Yaş farkı olmaksızın herkes izlemeli.
Filmde simgesel olarak aslan Tanrı rolünü üstleniyor.
Sonlara doğru (beni dünyada başka bir isimle anıyorlar)deyişinden anlarsınız.

Paylaşım için teşekkürler.Emeğinize sağlık.

k.k
10 yıl önce

emek için tşkler film gü<eldi.. aslan öbür dünyada neymiş merak ettim …kilise papazımı acaba?

çağrı
10 yıl önce

çok tesekkürler!!! sayın site adminleri harikasınız!!!!

utku
10 yıl önce

ya abicim 1-2-3’de çok güzel ve macera’gibi film çekmişler ama içinden en onemlisi iyiliği öğretiyor değilmi.Ve bunu sınıf arkadaşlarıma doruyorum sınıftan 1 kişi bile bilmiyor bence bu film holowod’luk film ben holuvudun başkanı olsaydım bu filmi en iyi film olarak kabul ederdim ve bu filme bisürü madalya ve kupa verirdim. BU FİLM MUHTEŞEM

Yorumcu
10 yıl önce

süperdı tesekkurler

SU PERİSİ
10 yıl önce

bencede alt yazılar falan iğrenç.ama filmin konusu gzel bnce ben bu serinin çıkan bütün filmlerini izledim.ve bunlar bir kitap serisinde uyrlanmış fimler.bu kitaplarında hepsini okudum.bana göre gzel bir fil.fantastik animasyon türü filmseverler mutlaka izlesin.

çağrı
10 yıl önce

sn admin hala bi çözm bulamadınız be arkadaş yeter yha inanılmaz kötü bi çözünürlk war alt yazı cok dengesiz hic koymasaydınız kota kazanılcak diye bos filmleri koymayı yakıstıramadım vizyonfilmizle kurumuna umarım bu kurum başarısızlıgı degıldır sadece çalısan olan bir arkadasın hatasıdır TESEKKURLER İYİ GECELER

iris
10 yıl önce

yaaa okuyun daha iyi anlarsınız bu iğreeenç kamera çekimi(sinemadan çekme) ve alt yazılarının yeri yanlış … her şey yanlış bu ne biçim dir yaaa iğreeeeeeeeenç başka siteden izley yaaaaaaaaa iğreeeenç bakmaya gerek yok hiç deymez… 😀

çağrı
10 yıl önce

peki teşekkürler sayın admin

çağrı
10 yıl önce

hala bi alt yazıda sanırım gelişme yok!!!

CEVAP: HENÜZ DAHA İYİ ALTYAZI YAZABİLECEK BİR VATANDAŞ BULAMADIK.. DVD’Sİ ÇIKINCA SORUNSUZ ŞEKİLDE YENİLENECEKTİR.

çağrı
10 yıl önce

admin!???? bi cvp wersen yeni goruntu ve alt yazı olacakmı _???

CEVAP: YENİ GÖRÜNTÜLER ELİMİZE GEÇTİĞİ AN EKLENECEKTİR AMA ZAMAN VEREMİYORUM MAALESEF.. 1 AY DA OLABİLİR, 2 HAFTA DA..

10 yıl önce

ßu fIlmın ıLk 2 serisini izledim süper ßi fiLm herkeze tavsiye £deßıLırım..
KaLiteLı qoruntu yukLendi mi diye ßi kac saatte ßi kontrol ediyorum.. :)) O zaman izleyeceqım ßunuda ins (:

çağrı
10 yıl önce

sayın yetkili
kalitesi ve görüntü acısından daha iyi bi formatda film yayımlancagı soylendi fakat hala bi ses yok yenisi koyma vakti gelmedımı ?

ibrahim
10 yıl önce

yeni ses veya altyazı geldiginde izlerim.bence güzel olmuş

serhat
10 yıl önce

Uzun zamandır bekliyordum bu filmi,1. partın sonlarına doğru ses ve altyazı orantısız bir şekilde ilerliyor.
En kısa zamanda düzeltmeniz dileğiyle.

.

10 yıl önce

SUPER FILM WALLA TUM SERISINI IZLDIM BOYLE BI BILM GORMEDIM HELAL OLSUN ADAMLARA

BLUEROSA
10 yıl önce

ELLERİNİZE SAĞLIK

10 yıl önce

Genelde 17. dakikada geri dönüş yapıyor. acaba benim lap top damı hata ?yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler.

alfonso
10 yıl önce

yaklaşık bir yıldır sitenizi takip ediyorum.ne kadar geç kalmış olsamda admin arkadaş teşekkür ederim.bence gerçekten çok kaliteli bir site.elinize,emeğinize sağlık..hoş bi film…

büşra
10 yıl önce

3.bölüm çalışmıo yarıda kesiliyor

10 yıl önce

teşekkürler güzel film

41
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x