BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.
Puanla:
0 / 10

-Simpsonlar Sinema Filmi / The Simpsons Movie 2007 ABD / TÜRKÇE DUBLAJ-

IMDB Puanı: 7.6/10 Tür: Aile, Animasyon, Çizgi, Komedi, Macera Yönetmen: David Silverman Müzik: Hans Zimmer, Danny Elfman Süre: 1 saat 27 dk Oyuncular: Dan Castellaneta, Julie Kavner, Nancy Cartwright

Simpson'ların şaşkın babası Homer, başını beladan yine uzak tutamaz. Dünyanın dertlerine çözüm üretip onu kurtarmak gibi bir işe girişecek ve yaptığı yanlış işler sonucu tüm dünyayı tehlikeye sokacaktır. Aynı zamanda, aile fertlerinin de başına ördüğü çoraplarla uğraşmak zorunda kalır.2007 yapımı olan ve efsane çizgi dizi Simpson'ların sinema filminde, diziye sadık kalınarak bir senaryo oluşturulmuş. 60 ülkede yayınlanan ve çok büyük hayran kitlesine sahip bu aile komedisini Vizyonfilmizle.Net olarak sizlere sunuyoruz. İyi seyirler.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
27 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
isimsizboti
6 yıl önce

HOMERI selediren buz devride bavalarını seslendirenle aynı adam. Ve bi sorunum var beb daha önce bu filmi izlemişrim fakat unutuğum için tekrar izlemk istiyorum ama “Android için Chrome bu eklentiyi desteklemiyor” yazısı çıkıyor. Ne yapmalıyım?

ADMİN: FİLMİ YENİLEDİM, İZLEYEBİLİRSİNİZ.

fweerewr
7 yıl önce

Homer’ı seslendiren kişi kim?Sesi tanıdık geldi ama ismini çıkartamadım bir türlü

8 yıl önce

çok güzele benziyo ama açılmıyo

Ugur
8 yıl önce

Bunun altyazısı Yokmu Acaba ?

CEVAP: ŞUAN YOK MAALESEF.

9 yıl önce

bencede güzeldi ama çk çabuk bitiyo bn bu flimi flim izledende baktım ama açılmıyorr buradada çk kısa sürüyorrr

Biray
9 yıl önce

Wallaha bu film çok güzelllll beğendim bu sitede olmasını

arzu
9 yıl önce

bu sıteden hıc bı fılm ızleyemedım..cok guzel fılmler var ama hıc bırı acılmıyoo

AeRoniC
9 yıl önce

ben izleyemiom izlenecek yerler beyaz oluo

ismail
9 yıl önce

arkadaşlar filmi mozilladan çok rahat izlersiniz ama yarıda kesiliyor en iyi tavsiem(sınırsız internet kullananlar için) mozillanın download helper eklentisini edinip filmleri partlar halinde indirip izlemeniz ..

merve
9 yıl önce

süüüüpeeeeer bnm ck hsma gtti ama filmin sonunda çocukları yanlarına almadılar ve çivi batınca hiç beklenmedik durumlar oldu

ßart Simpsons
9 yıl önce

güzel film

9 yıl önce

bu animasyon filmini nereden indirebilirim türkçe olarak yardımcı olacak arkadaş

mehmettt
9 yıl önce

“i will not illegally download this movie” kısmını henüz izledim ve hemen yorum yapmak istedim. ADAMIM BU FİLM MÜTHİŞ BİRŞEY !!!

GÖKHANBİİ
9 yıl önce

ABI MANYAK BIRSEY YAA COCUKLUGUMDADA IZLERDIM BU CIZGI FILMI 10 NUMARISIN ADMIN COK TSKLER KARDES BASARILARININ DEVAMIYLA

Eyup
9 yıl önce

Ben problemin steden kaynaklandığını düşünmüyorum , diğer stelerde de filim izlerken yarıda kesilmeler oluyor .. Bizim türktelekomun server larında problem var. hatta sürekli ve çok yakın aralıklı kopmalar olduğu için modem aptallaşıyo ve filmi upload ettiğini düşünüp yarıda kesiyor. Aynı filmi başka zaman izlemeyi denerseniz Fiilimde bi problem olmadığını göreceksiniz.. Özellikle geç saatlerde internet kullanım yoğunluğu azaldığı için çok daha rahat izleyebilirsiniz. Bu arada siteyi hazırlayanlara ve admine hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederim.

9 yıl önce

lan cok guzeldi 🙂 bunu cok <3 lan!! :[)

eda
9 yıl önce

güzel ve ilgi çekici bir çizgi filmdi.

ibrahim
9 yıl önce

çok komik bir film gülmekten öldüm

tarkancem
9 yıl önce

gülmektren kırıldık hehe sagolun admınler :=))) hergun

zırkan
9 yıl önce

sinister kardeş bende aynı sorun var. yırttım kendimi çözemedim. çözebilirsen bizimlede paylaş cavbella

korayy
9 yıl önce

cok guzel bir filmdi,
başka bölümleride olsa…admin:

anonim
9 yıl önce

sinister kardeş bilmiyorsan bir bilene sor diye boşuna mı demiş atalarımız. hiç akletmiyorsun sanırsam. çok yolu var.çözümsüz bir problem yoktur. hadi öptüm seni canım

Sinister
9 yıl önce

Site gerçekten çok iyi admin emeğine sağlık ama ben mozilla dan izliyorum 19 dk. olması gereken bölüm çok daha erken bitiyor.Buradan izlediğim bir çok film böyle 🙁

asmen
9 yıl önce

cok guzel bir filmdi,

anil
9 yıl önce

ilk yorum benden süper ya bu site filmde çok güzel

27
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x