BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Kadavra / Pathology 2008 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ-

Ted Gray, Harvard Üniversitesi Tıp Fakültesinden mezun olmuş genç bir doktordur ve dönemlik stajı için Jake isimli oldukça profesyonel bir doktorla tanışır. İkili arasında kıyasıya rekabete dönüşecek bir en iyi cinayeti işleme yarışı başlar ve iki başarılı doktor da son bir oyun için yarışmaya başlayacaktır...Konusu itibariyle ilginç bir tür olan ve film içinde +18 (erotik) sahnelerin bulunduğu bu gerilim filmini VizyonFilmizle.Net olarak beğeninize sunuyor iyi seyirler diyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]

31
<strong><i>VizyonFilm İZLEYİCİ YORUMLARI:</i></strong>

30 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
28 Comment authors
  Subscribe  
Bildir
mayeseren

Mükemmel bir filmdi. Kesinlikle kaçırılmaması, izlenmesi gereken bir film. 10 üzerinden 10 veriyorum. Çok teşekkürler.

recep bek

eyce film

Shadowland Prensi

bu film bence vasatın altında…ben şahsen beğenmedim…korku ve gerilim yok…oyunculuk sıfır…kadavra morg olgusu ve gerilim havası beklentisiyle açıyorsunuz ve sapıklıktan başka bişey bulamıyorsunuz…ve bu durum bu film içinde kesinlikle itici bi hava oluşturmuş…

beyza

bence cok güzel

felicitacit

bu tarz şeyleri izleye izleye artık hiç bir şey hissetmez olduk. Yıllar önce netten ilk otopsi yapılışını izlediğimde (aynı filmdeki gibi) günlerce etkisinden çıkamamıştım. Şimdi şu filmi izledim de inanın zerre kadar ne ürperti hissettim, ne tuhaf oldum ne nabzım hızlandı. Bu hiç iyi bir şey değil. Neyi kaybettik. Böyle olmamalıydı. Sonuç gerçekten anormal. Bu adamlar film yapacağız ilgi çekeceğiz gişe yapacağız diye dozu giderek artıra artıra hepimizi buraya getirdi bıraktılar sonunda. Piç herifler. Bu ayrı bir konu ve girmeyeceğim derinine. Gelelim o kızıl saçlı kıza. O kız tüm Hollywood sinemasında yüzünde en fazla sex taşıyan kızdır kanımca. Kimsenin yüzünde… Read more »

korkumen

korku yok gerilim yok psikopat şiddet filmi bence dandik

gurur

filmi izleyemiyorum video çalışmıyor bilginize.

@puduhepa olm sen film falan izleme git süt iç yat.
Beyler adamın suyu gelmiş hastahaneye yetiştirin..

ARDACIK

Korku filmiyle alakası yok hiç güzel değildi vaktinizi boşa harcamayın zamanım boşa gitti…………………

merve

bu filmi ancak ahlaksızz ve sapıklar beğene bilir…iğrenç,anlamsız,konusuz… beş para etmez..sinan denilen embesillere göre bir film..

tylr

saçma sapan bi film gerçekten. kızın öldüğü sahnelerde ağladım bi tek. iğrenç bi film. konusu çok güzel ama sonunu bi yere bağlayamamışlar, saçma olmuş. daha düzgün bitmesini beklerdim.

cenk

………FİLM GÜZEL. İZLEYİN….

buraka

off keske ole bi hayatım olsa harbiden !!

HAKAN

abii açarken oops video not available dio neden sizce

sinan

bu adamlar manyak yaaaaa güzel ama çok sakin bir filmm

gözde

tam benlik bi film.. aradığım herşey war 🙂 bnd gecen sene izlemiştm ve bayılmştm filme..

efe

3-4 ay önce izlemiştim .
film güzel anlayana . .

mertolga

tek kelime ile super…

xuxing

mikemmellldi

ferhat

bence bu film insanın pisikoljisini bozacak niteliktedir
filmi izlenmesini tafsiye etmiyorum ve burdan yetkilye sesleniyorum bu filmi kaldırın gerçekten bunları yazarken bile içim tuhaf oldu filmin içindeki sahneler hafızama kazındı gece nasıl uyurum diye düşünüyorum sakın izlemeyin…

sinan

suat semra evet sado mazo olabilir söyledikleri birbirini tutmuyo yani çelişki var kendini kandırıyo ilk yorumunda çok ve sapıkça diyo bu demek oluyo ki hosuna gitmiş diğer yorumu ise tamamen yalan ve göz boyama dediğim gibi film iğrenç ceset sahnelerinden dolayı ama diğer olaylar çok hostu sevişmeler sahneleri dehşsetti bence bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum benimle aynı konuda olanlar mesaj yazsın

suat

bu semra sado mazo olmasın

sinan

semra hem beğenmedim diyosun hemde çok sapıkça diyosun hosuna gitti galiba sapıkça sahneler kandırma kendini

sinan

film tek kelimeyle iğrenç insanın psikolojisini alt üst ediyo tavsiyem izlemeyin bu film de güzel olan tek sey sevişme sahneleri çok kıskırtıcı azdım bi an sadece bunun için izlenmeye değer kızıl saçlı kız tam bi afet yok böyle bi güzellik hassas olanlar bu filmi izlemesin bende söylemesi

vesile sali

film aslinda insanin nekadar maymun istahli oldugunu anlatiyor. hayat bir sure sonra okadar yetersiz geliyor ki baska seylee,kisilere yoneliyoruz. ve hep birsewyler yetmiyor icimizi kurcalayan o sapkin rahat durmuyor. bu insan… bu filmler aslinda gercegi yansitiyor bence.

yasemin

iğrenç bence

walter

heyecansız film olmamalı güzel bir film

igrenç ödösi hiç beyenmedim salaklar sapıkça sizin kafanızı kıracam orospu erifle

güzel bir filimdi ve çok sapıkça

puduhepa

oooo bu ne ya allah bu manyaklarin eline düsürmesin… büyüklerimiz allah hayirli ölüm versin derlerdi ben onu biraz daha genisletmek ve allah hayirli ölümden sonra insafli ellerde hayirli otopsi nasip etsin diyorumm… valla kanim dondu…. icimizde zaten var olan siddetin bu derece körüklenmesine hic te gerek yok..

x