The invisible izle | VizyonFilmizle.tv | Film izle, Full HD Film izle, Altyazılı Film izle, Türkçe Dublaj Filmler, Vizyondaki Filmleri izle
BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.

The invisible izle

Puanla:
0 / 10

-Görünmez / The Invisible 2007 ABD,Kanada / TÜRKÇE DUBLAJ-

Nick Powell başarılı bir kurgu yazarıdır. Günün birinde uğradığı ani saldırır sonucu yaralanır ve ölümle yaşam arasında gidip gelmeye başlar. İki durum arasında sıkışıp kalan Powell, başkaları tarafından görünmez bir hale gelir. Annie isimli kız ise onu algılayabilen tek kişidir ve bunun farkına vardıklarında birlikte hareket ederek kendi cinayetini aydınlatmaya çalışacaklardır... Oyunculuklar ve işleniş bakımından başarılı olan ve genel kitleye hitap eden bu film, Den Osynlige adlı filmin yeniden ve dramatik ögelerle çevrilmiş hali.. Sizlerin de film hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz ve iyi seyirler diyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

Play’e basıp bir süre yüklenmesini bekleyin. Kesintisiz izleyebilir ve istediğiniz yerden başlatabilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
37 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
bdsozer
8 yıl önce

film açlmıyor :S
ADMİN: FİLM YENİLENMİŞTİR.

sazbend jyn
9 yıl önce

dehşet ötesi bir film, dram seven de, gerilim seven de romantizm seven de kısacası herkesin beğenebileceği bir film, bazıları film izzlerken emeği bir çırpıda esgeçiyolar yapmayın el insaf yaa bu film izlenmez mi be hacı,???

İmlacı
9 yıl önce

Film güzeldi sonunda ikisininde öleceğini düşünmüştüm ayrıca Nick in şiiri çok güzeldi

Bettina
9 yıl önce

Filmi dogru dürüst izlemeyip de yok film salak berbat şu bu diye yorum yapanlar odundur gerçekten…Filmde her şeyden öte ”İNSANLIK” anlatılıyodu..Begenmeyenleri gerçekten anlayamıyorum duyguları körelmiş heralde milletin NOKTA.

Bettina
9 yıl önce

FİLM DİYE BUNA DERİM…Adamlar harbi yapmış ya..(: Filmden çıkarılacak o kdr çok şey varki..Tam bi hayat dersi oldu benim için..herkes için..İnsanların nankörlüğü sahtekarlığı böyle güzel anlatılabilirdi.Nick’in hayatında doğru dürüst adam yoktu annesi dahil.En çok üzüldüğüm şey de o oldu..Bunun dışında MÜKEMMEL BİR HİKAYE..MÜKEMMEL BİR ”KALP”(bkz:nick)..MÜKEMMEL Bİ DUYGUSALLIK VARDI..Ayrıca gayet de sürükleyiciydi ekrandan ayrılamıyosunuz filmde hiçbişey kötü degildi her şey dört dörtlüktü..kesinlikle izleyin 10/10..

Ressam
9 yıl önce

Güzel bir filmhayal gücünden yoksun bir son olsada…

beyhan
9 yıl önce

GÜZEL FİLM KÖTÜ YORUMLAR VARDI İZLESEM Mİ DİYE EMİN OLAMADIM AMA BEĞENDİM BİR ÇOK FİLME GÖRE BAŞARILIYDI İZLEMEYE DEĞER BENCE..

SelimogLu
10 yıl önce

Guze biR film izlemeye deger

ORJİNAL FILM
10 yıl önce

YA BU FİLMLERİ NİYE DUBLAJLI KOYUYORSUNUZ, ALTYAZIYLA KOYSANIZA

ARDACIK
10 yıl önce

çok saçma bir film ilk 3 partını zarzor sıkıntıdan çatlayarak izledim belki güzelleşir diye ama 3.parttan sonra katlanamadım artık.site süper 10 numara.

orcun
10 yıl önce

boş vakti yada merakı olan izlesin, ama bana kalırsa başka filmler bakınız…

orcun
10 yıl önce

@downtown, film zevkime güvenirim birde ben izliim bakalım 😀 2 saate kalmaz yorumu çakarım…

özlem
10 yıl önce

izlediğime pişman oldum…

mine
10 yıl önce

güzel bir filmdi sıkılmadan izledim.tşkrler.tavsiye ederim.

esat
10 yıl önce

film berbat…site güzel….admin tşk.

downtown
10 yıl önce

Valla şu filmi Kürşat arkadaşımla benden başka herkes beğenmiş ya yazık bu sinemadan anlamayan milletime :((

downtown
10 yıl önce

Bu filme olumlu yorum yapanların film anlayışına şaşarım… Ben böylesine salakça ve sadece film yapmak için yapılmış bir film görmedim… İnanın bizim dalga geçtiğimiz Türk filmlerinin dahi yanına yaklaşamaz nitetikte… Ben Berrin’e inandım yandım, aman boş sözlere kanıp seyredip sizler de yanmayın :((

10 yıl önce

Filim heyecanlı ve güzeldir.

downtown
10 yıl önce

Berrin sırf senin bu yorumlarını okuduğum için seyredeceğim bu filmi… bir de zaman kaybı çıkar da 2 saatim heba olursa inan bulurum seni :))

alev
10 yıl önce

oldukca iyi izlenir….

cesur
10 yıl önce

seyretmeyen bi şey kaybetmez,Patric Swayze’ın ghost filmi kurgu olarak daha güzeldi.(bu filmi beğenenler bence ghost’u tekrar izleyin)

Ali
10 yıl önce

bu film cok harika bir film bu filme kimse kotu diyorsa o filmnen hic bir sey anlamiyor her kese tavsiye ediyorum cok hemde cook guzel bir film

derya
10 yıl önce

ben filmi burda izlemedim ancak çok güzel olduğunu söylemeliyim. insanın içinde sızı yaratan bir duygu verebiliyor, kızın dramı çocuğun anneyle ilişkisi ve bir annenin her zaman çocuğunu nasıl sevdiğini çoook güzel anlatmış. oyunculukta gayet başarılı. sıradan olmayan bir film izlemek isteyenler için gayet uygun. iyi seyirler. teşekkürler elinize sağlık.

volkan
10 yıl önce

eskiden film izlemek burada güzeldi partların açılmamasından filmin ortasında takılmasından bıktımmmm….size veda artık bu siteye girmeyecem…

merve
10 yıl önce

filmin sonu pek etkileyici sayılmaz yinede fena degil çok kaliteli bi site tessekkürler.

10 yıl önce

Basta sacma gibi geldi ama gercekten guzel film. Emeginize saglik…

Samet
10 yıl önce

harika bir film olumsuz yorumlara aldırmayın kesinlikle izleyin !!!

kursat
10 yıl önce

bu filmi ben istemiştim o kadar mutluyumki anlatamam tekrar tekrar izlicem bu filmi inanılmaz güzel bi film her seyrettiğimde gözyaşlarına boğuluyorum siteme admine çok teşekkür ederim:))))))))…su BERRIN arkadasımızı kurtaralım bakın herseferınde boguluyormus:))))admın bence artık her fılme kac yas grubuna uygun oldugunu yazkı,yorumlar da en azından bır tarafından tutulur olsun..anlayanda bır sey yazıyor fılm hakkında anlamayanda..yanıltmayın ınsanı ya..aman BERRINI unutmayın ama bak sımdı yıne ızler bugun tekrar gozyasından bogulacak.yazık ya..

10 yıl önce

her filme sacma diyenler,bencede matrix sacmaydi.cooook güzel film.tseskkürler…

eren
10 yıl önce

gusel

özgür
10 yıl önce

sitenizi çpk beğeniyorum teşekkürler…

Adalet
10 yıl önce

Güzel bir Film.Emeginize Tesekkürler.Filmi seyretmeninizi tavsiye ederim

uto
10 yıl önce

saçma vakti çok olanlar izleyebilir

berrin
10 yıl önce

TOGETHER THEY MUST SOLVE HİS MURDER… BEFORE İT’S TOO LATE.wow

berrin
10 yıl önce

ALWAYS FOREVERRRRRRRRRRRR VİZYONFİLM NUMBER ONEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3 🙂

berrin
10 yıl önce

bu filmi ben istemiştim o kadar mutluyumki anlatamam tekrar tekrar izlicem bu filmi inanılmaz güzel bi film her seyrettiğimde gözyaşlarına boğuluyorum siteme admine çok teşekkür ederim

Bozkırın sevdalısı
10 yıl önce

ruhlar alemiyle ti geçilen bir film.yani konusu saçma ve sapan bir film.fakat heyecanlı olduğunu da belirteyim

37
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x