Stake Land izle | VizyonFilmizle.tv | Film izle, Full HD Film izle, Altyazılı Film izle, Türkçe Dublaj Filmler, Vizyondaki Filmleri izle
BİZE DESTEK OLMAK İÇİN LÜTFEN FİLMLERE YORUM YAPIN.

Stake Land izle

Puanla:
0 / 10

-Stake Land 2010 ABD / Türkçe Altyazılı-

Martin, kendi halinde yaşayan sıradan bir gençtir. Günün birinde ekonomik ve politik bir kaos sonucu bütün dünya birbirine girer ve salgın bir vampir hastalık salgını başlar. Bütün insanlar zombi vampirlere dönüşmektedir. Bu kaostan kurtulmaya çalışan Martin, Mister isminde tanışacağı adamdan öldürme taktikleri öğrenecektir. İlginç bir korku türünde film olan Stake Land, bilinen senaryoların dışına çıkmayı başarıyor. Filmi izledikten sonra sizlerin de yorumlarınızı bekliyor; iyi seyirler diyoruz.

"VK"ya YÜKLENMİŞ FİLMLERİ (Giriş Yapmak Lazım yazan) İZLEYEBİLMEK İÇİN VK.COM SİTESİNE ÜYE OLUP OTURUM AÇMANIZ YETERLİDİR.

OK.RU TÜRKİYE'de ENGELLENMİŞTİR. VPN KULLANINIZ.

VİDEOBAM İZLEME SEÇENEĞİ:

‘Close to Play’ yazısına tıklayın. Kesintisiz ve istediğiniz yerden başlatarak izleyebilirsiniz.

FİLMLERE LÜTFEN YORUM YAPINIZ.

İNGİLİZCE'den ÇEVİRİSİNİN YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ VEYA SİTEYE EKLENMESİNİ İSTEDİĞİNİZ FİLMLERİ BİZE BİLDİREBİLİRSİNİZ:
İLETİŞİM (mail): [email protected]
Subscribe
Bildir
34 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
yavuz
8 yıl önce

izlediğim en saçma filimlerden biri.zaman kaybı.boşuna izlemeyin.hiçbir konusu ve amacı olmayan basit bir zombi filmi.izleyipte harika diyenlerin IQ seviyesini merak ettim.10 üzerinden 3 puan ancak alır

9 yıl önce

bence 4okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk guzel bir film o meteyede kapak olsun

9 yıl önce

bende izlemedimm? bakalım nasıl bi film:):)

cadııı
9 yıl önce

aylardır bu filmi bekliyorum ne zaman açılacakk::((

yaramsali
9 yıl önce

adamı kızdırmayın gardaş

erkin
9 yıl önce

film sitenize ne zaman eklenicek bilgi verebilir misiniz?

rüzgar
9 yıl önce

flim senaryosu güzel fena değil ama benim takıldığım bazı yerler var mesela vampirler daha çok zombilere benziyo ve konuşmuyorlar ve flim bi anda vampirlerle başlıyo öncesi oluşum nasıl .sorgulanması gereken yerler var ama yinede seyredilir

m_hakan
9 yıl önce

duygusallığa dayalı korku ile yapılandırılmış hoş bir film

segiler
9 yıl önce

idare eder

9 yıl önce

bir cocuğun bir adama olan bağlılığını anlatan duygusal ama biraz ürkütücü bir film….korku film sever biri olarak…cok korkunç olmayan ama kaliteli bir film izlemek isterseniz kesinlikle tavsiye ederim…10 üzerinden 8 veriyorum…

ercan
9 yıl önce

çok güzel bir filmdi.8/10 veriyorum..fazla söze gerek yok izle gör…

bernaa
9 yıl önce

bence film güzel kendini izlettiriyo fakat butun partları izledim son partında stream not found diye bir sorun veriyor sonunu gercekten merak ediyorum ama filmi begendim islemnizi tavsiye ederim..!

berrin
9 yıl önce

ayca hangi dram filminde vampir gördün sen ya saçma yorumlardan seçmelersin

berrin
9 yıl önce

yes güzel film aşırı vahşet sahneler yok akılcı ve dozunda yönetmen bilindik zaten tanıyoruz şahsı iyi filmlerr yapıyo kutlarım

çağrı
9 yıl önce

çok hoş bir filmdi korku deilde Dram olarak çok begendim.

İzlemenizi tavsiye ederim insanı sıkmıyor.

Desert
9 yıl önce

Kesinlikle bayildim , mutlaka izleyin .

ZertD
9 yıl önce

martin in her ölümde duygusala bağlaması sinir bozucu böyle bi senaryoda insan soğuk kanlılıga alısır ailesi öldü gözü önünde okadar ağlayıp sızlamadı tanımadığı çocuklar ölünce, rahibe ölünce intihar edecek kadar üzülüyo.

RasK
9 yıl önce

Yahu 3.000 küsür kişi izlemiş, bi tanesi yorum yazmamış.arkadaşlar bu kadar zor mu yahu? şuraya iki satır yorum yazsanız,biz de ona göre izlesek,zamanımızı boşa harcamasak…

ayca
9 yıl önce

bir çocuğun ağzından yaşadıkları dramı anlatıyor resmen. bunu korku filmleri değil de dram kategorisine soksanız daha çok tutar..

AlpArslan
9 yıl önce

Siz Sadece Kaliteyi Sunuyosunuz..Bende 2 Yıldır Sizi Takip Ediyorum..Güzel Filmdi,,
Teşekkürler.

Ali
9 yıl önce

4Tür / The Forth Kind filmin turkce dublajin cikmasin bekliyorum ne zamandir ama cikmiyor (((

sangria
9 yıl önce

zaman kaybı…

maver
9 yıl önce

güzel film izle:)

cemal özyürek
9 yıl önce

sonuna pek bir anlam veremedim ama güzeldi bir dizi olsa cok cok tutulurdu.

brezee
9 yıl önce

izlemeyin..dusuk butceli berbat bi film..kesiinlikle verilen puanı haketmiyo.

Hakan
9 yıl önce

Ben pek beğenmedim kuşkusuz daha güzel vampir filmleri bulabilirsiniz. ama izlenmeyecek bir film değil. iyi seyirler.

9 yıl önce

saçma sapan salakça bir vampir klasiği hadi ordan

yağız
9 yıl önce

Site yönetimine teşekkürler… Güzel bir film. Çeviri, ses ve görüntüler de çok iyi… Aslında tam olarak korku ve ya vampir filmi biçiminde adlandırılabilecek bir film değil… Filmin içeriği daha çok bir yol hikayesi. Filmin içeriğinde ince mesajlarda var gibi ama bunlar çok açık edilmiyor…

Girly
9 yıl önce

İzlemediğim en süper film. dehşet bir hikaye var. izledikten sonra tekrar yorum yapicim….

Ceyhun
9 yıl önce

Filmi ben beğendim güzel film.Bu tarz film sevenler izlesin.

Mysterious
9 yıl önce

İzlenebilir düzeyde… Paylaşım için tşk.

mustafa
9 yıl önce

film gayet başarılı 🙂 bu siteyi seviyorum 🙂

mete
9 yıl önce

hareket aramayın ..daha çok macera gibi…ama izlenir diyorum…boş vakti olanlar izleyebilir …vakti

MERVE
9 yıl önce

GÜZEL FİLME BENZİO AMA DAHA İZLEYEMEDİM

34
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x